Boeing Corporate News

Η Boeing θα ζητήσει κρατική βοήθεια «δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων»
https://www.reuters.com/article/us-heal ... SKBN2143TR

Τώρα, η σωστή απάντηση θα έπρεπε να είναι «Να πάτε να τα βρείτε από τα 43 δισ. που δώσατε για επαναγορά ίδιων μετοχών τα τελευταία 6 χρόνια». Αλλά αυτό θα ήταν άκρατος νεοφιλελευθερισμός, έτσι; :mrgreen:
 
Το ερώτημα είναι μέχρι που θα πέσει η μετοχή της για να ξέρουμε που να αγοράσουμε. :mrgreen:
 
Φίλε lewton, συγνώμη αλλά γιατί θέλεις να αγοράσεις μετοχές της Boieing που έχει αβέβαιο μέλλον me to Max και δεν αγοράζεις Aegean τώρα που είναι -63%??
 
Μεγάλο off topic, και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν ψάχνω ούτε δίνω συμβουλές για επενδύσεις στο παρόν forum. Πιο πολύ αστείο ήταν.

Πάντως μετοχές της Αιγαίου δεν μπορώ να αγοράσω εύκολα γιατί δεν συμπεριλαμβάνει το χρηματιστήριο της Αθήνας στις διαθέσιμες αγορές η τράπεζα μου.
 
Μετά την κατάρρευση της συμφωνίας με την Embraer, η Boeing αποχωρεί εντελώς από την αγορά των αεροσκαφών 100 θέσεων, έχει το MAX κλινικά νεκρό, το A321XLR θα κυριαρχήσει στην αγορά των single-aisle τα επόμενα χρόνια, η ζήτηση για το 777X τίθεται σε μεγάλη αμφιβολία λόγω κορωνοϊού, το 787 ακόμα να βγάλει χρήματα μετά από 1000τόσες πωλησεις, ειλικρινά δεν μπορώ να βρω τίποτα θετικό και αισιόδοξο στο μέλλον αυτής της εταιρίας.
 
Φίλε OveLix, μην είσαι εναντίον της Boieing διότι και η Airbus το ίδιο θα πάθει. Είναι γενικό το φαινόμενο.
 
Κανείς δεν είναι «εναντίον» ενός κατασκευαστή από άποψη. Τι είμαστε; Οπαδοί; Δεδομένα κοιτάμε και βγάζουμε συμπεράσματα.

Όσο για «το ίδιο θα πάθει και η Airbus», ναι μωρέ, στην ίδια μοίρα είναι. :mrgreen:
 
Συγνώμη αλλά εδώ βλέπω να εκφράζεσαι ως οπαδός.
 
Νομίζω είναι εμφανές ότι η Boeing είναι σε πιο άσχημη κατάσταση. Όχι μόνο επειδή το λέει η μετοχή. Το πρόβλημα της Airbus αυτή την στιγμή είναι η ζήτηση, καθώς πολλοί από τους πελάτες της μπορεί να κλείσουν ή να ακυρώσουν. Το προϊόν όμως είναι εκεί, όπως επίσης το κράτος-μέτοχος και σε 2-3 χρόνια η ζήτηση θα επανέλθει στα ίδια επίπεδα, αν όχι νωρίτερα. Το πρόβλημα της Boeing είναι προφανώς η ζήτηση αλλά και η προσφορά, καθώς με το 737 ουσιαστικά τελειωμένο για τα επόμενα 10 χρόνια, λογικά θα προσπαθήσει να πουλήσει ένα βελτιωμένο ΜΑΧ σε τιμές που μάλλον δεν θα είναι και οι υψηλότερες μετά από όλη αυτή την ιστορία. Εσείς σε τι τιμή θα αγοράζατε 737, γνωρίζοντας όλα αυτά που έχουν γίνει και αναμένεται να γίνουν; Τα υπόλοιπα τα είπε ο Ovelix, δεν μπορώ να φανταστώ πολλούς παράφρονες να παραγγέλνουν wide bodies με το τσουβάλι τους επόμενους μήνες.

Παρόλα αυτά, δεν νομίζω η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα την αφήσει έτσι α) για τα αμυντικά προγράμματα (F-15/1:cool: που απλά δεν γίνεται να σταματήσουν και β) γιατί το τελευταίο που θέλει να έχει ο Τραμπ όταν πάει για εκλογές, είναι αμυντικές και βαριές βιομηχανίες να κλείνουν ή να παραπαίουν (χωρίς τουλάχιστον να το ξέρει το κοινό). Είναι στις εκθέσεις πολλών οικονομικών αναλυτών ότι θα κάνει το οτιδήποτε να πάει με την αγορά ψηλά (πχ να άρει την καραντίνα πριν την ώρα της ;) ).
 
Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.

Τα μοναδικά πιστοποιημένα αεροσκάφη που έχει η Boeing για τις επιβατικές αερογραμμές είναι twin-aisle μεγάλων αποστάσεων (με ολίγες παραγγελίες το 777Χ και το 748 μάλλον στο τέλος της ζωή του). Η μόνη σταθερή πηγή εσόδων είναι οι παραδόσεις του 787, αλλά και η παραγωγή αυτού θα πέσει στο μισό (https://www.bloomberg.com/news/articles ... ing-demand). Τυχόν επαναφορά του ΜΑΧ θα συνοδευτεί με τρομακτικές εκπτώσεις και παραχωρήσεις. Συνεπώς, η Boeing στην κυριολεξία δεν έχει τι να πουλήσει. Σημειώστε ότι η μεγάλη πλειονότητα των εσόδων των κατασκευαστών έρχονται τη στιγμή της παράδοσης, οι προκαταβολές είναι πολύ χαμηλές.

Αλλά, όπως ήδη ειπώθηκε, η Boeing είναι too big to fail, είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας των ΗΠΑ και το καμάρι τους. Σε χρονιά εκλογών, δεν αναμένεται να συμβεί τίποτα δραματικό. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι δεν θα απολύσει κάμποσες χιλιάδες κόσμο στο πλαίσιο του εξορθολογισμού, όπως θα κάνουν όλοι οι κατασκευαστές και όλος ο αεροπορικός κλάδος.
 
Top