Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σύμφωνα με το Reuters, η πιστοποίηση πάει πια για φθινόπωρο... και βλέπουμε. Ως λόγος αναφέρεται το ότι ακόμα δεν έχουν λυθεί ικανοποιητικά τα προβλήματα λογισμικού.

Η Southwest το απέσυρε από τον προγραμματισμό των πτήσεων της μέχρι τις 30 Οκτωβρίου.

https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKCN22A35G
 
H Spirit παντως εχει αρχισει να παραγει και παλι καποια κομματια του μοντελου. Κατι το οποιο με εκλπησσει, γιατι η FAA δεν εχει δωσει το οκ ακομα.
 
To Reuters επικαλείται δύο διαφορετικές πηγές και μεταδίδει ότι τη Δευτέρα και για σειρά ημερών ξεκινούν πτήσεις υπό την εποπτεία και με τη συμμετοχή της FAA στις οποίες θα ελεγχθεί το σύνολο των προβλημάτων και των λύσεων του MAX.

Εφόσον όλα πάνε καλά (τεράστιο το ΑΝ εδώ), το ungrounding τοποθετείται μέσα στο φθινόπωρο και το RTS πριν το τέλος του έτους.

Προς το παρόν, Boeing και FAA δεν έχουν σχολιάσει.

https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN23Z040
 
Και ενώ το πρόγραμμα test flights έχει ξεκινήσει και η Boeing δηλώνει σίγουρη ότι θα παραδώσει ΜΑΧ στους πελάτες της μέσα στο 2020, μάλλον οι πελάτες της ολοένα και λιγοστεύουν.

Τα «χαμένα» MAX μόνο μέσα στο 2020 είναι είτε 462 (αν μετρήσουμε μόνο τις ακυρώσεις) ή περίπου 800 αν συνυπολογίσουμε και τις παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ firm και σβήστηκαν από τον κατάλογο.

Το backlog αυτή τη στιγμή για τα ΜΑΧ είναι 3.550 αεροσκάφη (για σύγκριση, τα neo έχουν περίπου 6.100).

Το πρώτο άρθρο αναφέρει ότι, επιπλέον, σε κίνδυνο βρίσκεται και παραγγελία της Flydubai (251 firm), η οποία έχει δηλώσει ότι εξετάζει ακύρωση και μετάβαση σε Α320.

Boeing Loses 462 MAX Orders Amid COVID-19 Fallout
https://airlinegeeks.com/2020/07/12/boeing-loses-462-orders-for-737-max-amid-covid-19-fallout/

Boeing has lost more than 800 orders for the 737 MAX this year
https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/boeing-has-lost-more-than-800-orders-for-the-737-max-this-year/
 
Η επιστροφή του ημιθανούς 737 ΜΑΧ είναι προ των πυλών.

Ο επικεφαλής της αμερικανικής FAA ανακοίνωσε ότι θα πετάξει ο ίδιος το ΜΑΧ προκειμένου να διαπιστώσει αν είναι έτοιμο...
https://uk.reuters.com/article/uk-boein ... 6G2ZK?il=0

...ενώ η EASA θα δώσει το δικό της πράσινο φως μέσα στον Νοέμβριο.
https://www.reuters.com/article/us-boei ... 6G1H8?il=0
 
Και αφού επιστρέψει που θα πετάξει....καλή αποθήκευση !!!!!!
 
To καμάρι (ΝΟΤ) της αεροναυπηγικής επιστρέφει και επισήμως.

Μετά το re-certification από την FAA πριν λίγες ημέρες, χθες η αρμόδια υπηρεσία της Βραζιλίας, η Civil Aviation Agency (ANAC), έδωσε την άδεια για την επιστροφή του στα δρομολόγια.

Αυτό σημαίνει πως το αεροσκάφος θα μπορεί να πετά σε domestic πτήσεις σε κάθε μια από τις δύο χώρες, αφού πρώτα εφαρμοστούν στα αεροσκάφη όλες οι τροποποιήσεις που έχουν αποφασίσει οι αρχές (σε εξαρτήματα και λογισμικό) μαζί με την εκπαίδευση των πιλότων στα νέα δεδομένα.

Η ευρωπαϊκή EASA δεν προβλέπεται να άρει την απαγόρευση πριν τα μέσα Ιανουαρίου, έχοντας μερικές δικές της προτάσεις και προϋποθέσεις.
 
https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKBN2852Y1

Μετά τις ΗΠΑ άλλη μια χώρα, η Βραζιλία, δίνει άδεια στα MAX. Απ ότι φαίνεται θα αρχίσουν πτήσεις τέλος του έτους. Ίσως μαζί με την κυκλοφορία των πρώτων εμβολίων για Covid.

Μακάρι καλοτάξιδο γιατί είναι πολύ fuel efficient και θα βοηθήσει τις εταιρείες αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
 
1. Δεν ειναι τοσο απλο το θεμα το να αρχισει ενα αεροπλανο να πεταει ξανα. Υπαρχει μεγαλη διαδικασια, συμπεριλαμβανομενης και της εκπαιδευσης των πιλοτων, αλλα κυριως επανω στο αεροσκαφος, ειδικα οταν αυτο "καθεται" για μεγαλο χρονικο διαστημα (μεγαλυτερο των 6 εβδομαδων).
2. Αν δεν δωσει και η Κινα το "οκ", μην περιμενεις συντομα κινηση επανεναρξης πτησεων. Οι κινεζοι θα το χρησιμοποιησουν ως πολιτικο μοχλο πιεσης (ειμαι σιγουρος), για οσο το δυνατον περισσοτερο μπορουν, για να πιεσουν τις ΗΠΑ. Τουλαχιστον οσο θα ειναι προεδρος ο ακατανομαστος.
 
Top