Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.271
Likes
992
Περιοχή
Elbonia
Η διαδικασία επιστροφής είναι αρκετά σύνθετη. Για παράδειγμα, διαβάζω στους ΝΥΤ ότι καθε αεροσκάφος χρειάζεται περίπου 1000 εργατώρες προκειμένου να εφαρμοστούν όλες οι τεχνικές προσαρμογές που αυμφωνήθηκαν.

Επιπλέον, πρέπει όλοι οι πιλότοι όλων των εταιρειών να περάσουν εκπαίδευση στον εξομοιωτή, αλλά δεν υπάρχουν αρκετοί ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι τάχιστα.

Το πώς αυτά μεταφράζονται σε ημερομηνίες θα το μάθουμε σύντομα. Ειδικά ξέροντας ότι η κάθε αεροπορική θα κάνει και τα δικά της τεστ.

Το "καλό" είναι οτι λόγω coronavirus οι επιβάτες θα είναι έτσι κι αλλιώς λίγοι, άρα δεν θα υπάρξει πίεση να γεμίσουν τα αεροσκάφη, κάτι που θα επιτρέψει στις εταιρείες να "χτίσουν" εμπιστοσύνη στο κοινό τους.

Σε άλλα νέα, οι ακυρώσεις των MAX είναι πια 1.043 και το backlog 3.320 αεροσκάφη. Για σύγκριση, τo backlog των neo είναι 6.000.

Αναλυτικότερα
https://www.nytimes.com/article/boeing- ... ravel.html
https://www.seattletimes.com/business/b ... -737-maxs/
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.944
Likes
1.640
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Θεωρητικά, μετά από την πιστοποίηση, το 737-ΜΑΧ θα είναι το αεροπλάνο που θα έχει περάσει με επιτυχία περισσότερους ελέγχους από οποιοδήποτε άλλο. Περνάμε σε μία φάση, όπου οι αερομεταφορείς που έπρεπε να βγάλουν ένα πτητικό πρόγραμμα ΧΩΡΙΣ αυτό, τώρα θα πρέπει να πείσουν τους επιβάτες να μπουν ΣΕ αυτό και ώστε να αποκτήσουν έσοδα ΑΠΟ αυτό. Δύσκολο στοίχημα, κατά τη γνώμη μου.

Αν και συγκρίνω ανόμοιες καταστάσεις, πιστεύω ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο σε σχέση με το αρχικό φιάσκο με τις μπαταρίες του 787.
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
90
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Λογικά θα παίξει το κλασσικό...Καμμία εταιρία δεν θα σου λέει το τύπο ή θα βγάζει 737 ή EQV και άντε βρες το...Δεν νομίζω κάποιος επιβάτης να μην ξαναπετάξει πχ ποτέ με ryanair ή με air canada ή με οτιδήποτε άλλο....Φαντάζομαι στην αρχή θα υπάρξει ντόρος αλλά μετά θα ξεχαστεί. Προσωπικά δεν ξέρω αν φοβάμαι ή όχι να πετάξω μαζί του. Δέχομαι ότι είναι ασφαλές πλέον αλλά το θέμα είναι ψυχολογικό...Παρ' αυτά μου λείπει πολύ να πετάξω με 737 οπότε...
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.398
Likes
780
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Δεν νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει φόβος. Το πρόβλημα εντοπίστηκε και λύθηκε. Οι δύο πτήσεις δεν είναι (πλέον) μυστήριο γιατί πέσαν.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.271
Likes
992
Περιοχή
Elbonia
Είναι ένα αεροσκάφος που με την "τεχνολογία" που φέρει θα ήταν παντελώς uncertifiable αν παρουσιαζόταν έστω και το 2010. Υπάρχει και πετάει χάρη στο grandfathering και στη μανία της Boeing να ξεζουμίσει ένα σχέδιο του 1950 στον 21ο αιώνα.

Επιπλέον, η Boeing συνειδητά εξαπάτησε την FAA και τον κόσμο όλο. Εχουμε γράψει στο θρεντ ήδη το πώς και το γιατί.

Δεν θέλω να περάσω ούτε από δίπλα του. Δεν θα ταξιδέψω ποτέ με αυτό, ελπίζω όσο γίνεται πιο γρήγορα να αποσυρθεί (αλλά όχι, φυσικά, λόγω κάποιου νέου τραγικού γεγονότος) και να αντικατασταθεί από ένα νέο, σύγχρονο και ασφαλές αεροσκάφος.

Η Boeing έχει αποδείξει ότι μπορεί να φτιάξει φανταστικά αεροπλάνα (777 και 787 τελευταία παραδείγματα). Αλλά την εγκληματική της τακτική σε σχέση με το MAX δεν πρέπει να την ξεχάσουμε ποτέ.
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
90
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Επειδή δεν γνωρίζω αν έχει απαντηθεί ήδη στο thread, θεωρείτε ότι η boeing γνώριζε για τα προβλήματα του αεροσκάφους ή απλά χρησιμοποίησε το grandfathering για να γλιτώσει χρόνο (και πιθανότατα χρήμα). Έχει αποδειχθεί αν γνώριζε ή οχι?
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.271
Likes
992
Περιοχή
Elbonia
Ξεκίνα ψάχνοντας ειδήσεις που περιέχουν "jedi mind tricks" και "designed by clowns" και θα πάρεις μια ιδέα του πώς σκέφτονταν στη Boeing για το αεροπλάνο τους, την FAA και τους πελάτες τους.
 

skyboy

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2015
Μηνύματα
50
Likes
26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Εγώ προσωπικά είμαι της άποψης να φοβάσαι πράγματα που δεν ξέρεις, όχι πράγματα που ξέρεις.

Μιλάμε πλέον ίσως για το πιο ελεγμένο αεροπλάνο όλων των εποχών. Ευελπιστώ να ξεπεράσει σε ασφάλεια τον προκάτοχό του 737 NG

Όχι ότι δε θα υπάρξει ένα μούδιασμα στην αρχή. Αναμένουμε με αγωνία. Νομίζω πως στην Αμερική έχει προγραμματισμένες πτήσεις στο τέλος του μήνα.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.271
Likes
992
Περιοχή
Elbonia
H Ryanair παρήγγειλε 75 ολοκαίνουργια κομμάτια από το διασημότερο ιπτάμενο σαπάκι του κόσμου.

Λογικά, θα ακολουθήσουν κι άλλοι διότι τίποτα καλύτερο δεν υπάρχει από ένα αεροσκάφος τεχνολογίας 60 ετών, με κινητήρες που δεν του ταιριάζουν και το οποίο χρειάστηκε σχεδόν δύο χρόνια για να πείσει τους regulators ότι δεν θα ξανασκοτώσει κανέναν.

Καλά και ασφαλή ταξίδια εύχομαι σε όσους το προτιμήσουν.

https://www.cnn.com/2020/12/03/business ... index.html
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
695
Likes
130
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Έχω ένα voucher των 40 Ευρώ και σκεφτόμουν να το εξαργυρώσω σε πτήση μέσα στον Απρίλιο. Λογικά μέχρι τότε θα έχει ακόμα τα 738... :| Ή οχι; :? :oops:





Πάλι με την αχώνευτη (EW) με βλέπω να πετάω...
 
Top