Μήπως από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνει η φραπορτ είναι να δημιουργήσει ένα site για κάθε αεροδρόμιο αντίστοιχων όπως των αεροδρομίων του εξωτερικού? Με real-time αφίξεις αναχωρήσεις, με πληροφορίες για τον επισκέπτη και λοιπά, που λείπει χρόνια τώρα από κάθε αεροδρόμιο?
Δε νομίζω ότι...
Σύμφωνα με την παρακάτω ανακοίνωση η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει πτήσεις με ανταπόκριση στο δίκτυο της αρχικά και μετά σε συνεργασία με άλλες εταιρείες.
http://corporate.ryanair.com/news/news/ ... ?market=ie
Μεγάλη αλλαγή από το σύνηθες low cost μοντέλο που ξέραμε μέχρι στιγμής.
Προσπαθοντας να κλεισω award εισητηρια δινει δινατοτητα μονο για ενηλικες. Σε εσωτερικα δρομολογια ομως τα παιδια εχουν λιγοτερους φορους. Μπορω καπως να κλεισω για παιδια award ticket πληρωνοντας φορους οχι για ενηλικες αλλα τους μειωμενους?
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης
Καλησπερα,
Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος δικαιουται μεταφορα σε αλλη πτηση την ιδια μερα, για πτηση που ακυρωνεται και εχει ενημερωθει 1,5 μηνα σχεδον πριν. Εναλλακτικη πτηση προσφερει η αρχικη εταιρια για την επομενη μερα, κατι που δεν βολευει...