Στόλος ATR της Olympic Air

Κάτι μου λέει πως, επειδη ειναι 42αρι και δεν έχει ανάγκη να επεκτείνει το στόλο της η ΟΑ, δεν αποκλείεται απλά να αντικατασταθούν τα SX-OAW & OAX τώρα που έχει..εκπτώσεις το leasing.
 
Last edited:
Πιθανή αντικατάσταση ενός εκ των δύο γερασμένων DASH8-100 ,αφού πλέον μόνο ένα επαρκεί για την άγονη πτήση του Καστελλόριζου και σε όλα τα άλλα αεροδρόμια δεν υπάρχει περιορισμός για το ATR42.
 
Θα ακολουθήσει και τέταρτο, 42 και αυτό, τα νηολόγια θα είναι μάλλον τα SX-OAY και SX-OAZ. Κάποια σενάρια λένε ότι προορίζονται να αντικαταστήσουν τα -OAW και -OAX, όπως λέει ο Alex-LGSA παραπάνω.
 
Πιθανή αντικατάσταση ενός εκ των δύο γερασμένων DASH8-100 ,αφού πλέον μόνο ένα επαρκεί για την άγονη πτήση του Καστελλόριζου και σε όλα τα άλλα αεροδρόμια δεν υπάρχει περιορισμός για το ATR42.
Η αντικατάσταση των Dash 8-100 θα είναι μονο εφικτή με το ΑΤR 42-600 STOL που θα αρχίσει να παραγει η ATR μετά το 2023. Αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να πετάξει στο Kαστελόριζο απλό 42αρι. :)
 
Δεν μίλησα για αντικατάσταση επι του συνόλου των 2 εναπομειναντων αεροσκαφων αλλά μόνο για το 1 και ξαναγραφω ως προς καλύτερη κατανόηση του κειμένου, με ένα αεροσκάφος επι των πλείστον επιχειρεί κάποιες μερες στο Καστελλόριζο άρα δεν χρειάζεται το δεύτερο και σταδιακά αντικαθίστανται από ένα νέο αεροσκάφος στα δρομολόγια της μήλου της ναξου της λερου κλπ όπου είναι εφικτό να επιχειρει.
 
Last edited by a moderator:
Θα ακολουθήσει και τέταρτο, 42 και αυτό, τα νηολόγια θα είναι μάλλον τα SX-OAY και SX-OAZ. Κάποια σενάρια λένε ότι προορίζονται να αντικαταστήσουν τα -OAW και -OAX, όπως λέει ο Alex-LGSA παραπάνω.
Μα γιατί να αντικαταστήσει σχετικά καινούρια αεροπλάνα τι στιγμή που έχει ακόμα τα καλοδιατηρημένα μεν αλλά ελαφρώς χρέπια (Dash 8-100);
 
Δεν μίλησα για αντικατάσταση επι του συνόλου των 2 εναπομειναντων αεροσκαφων αλλά μόνο για το 1 και ξαναγραφω ως προς καλύτερη κατανόηση του κειμένου, με ένα αεροσκάφος επι των πλείστον επιχειρεί κάποιες μερες στο Καστελλόριζο άρα δεν χρειάζεται το δεύτερο και σταδιακά αντικαθίστανται από ένα νέο αεροσκάφος στα δρομολόγια της μήλου της ναξου της λερου κλπ όπου είναι εφικτό να επιχειρει.
Ναι όντως είπες για ένα. Θεωρώ ότι ένα Dash 8-100 στον στόλο ίσον κανένα, αφού σε περίπτωση βλάβης δεν υπάρχει δεύτερο να καλύψει το Καστελλόριζο.
Μα γιατί να αντικαταστήσει σχετικά καινούρια αεροπλάνα τι στιγμή που έχει ακόμα τα καλοδιατηρημένα μεν αλλά ελαφρώς χρέπια (Dash 8-100);
Μάλλον θα τελειωνε η συμφωνία του lease και θα βρέθηκε καλύτερη προσφορα τώρα που η αγορά δυσκολεύεταικαι και η ζήτηση ειναι πολύ μειωμένη.

Το δεύτερο 42ari πρεπει να είναι το MSN 1005, αφού η εταιρία leasing του MSN 1002 , Αvico Asset Management/Knight Aircraft Leasing, έχει μονο 2 αεροπλάνα αυτού του τύπου.
 
Last edited:
Αρχικά δεν είναι σίγουρο ότι τα νέα αεροπλάνα θα αντικαταστήσουν τα παλιά (OAW, OAX). Αν όντως αντικατασταθούν ο λόγος θα είναι σχεδόν σίγουρα οι όροι του leasing των παλιών σε σχέση με τα νέα.
Σχετικά με τα 100άρια, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, ένα ίσον κανένα, όχι μόνο για την περίπτωση βλάβης αλλά και τις προγραμματισμένες συντηρήσεις.
By the way, πιστεύω πως περισσότερο "παράταιρα" είναι τα ATR42 στον στόλο της ΟΑ, παρά τα 100άρια.

(Αν σας έλεγα ότι υπάρχουν και σενάρια για re-fleet της ΟΑ αποκλειστικά με ATR42/72 πως θα σας φαινόταν; )
 
Ως προς τα σενάρια για refleet αποκλειστικά με atr 42 & 72 , μου φαίνεται πολύ λογικό. H Bombardier κατά κάποιο τρόπο δεν υφίσταται και γενικά φανταζει κάπως αβέβαιο το μέλλον. Λογικό είναι να αλλάξουν το στόλο μόνο με Atr .
 
Να τονίσω απλά ότι οι πτήσεις εξωτερικού που γινόντουσαν τα περασμένα χρόνια απο τα dash (Ιταλίες, Βαλκάνια, Αίγυπτο, Τουρκίες) δύσκολα θα γίνονται από τα αρκετά πιο αργά atr σε περίπτωση refleet.
 
Top