Στόλος ATR της Olympic Air

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
532
Likes
76
Κάτι μου λέει πως, επειδη ειναι 42αρι και δεν έχει ανάγκη να επεκτείνει το στόλο της η ΟΑ, δεν αποκλείεται απλά να αντικατασταθούν τα SX-OAW & OAX τώρα που έχει..εκπτώσεις το leasing.
 
Last edited:

mroa412

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2012
Μηνύματα
156
Likes
38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Πιθανή αντικατάσταση ενός εκ των δύο γερασμένων DASH8-100 ,αφού πλέον μόνο ένα επαρκεί για την άγονη πτήση του Καστελλόριζου και σε όλα τα άλλα αεροδρόμια δεν υπάρχει περιορισμός για το ATR42.
 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
319
Likes
108
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Θα ακολουθήσει και τέταρτο, 42 και αυτό, τα νηολόγια θα είναι μάλλον τα SX-OAY και SX-OAZ. Κάποια σενάρια λένε ότι προορίζονται να αντικαταστήσουν τα -OAW και -OAX, όπως λέει ο Alex-LGSA παραπάνω.
 

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
532
Likes
76
Πιθανή αντικατάσταση ενός εκ των δύο γερασμένων DASH8-100 ,αφού πλέον μόνο ένα επαρκεί για την άγονη πτήση του Καστελλόριζου και σε όλα τα άλλα αεροδρόμια δεν υπάρχει περιορισμός για το ATR42.
Η αντικατάσταση των Dash 8-100 θα είναι μονο εφικτή με το ΑΤR 42-600 STOL που θα αρχίσει να παραγει η ATR μετά το 2023. Αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να πετάξει στο Kαστελόριζο απλό 42αρι. :)
 

mroa412

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2012
Μηνύματα
156
Likes
38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Δεν μίλησα για αντικατάσταση επι του συνόλου των 2 εναπομειναντων αεροσκαφων αλλά μόνο για το 1 και ξαναγραφω ως προς καλύτερη κατανόηση του κειμένου, με ένα αεροσκάφος επι των πλείστον επιχειρεί κάποιες μερες στο Καστελλόριζο άρα δεν χρειάζεται το δεύτερο και σταδιακά αντικαθίστανται από ένα νέο αεροσκάφος στα δρομολόγια της μήλου της ναξου της λερου κλπ όπου είναι εφικτό να επιχειρει.
 
Last edited by a moderator:

somit

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
18/01/2007
Μηνύματα
36
Likes
17
Θα ακολουθήσει και τέταρτο, 42 και αυτό, τα νηολόγια θα είναι μάλλον τα SX-OAY και SX-OAZ. Κάποια σενάρια λένε ότι προορίζονται να αντικαταστήσουν τα -OAW και -OAX, όπως λέει ο Alex-LGSA παραπάνω.
Μα γιατί να αντικαταστήσει σχετικά καινούρια αεροπλάνα τι στιγμή που έχει ακόμα τα καλοδιατηρημένα μεν αλλά ελαφρώς χρέπια (Dash 8-100);
 

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
532
Likes
76
Δεν μίλησα για αντικατάσταση επι του συνόλου των 2 εναπομειναντων αεροσκαφων αλλά μόνο για το 1 και ξαναγραφω ως προς καλύτερη κατανόηση του κειμένου, με ένα αεροσκάφος επι των πλείστον επιχειρεί κάποιες μερες στο Καστελλόριζο άρα δεν χρειάζεται το δεύτερο και σταδιακά αντικαθίστανται από ένα νέο αεροσκάφος στα δρομολόγια της μήλου της ναξου της λερου κλπ όπου είναι εφικτό να επιχειρει.
Ναι όντως είπες για ένα. Θεωρώ ότι ένα Dash 8-100 στον στόλο ίσον κανένα, αφού σε περίπτωση βλάβης δεν υπάρχει δεύτερο να καλύψει το Καστελλόριζο.
Μα γιατί να αντικαταστήσει σχετικά καινούρια αεροπλάνα τι στιγμή που έχει ακόμα τα καλοδιατηρημένα μεν αλλά ελαφρώς χρέπια (Dash 8-100);
Μάλλον θα τελειωνε η συμφωνία του lease και θα βρέθηκε καλύτερη προσφορα τώρα που η αγορά δυσκολεύεταικαι και η ζήτηση ειναι πολύ μειωμένη.

Το δεύτερο 42ari πρεπει να είναι το MSN 1005, αφού η εταιρία leasing του MSN 1002 , Αvico Asset Management/Knight Aircraft Leasing, έχει μονο 2 αεροπλάνα αυτού του τύπου.
 
Last edited:

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
319
Likes
108
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αρχικά δεν είναι σίγουρο ότι τα νέα αεροπλάνα θα αντικαταστήσουν τα παλιά (OAW, OAX). Αν όντως αντικατασταθούν ο λόγος θα είναι σχεδόν σίγουρα οι όροι του leasing των παλιών σε σχέση με τα νέα.
Σχετικά με τα 100άρια, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, ένα ίσον κανένα, όχι μόνο για την περίπτωση βλάβης αλλά και τις προγραμματισμένες συντηρήσεις.
By the way, πιστεύω πως περισσότερο "παράταιρα" είναι τα ATR42 στον στόλο της ΟΑ, παρά τα 100άρια.

(Αν σας έλεγα ότι υπάρχουν και σενάρια για re-fleet της ΟΑ αποκλειστικά με ATR42/72 πως θα σας φαινόταν; )
 

giannis_oa

Business-Class-Member
Εγγραφή
13/08/2009
Μηνύματα
260
Likes
32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRP
Ως προς τα σενάρια για refleet αποκλειστικά με atr 42 & 72 , μου φαίνεται πολύ λογικό. H Bombardier κατά κάποιο τρόπο δεν υφίσταται και γενικά φανταζει κάπως αβέβαιο το μέλλον. Λογικό είναι να αλλάξουν το στόλο μόνο με Atr .
 

aviation passionate

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/07/2021
Μηνύματα
1
Likes
0
Να τονίσω απλά ότι οι πτήσεις εξωτερικού που γινόντουσαν τα περασμένα χρόνια απο τα dash (Ιταλίες, Βαλκάνια, Αίγυπτο, Τουρκίες) δύσκολα θα γίνονται από τα αρκετά πιο αργά atr σε περίπτωση refleet.
 
Top