Εξορθολογισμός του προγράμματος. Για εναν ταπεινό Silver, που οκ, δεν εχει πλεον προνόμια καθώς ακομα και η αναβαθμιση πλεον με κουπόνι, προτεριότητα θα εχουν οι λίγοι platinum, μετά οι πολλού Gold, οπότε το κουπόνι του σιλβερ δεν εχει αξία. Αντε καμια πτηση εσωτερικού, ετσι για το αστείο της υπόθεσης.
Δεν εχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο, αλλά μήπως ειναι ηδη μια προετοιμασία για τα long haul? Πόσα μίλια θα δίνουν τα τύπου βαγδάτη, Δελχί, σε φουλ ναυλο; (για να μην πω Αμερική και φουντώσουν πάλι οι ίδιες συζητήσεις που γινονται συνέχεια). Με το υπάρχων πρόγραμμα, 1 φορά να πας μακριά και μια medium haul πτηση, έπιανες την βαθμίδα.
Και το gold πλεον εχει κορεστεί αφού πλεον στα check in counter των gold+business εχουν διαρκώς κόσμο, οπου καποιος που πάει νωρίς, βρισκει συχνά 20-30 άτομα μπροστά του.
Εντάξει, η ζωή συνεχίζεται, προσωπικά δεν θα με χαλούσε λιγότερος κοσμος στο lounge, και πρόσβαση με μίλια. Άνετα θα "θυσίαζα" τα κουπόνια της αναβαθμισης θεσης, με μια εισοδο στο lounge για κάποιες μεγάλες αναμονές στην Αθήνα. και δεδομένουν του αριθμού των κουπονιών, διαλλέγεις πχ ΕΝΑ από τα ταξίδια σου (παντα με ανταπόκριση) για να εχεις και πρόσβαση στο lounge.
Επίσης για τους εκτός ATH, καθε πτηση στο εξωτερικό αφού εχει το layover φαντάζομαι λογίζεται ως ξεχωριστή πτήση. αρα η διατηρηση με 16 πτησεις ή 4 + 9000 μιλια, σημαίνει οτι ο silver ανανεώνεται πολύ ευκολα με 4 ταξίδια εξωτερικό σε go light, ή 2-3 σε flex/comfort flex.
Μικρά benefit, αλλά better than nothing.