Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η platinum ειναι οπως το ειχαν πει πέρυσι γι αυτούς που ειναι συνεχεια στον αέρα. Αρα εφικτό για όσους κανουν συνεχεια business trips εσωτερικο ή εξωτερικο
 
Η αύξηση των ορίων για τη διατήρηση του gold status ηταν κάτι που θεωρώ όλοι περιμέναμε. Τα 12000 μίλια με 4 πτήσεις ήταν «προσφορά» λόγω COVID. Τώρα που η πανδημία πέρασε και η αεροπορία επανήλθε και ξεπέρασε τα δεδομένα προ-πανδημίας, ήταν αναμενόμενο πως θα αυξάνονταν και τα όρια. Νομίζω την Α3 δεν την ενδιαφέρει ιδιαίτερα το δημογραφικό των gold μελών της, αν είναι Έλληνες, Ευρωπαίοι, Ασιάτες, Αμερικανοί ή οτιδήποτε. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το κέρδος, το οποίο βέβαια έρχεται με αύξηση των ορίων. Ο επιβάτης Χ που ταξιδεύει 4 φορές μαζί τους, μόνο και μόνο για να διατηρήσει τη βαθμίδα του, και ξοδεύει Χ λεφτά, είναι αδιάφορος για αυτούς, όταν υπάρχουν επιβάτες Ψ που ταξιδεύουν πολλές περισσότερες φορές μαζί τους και ξοδεύουν πολλά περισσότερα λεφτά και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν λίγα περισσότερα για να παραμείνουν gold. Προφανώς και έγινε ανάλυση αγοράς και είδαν πως οι επιβάτες που μπορούσαν να συγκεντρώσουν τα 12Κ μίλια, μπορούν να συγκεντρώσουν και τα 18Κ μίλια με λίγα περισσότερα χρήματα, άρα μεγαλύτερο κέρδος. Το platinum tier είναι απλά μια κίνηση εντυπωσιασμού. Με τα σημερινά δεδομένα της Α3 δεν είναι ρεαλιστικό. Ίσως όμως αυτό να είναι ένας «προάγγελος» επικείμενης ανάπτυξης με real long haul. Το «δωρεάν επιλογή θέσης», «2 δωρεάν αποσκευές», «δώρο gold status για όποιο γουστάρεις» δεν νομίζω να ενδιαφέρει ιδιαίτερα τον επιβάτη που θα ταξιδέψει 32 φορές μαζί τους, θα μαζέψει 72Κ μίλια και θα έχει ξοδέψει μερικές χιλιάδες ευρώ.
 
Πάντως έκαναν σχετικά φθηνό να γίνεσαι silver αφού χρειάζεται μόνο 16 πτήσεις που μπορεί να κοστίζουν και 40€ που λέει ο λόγος (640€ σύνολο), που μέχρι τώρα αυτές οι πτήσεις θα σου έδιναν συνολικά μόνο 1600 μίλια σύνολο (ναύλοι UPT = 100 μίλια η πτήση)
 
Ας μην ξεχνάμε, ότι σε δεδομένα LGAV, όσο δεν oλοκληρώνεται η επέκταση και δε δημιουργούνται νέα facilities, το Platinum Tier έχει τις ίδιες βασικές παροχές με το Star Alliance GOLD (lounges, waitlist priority, boarding groups, fast track). Όταν με το καλό ανοίξουν περισσότερα lounges και check-in counters, ίσως δούμε διαφοροποίηση μεταξύ Gold και Platinum.

Τα κουπόνια παρκαρίσματος και το ανέκδοτο με τις δωρεάν θέσεις σε όλο το αεροπλάνο τα αφήνω ασχολίαστα. Αν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις 72.000 και τουλάχιστον 32 πτήσεις ετησίως με ΟΑ/Α3, δε νομίζω -αντικειμενικά- να έχεις πρόβλημα να πληρώσεις upfront ή σειρά σε έξοδο κινδύνου.
 
Διαφορές από Gold:
- 30% παραπάνω award miles έναντι 20%
- Όλες οι θέσεις δωρεαν
- 3000 μίλια δώρο γενεθλίων έναντι 2000
- Αποκλειστική ομάδα εξυπηρέτησης μέσω τηλεφώνου, email, και WhatsApp 24/7 και δωρεαν
- Δωρεάν Gold για ένα δεύτερο άτομο για 12 μηνες
- Μέχρι 8 guests στα lounge εφόσον είναι στην ίδια κρατηση
- Δυο δωρεάν έξτρα βαλίτσες στα κιλά του ναύλου έναντι μιας
- Μπορείς να πάρεις μέχρι 8 άτομα στο fast track αντί κανένα
- 6 κουπόνια parking P3 στον ΑΙΑ για 48 ώρες το καθένα έναντι 2 των 24 ωρων
- 4 κουπόνια valet parking για 24 ώρες έναντι 1

Τα 72000 μίλια + 32 πτήσεις είναι για απόκτηση ΚΑΙ διατήρηση της βαθμίδας

Νομίζω τα 2 καλύτερα προνόμια είναι :
- Δωρεάν Gold για ένα δεύτερο άτομο για 12 μήνες
- Οι 8 guests στα lounge

Η δωρεάν έξτρα 2η βαλίτσα σε κάποιον που πετάει 32 φορές/έτος αφορά μάλλον μόνο Μπλέτσα και Δούση.
Οι 8 guests στα lounge εφόσον είναι στην ίδια κράτηση είναι για τους CEO των εταιρειών (γίνετε Platinum και στα εταιρικά ταξίδια πάρτε 8 υφισταμένους μαζί σας.....)
 
Πιστεύω ότι η αύξηση των ορίων για τους Gold έχουν κυρίαρχο στόχο το cost-cutting ιδιαίτερα στα κόστη πρόσβασης στα lounges των άλλων εταιριών και άλλων benefits όπως priority service, παρά το revenue growth μέσω περισσότερων πτήσεων.

Συγκεκριμένα το εξαιρετικά χαμηλό όριο των 4 πτήσεων επέτρεπε σε ευκαιριακούς non-premium πελάτες εκτός Ελλάδος να κερδίζουν Gold status (ενώ δεν θα μπορούσαν να το κερδίσουν με τις μεγάλες *Α εταιρίες πχ Lufthansa, United, Singapore βάσει των πιο περιορισμένων πτησεών τους), που μετά τους επέτρεπε να αξιοποιούν στα υπόλοιπα ταξίδια τους ανά το κόσμο, χρεώνοντας την A3 κόστος πρόσβασης στα lounges των άλλων εταιριών (μπορεί να φτάνει στα $40/άτομο/επίσκεψη) και κόστος priority handling. Από την άλλη το όφελος από αυτές τις 4 πτήσεις ήταν περιορισμένο.
Ξεκάθαρα η Α3 επικεντρώνεται στο τοπικό κοινό και αυτούς στο εξωτερικό που κάνουν συχνά ταξίδια στην Ελλάδα, και ο τριπλασιασμός των Α3 πτήσεων σε 12 αποκλείει αποτελεσματικά τους ευκαιριακούς και θα έχει μεγάλο όφελος από τις χαμηλότερες χρεώσεις που θα πληρώνει στις άλλες *Α εταιρίες.

Επιπλέον αντιμετωπίζει τον πληθωρισμό νέων Gold μελών που ήταν αποτέλεσμα της πρόσφατης σημαντική αύξησης των ταξιδιών καθώς και τη δημιουργία των passes, με συνέπεια πίεση στις υποδομές (lounges) και στην εξυπηρέτηση, και το κάνει φυσιολογικά ανεβάζοντας το πήχη και εγκαταλείποντας τους λιγότερο συχνούς πελάτες τις.
 
Εξορθολογισμός του προγράμματος. Για εναν ταπεινό Silver, που οκ, δεν εχει πλεον προνόμια καθώς ακομα και η αναβαθμιση πλεον με κουπόνι, προτεριότητα θα εχουν οι λίγοι platinum, μετά οι πολλού Gold, οπότε το κουπόνι του σιλβερ δεν εχει αξία. Αντε καμια πτηση εσωτερικού, ετσι για το αστείο της υπόθεσης.

Δεν εχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο, αλλά μήπως ειναι ηδη μια προετοιμασία για τα long haul? Πόσα μίλια θα δίνουν τα τύπου βαγδάτη, Δελχί, σε φουλ ναυλο; (για να μην πω Αμερική και φουντώσουν πάλι οι ίδιες συζητήσεις που γινονται συνέχεια). Με το υπάρχων πρόγραμμα, 1 φορά να πας μακριά και μια medium haul πτηση, έπιανες την βαθμίδα.

Και το gold πλεον εχει κορεστεί αφού πλεον στα check in counter των gold+business εχουν διαρκώς κόσμο, οπου καποιος που πάει νωρίς, βρισκει συχνά 20-30 άτομα μπροστά του.

Εντάξει, η ζωή συνεχίζεται, προσωπικά δεν θα με χαλούσε λιγότερος κοσμος στο lounge, και πρόσβαση με μίλια. Άνετα θα "θυσίαζα" τα κουπόνια της αναβαθμισης θεσης, με μια εισοδο στο lounge για κάποιες μεγάλες αναμονές στην Αθήνα. και δεδομένουν του αριθμού των κουπονιών, διαλλέγεις πχ ΕΝΑ από τα ταξίδια σου (παντα με ανταπόκριση) για να εχεις και πρόσβαση στο lounge.

Επίσης για τους εκτός ATH, καθε πτηση στο εξωτερικό αφού εχει το layover φαντάζομαι λογίζεται ως ξεχωριστή πτήση. αρα η διατηρηση με 16 πτησεις ή 4 + 9000 μιλια, σημαίνει οτι ο silver ανανεώνεται πολύ ευκολα με 4 ταξίδια εξωτερικό σε go light, ή 2-3 σε flex/comfort flex.

Μικρά benefit, αλλά better than nothing.
 
Πάντα βέβαια υπάρχει κ ο κίνδυνος να γυρίσει αυτό μπούμερανγκ κ να χάσουν πελάτες αντί να κερδίσουν, ειδικά με την ανάπτυξη της Sky Express, της Easyjet στην Αθήνα και τις τόσες άλλες επιλογές , όταν δει ο επιβάτης οτι είναι πολύ πιο δύσκολο να μαζέψει μίλια και benefits πια, γιατί να πάει στην Α3, σε μια εποχή που μετράνε όλοι τη δεκαρα; Αν τον συμφέρει κ δεν έχει πια να κερδίσει κάτι το ιδιαίτερο, μάλλον θα πάει στη Ryan, στη Sky, στην Easy κ οποία άλλη συμφέρει και δεν θα σκεφτεί τα μίλια , την αναβάθμιση κτλ...Και δεν θα είναι λίγοι αυτοί
 
Πόσα μίλια θα δίνουν τα τύπου βαγδάτη, Δελχί, σε φουλ ναυλο;

ATH - BGW = ~1180 μίλια η απόσταση, οπότε:

Low booking classes​
Medium booking classes​
High booking classes​
Economy Light
x 0,30 = ~354 tier miles​
x 0,50 = ~590 tier miles​
x 0,75 = ~885 tier miles​
Economy Flex / Family
x 0,75 = ~885 tier miles​
x 1,00 = ~1180 tier miles​
x 1,50 = ~1770 tier miles​
Economy Comfort Flex
x 1,00 = ~1180 tier miles​
x 1,30 = ~1534 tier miles​
x 2,00 = ~2360 tier miles​
Business Basic
-​
-​
x 2,20 = ~2596 tier miles​
Business
-​
-​
x 2,50 = ~2950 tier miles​

ATH - DEL = ~3100 μίλια η απόσταση, οπότε:

Low booking classes​
Medium booking classes​
High booking classes​
Economy Light
x 0,30 = ~930 tier miles​
x 0,50 = ~1550 tier miles​
x 0,75 = ~2325 tier miles​
Economy Flex / Family
x 0,75 = ~2325 tier miles​
x 1,00 = ~3100 tier miles​
x 1,50 = ~4650 tier miles​
Economy Comfort Flex
x 1,00 = ~3100 tier miles​
x 1,30 = ~4030 tier miles​
x 2,00 = ~6200 tier miles​
Business Basic
-​
-​
x 2,20 = ~6820 tier miles​
Business
-​
-​
x 2,50 = ~7750 tier miles​
 
Top