Recent content by AccelDrag

  1. AccelDrag

    LG0D πεδίο προσγείωσης Πολιχνίτου Λέσβου (κλειστό)

    Το μήκος όντως τόσο είναι. Αν βάλεις μαζί και τις περιοχές που στρίβουν στο τέρμα των διαδρόμων φτάνει 1,2 αλλά δεν είναι ωφέλιμο. Δεν θα πάνει κανένας να προσγειωθεί στην άκρη εντελώς.
  2. AccelDrag

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Αυτό πήγα να σχολιάσω και εγώ. Η σήραγγα τι ρόλο βαράει; Εδώ έχουμε δει προσβάσεις σε χώρους σε αεροδρόμια ανά την υφήλιο που γελάνε και τα τσιμέντα. Μιά χαρά είναι το υπόγειο. Μήπως δεν είναι αυτό το θέμα; Μήπως θεωρούν πως η απομάκρυνση από τους χώρους εστίασης και λιανικής θα τους κάνει να...
  3. AccelDrag

    Istanbul International Airport (IST/LTFM)

    Ναι αυτό ακριβώς είναι. Μάλιστα υπάρχει και προκαθορισμένο τμήμα του τάπητα βαμμένο με άλλο χρώμα, για να μπαίνουν τα χαλιά και να στοιχίζονται τα αγήματα κτλπ.
  4. AccelDrag

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Αυτό το φοβερό ελληνικό γνώρισμα να είμαστε τόσο πίσω από την εποχή μας. Τέλος δεκαετίας με 35-40 αλλά για τα επόμενα 7 χρόνια θα παρεμείνουμε με την τρέχουσα χωρητικότητα που σημαίνει αδιανόητες καταστάσεις.
  5. AccelDrag

    Olympic A340

    Αυτή αλλωστε δεν ήταν και η λογική απόκτησης των 340; Να αντικαταστήσουν τα ασύμφορα προς συνέχιση συντήρησης και πτήσης 747;
  6. AccelDrag

    AIA επεκτάσεις

    Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών) Προχθές πέρασα απο τον χώρο και είδα και εγώ τους γερανούς. Μπήκα στο google maps για να κοιτάξω κάτι σχετικό και είδα πως πλέον το αεροδρόμιο το καλύπτει φίλτρο μωσαϊκού. Υποθέτω για λόγους ασφαλείας, κάτι που...
  7. AccelDrag

    Olympic B747-200

    Το θυμάμαι και νομίζω πως το έχει και η νόνα μου (η οποία υπήρξε προσωπικό εδάφους και αεροσυνοδός για πολλά χρόνια), σπίτι της. Βέβαια την ρώτησα πριν λίγες μέρες και είπε πως δεν το βρίσκει πλέον. Θα το κοιτάξει όμως.
  8. AccelDrag

    Στατιστικά πτήσεων

    Επανέρχομαι στο θέμα της στατιστικής γενικά, κάποια χρόνια αργότερα και ρωτάω το εξής: Υπάρχουν άραγε καταστάσεις που να δείχνουν τις ώρες πτήσεις ανά τύπο αλλά αυτή την φορά αφορώντας άτομα. Να βλέπαμε δηλαδή ποιος είναι ο Cpt. με τις περισσότερες ώρες στα 747 κτλπ. Ωραία θα ήταν.
  9. AccelDrag

    AIA επεκτάσεις

    Re: AIA master plans Πέραν απο τους χώρους που ανήκουν τώρα στην πίστα, δεν γίνεται να χτιστούν σε άλλους χώρους; Για παράδειγμα πίσω απο το εκθεσιακό κέντρο;
  10. AccelDrag

    AIA επεκτάσεις

    Re: AIA master plans Ακούγεται πολύ λογικό και οικονομικά ρεαλιστικό. Αν και στην Ελλάδα αυτής της χρονικής περιόδου, ίσως και να μην ασχοληθούν πριν η κίνηση φτάσει το 110%. Όχι απόλυτα λόγω οικονομικών δυσκολιών, όσο λόγω πρόβλεψης και φόβου επαναμείωσης στο μέλλον/σταθερότητας της κίνησης...
  11. AccelDrag

    AIA επεκτάσεις

    Re: AIA master plans http://www.laistnerconsult.de/airports---aviation.html Εδω βλέπω και κάτι ακόμα...
  12. AccelDrag

    Απώλεια κινητήρα σε 747 της ΟΑ

    Τώρα να γίνω κακός; Όλοι γνωρίζουμε λίγο πολύ τα άσχημα των ΟΑ αλλά κάποια πράγματα είναι άθλοι ειδικά όταν αλλάζουν procedures στον χώρο... Καλά...ένας...ένας άνθρωπος δεν βρέθηκε να τον μνημονεύσει πέρα απο την εκπομπή αυτή;;;;;
  13. AccelDrag

    AIA επεκτάσεις

    Re: AIA master plans Να κάνω την αφελή ερώτηση; Τα αρχεία και οι δεσμοί της πρώτης δημοσίευσης υπάρχουν κάπου;
  14. AccelDrag

    Olympic B747-200

    Να τους βάλετε και θα έρθω να αποθανατίσουμε όλη την διαδικασία με χρονοφωτογράφιση και όλα τα καλά! Αυτό μου θυμίζει την σημαία στα βαπόρια που βυθίζονται...πρέπει πάντα να βγαίνει απο τον ιστό για να ξανακυματίσει...άμεσα κύκλοι λοιπόν.
  15. AccelDrag

    Προσγείωση Β747 DreamLifter σε λάθος α/δ

    Υπερβολές των ΜΜΕ, MTOW θέλει 3+ χιλιόμετρα. Μέχρι και τις 650 χιλιάδες λίβρες περίπου σηκώνεται σε λιγότερα απο 1800 μέτρα. Οπότε άνετα όπως απέδειξε!
Top