flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.476
- Likes
- 999
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
H πορεία αυτή την στιγμή είναι προδιαγεγραμμένη και οι (ευρωπαϊκές τουλάχιστον) εταιρείες που κατασκεύαζαν στην Κίνα γνώριζαν ότι τα προιόντα και η τεχνογνωσία τους θα αντιγράφοταν μετά από 15-20 χρόνια. Η Comac είναι μια εταιρεία νεότερη από το Α380 και αν δούμε τι γίνεται αυτή την στιγμή με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, πιστεύω θα γίνει/γίνεται ακριβώς το ίδιο με τα κινέζικα αεροσκάφη.
Δεν έχουν κάποιον λόγο οι εταιρείες να αγοράζουν τα αεροσκάφη της Airbus, αν αυτά είναι με τους ίδιους κινητήρες, avionics κλπ στο 60% της τιμής. Μέχρι να αρχίσουν να τα κατασκεύαζουν όλα στην Κίνα, βλέπε AECC. Για την Boeing δεν έχουν λόγο για άλλες γνωστές αιτίες.
Δεν μπορώ να μαντέψω ποια θα είναι η αντίδραση στην αεροπορία (με τα EVs έχει αρχίσει η μουρμούρα για επιβολή φόρων εισαγωγής, καθώς τα γερμανικά αμάξια έχουν αποτύχει εντελώς στον τομέα και διακυβεύεται η οικονομία, μεταξύ άλλων, της μεγαλύτερης χώρας της ΕΕ), αλλά η προσωπική μου εντύπωση από τα κινεζικά τραίνα (βασισμένα επίσης σε μεταφορά δυτικής/ιαπωνέζικης τεχνολογίας) είναι ότι αντιγράφουν πολύ καλά, για να μην πω στο τέλος το προϊόν είναι καλύτερο. Αν βλέπω έναν λόγο για να μην μπορέσουν να γίνουν ο νούμερο ένα κατασκευαστής σε 15 χρόνια, πέρα από εμπορικούς πολέμους δασμών, αυτός είναι η αδυναμία καινοτομίας καθώς έχουν μάθει στην κουλτούρα αντιγραφής.
Το οποίο και ίσως να είναι καλό για εμάς, καθώς ήδη ζούμε ουσιαστικά σε ένα μονοπώλιο του Α320.
Δεν έχουν κάποιον λόγο οι εταιρείες να αγοράζουν τα αεροσκάφη της Airbus, αν αυτά είναι με τους ίδιους κινητήρες, avionics κλπ στο 60% της τιμής. Μέχρι να αρχίσουν να τα κατασκεύαζουν όλα στην Κίνα, βλέπε AECC. Για την Boeing δεν έχουν λόγο για άλλες γνωστές αιτίες.
Δεν μπορώ να μαντέψω ποια θα είναι η αντίδραση στην αεροπορία (με τα EVs έχει αρχίσει η μουρμούρα για επιβολή φόρων εισαγωγής, καθώς τα γερμανικά αμάξια έχουν αποτύχει εντελώς στον τομέα και διακυβεύεται η οικονομία, μεταξύ άλλων, της μεγαλύτερης χώρας της ΕΕ), αλλά η προσωπική μου εντύπωση από τα κινεζικά τραίνα (βασισμένα επίσης σε μεταφορά δυτικής/ιαπωνέζικης τεχνολογίας) είναι ότι αντιγράφουν πολύ καλά, για να μην πω στο τέλος το προϊόν είναι καλύτερο. Αν βλέπω έναν λόγο για να μην μπορέσουν να γίνουν ο νούμερο ένα κατασκευαστής σε 15 χρόνια, πέρα από εμπορικούς πολέμους δασμών, αυτός είναι η αδυναμία καινοτομίας καθώς έχουν μάθει στην κουλτούρα αντιγραφής.
Το οποίο και ίσως να είναι καλό για εμάς, καθώς ήδη ζούμε ουσιαστικά σε ένα μονοπώλιο του Α320.