Comac C919

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Intercontinental":9hy4vsqc said:
[...] Μιλώντας σύμφωνα με την εμπειρία μου, όταν κάτι κατασκευάζεται στην Κίνα, όλα τα άλλα προϊόντα του ίδιου τύπου σε άλλες χώρες σταματούν να παράγονται, [...]

Καπου τα εχεις μπερδεψει. Και τα παντα. Απο απλα ηλεκτρονικα μεχρι αεροπλανα που ειναι επι του παροντος. Θα ηθελες και εσυ να μαθεις απο την εμπειρια μου πως ειναι να δινεις υποκατασκευη δομικων μερων αεροσκαφους (απο ανθρακονηματα) στη Μαλαισια, για παραδειγμα, για να μπορεσεις να εχεις χωρο στο εργοστασιο σου για ενα πιο σημαντικο project, και αυτοι να το σκατωνουν και να μην εχουν καταφερει 4 χρονια μετα να εχουν λυσει τα quality issues? Νομιζεις εχει να κανει με την προελευση; Στα Εμιρατα, την ανοιξη εκλεισε ενα εργοστασιο που κατασκευαζε τετοια κομματια, γιατι υπηρχαν θεματα ποιοτητας. Το υλικο δεν ηταν "φτηνο". Παντου, το αεροπορικο ανθρακονημα, στην πιο απλη μορφη του (παραδειγμα εδω) κοστιζει πανω κατω 120€/m²! Μαλλον οπως υποθετω, δε γνωριζεις τι ποσοτητες χρειαζονται για να κατασκευαστει κατι (και δε σε κατηγορω αν δεν το γνωριζεις, αλλωστε δε δουλευεις εσυ με το υλικο). Με αλλα λογια. Το υλικο κοστιζει το ιδιο στη Γερμανια, στη Γαλλια, την Αμερικη, Κινα, Μποτσουανα. Και αυτο γιατι ο κατασκευαστης απαιτει συγκεκριμενα υλικα, απο συγκεκριμενους παραγωγους, με συγκεκριμενες προδιαγραφες. Η διαφορα οπως ειπες, ειναι στους μισθους. Αλλα εκει ερχεται το θεμα της ποιοτητας πιο εντονα, οταν μιλαμε για την Κινα. Σου διαφευεγει οτι ενα αεροσκαφος για να παρει την τελικη αδεια παραγωγης, πρεπει να παρει το πρασινο φως απο EASA, FAA, MAK κλπ. Που σημαινει οτι μιλαμε για αλλα στανταρ, που δεν μπορεις να τα συγκρινεις με ενα κινεζικο τραντζιστορακι! Οποτε ο κινεζος, ειτε το θελει ειτε οχι, θα δωσει γκαζι για να εκπληρωσει τα στανταρ αυτα. Σε τελικη αναλυση, στο τελικο προϊον δεν θα εισαι σε θεση να καταλαβεις απο που προερχεται, μεχρι να δεις στο σειριακο αριθμο του κομματιου.

Το επομενο που σε διεφυγε ειναι οτι ο κατασκευαστης ειναι κρατικος. Οχι ιδιωτικη εταιρεια. Οποτε μιλαμε πιο εντονα για prestige για το ΚΚΚ, παρα για κατι αλλο. Θελουν να γινουν και σε αυτο το σημειο αυταρκεις. Ο λογος που ενσωματωνουν (ηδη υπαρχοντα) ηλεκτρονικα συστηματα απο τη Δυση, δε νομιζω οτι πρεπει να αναλυθει εδω, ειμαι σιγουρος καταλαβαινεις γιατι.

Tι αλλο να πω.. Απλα παιδια, μην βαζετε παρωπιδες και ταμπελες. Ειδικα σε θεματα που τα "ξερετε", απ'εξω, απ'εξω...

Αυτο.

Φιλικα
Στεφος
 
Αναμένεται ανακοίνωση συνεργασίας της Ιταλικής Leonardo S.p.A. με την Κινεζική – Ρωσσική CRAIC για την κατασκευή της ατράκτου του CR929, μάλλον η ανακοίνωση θα γίνει στο Airshow China που ξεκινά στις 6 Νοεμβρίου.
https://www.fliegerfaust.com/china-russ ... 46675.html

όσο για το CR919 προσπαθεί να εναρμονισθεί στις σχεδιαστικές απαιτήσεις της FAA στην διαρρύθμιση της καμπίνας διακυβέρνησης. Αναμένεται η πρώτη εμπορική πτήση το 2021 με την China Eastern Airline.
 
Άλλα 3 α/φ C919 μπαίνουν στην μάχη των απαιτουμένων ελέγχων για την αδειοδότηση του α/φ.
Το 101 α/φ άρχισε τους ελέγχους τον Μάιο 2017 και η διαδικασία προχωρά με προβλήματα και καθυστερήσεις.
Είναι αμφίβολο αν μέχρι το 2021 θα έχουν γίνει οι 719 έλεγχοι και οι περίπου 4.200 πτητικές ώρες ώστε να πάρουν την άδεια για παραδόσεις όπως έχουν υποσχεθεί στις China Eastern.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... c919s-year
 
Παρασκευή 26/7/19 παραδόθηκε το 103 α/φ που θα χρησιμοποιηθεί για ελέγχους.
Για την επιτάχυνση της διαδικασίας πιστοποίησης του α/φ φέτος σχεδιάζεται και η παράδοση των 104,105,106 έξι πρωτότυπα για να περάσουν συλλογικά περίπου 729 είδη δοκιμών και 4.200 ώρες πτήσης πριν το C919 λάβει πιστοποίηση από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας (CAAC).

https://www.ainonline.com/aviation-news ... ight-tests
 
Οι Κινέζοι δηλώνουν ότι βρίσκονται ένα βήμα πριν την πιστοποίηση του C919 και για να το γιορτάσουν εκτέλεσαν ένα elephant walk με τα έξι πρωτότυπα που μόλις ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών.

 

Παρθενική πτήση για το πρώτο επιβατικό αεροπλάνο κινεζικής κατασκευής.
Το αεροπλάνο C919, που μετέφερε περίπου 130 επιβάτες στην πρώτη του πτήση απογειώθηκε το πρωί της Κυριακής από το αεροδρόμιο της Σαγκάης με προορισμό το Πεκίνο.
 
Οι παραγγελίες για το C919 συνεχίζονται με εντυπωσιακό ρυθμό από τις Κινεζικές εταιρίες αφού και η China Southern προχώρησε στην παραγγελία 100 αεροσκαφών για παραλαβή από φέτος ως το 2031. Ως τώρα η Comac έχει παραγγελίες για 1.200 αεροσκάφη και άλλα 120 option.
 
Έχω τη φοβερή υποψία ότι κρατικές κινεζικές εταιρείες αγοράζουν αεροσκάφη από κρατικό κινεζικό κατασκευαστή. Με άλλα λόγια, ο ιδιοκτήτης της αεροπορικής (το κράτος) παραγγέλνει αεροσκάφη από τον εγχώριο κατασκευαστή που ιδιοκτήτης είναι το ίδιο κράτος.

Μου θυμίζει το ανέκδοτο με το ξενοδοχείο και το χιλιάρικο που άλλαζε χέρια.
 
Που είναι το παράξενο? Προτιμάνε τα εγχόρια προιόντα τους !!!! Μόνο εμείς κάνουμε εισαγωγές ενώ παράγουμε δικά μας. Οι περοσσότερες Ευρωπαικές αγοράζουν Airbus και οι Αμερικάνικες Boeing οι δε Ρώσικες τα δικά τους. Πάντα υπάρχει και Πολιτικό παρασκήνιο σε αυτές τις αγορές.
 
Top