A330 Climb

pilot767

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/06/2006
Μηνύματα
371
Likes
0
Περιοχή
23street clouds
s

Συμφωνω αγαπητε Νικο το σχολιο μου το εκανα χαριτολογοντας ;)
 

Pocopico

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2007
Μηνύματα
73
Likes
0
Περιοχή
Anywhere....
Website
www.subspace.homelinux.net
oat_student":196hrbee said:
Επισης μη ξεχνατε οτι
Κάθε ενας απο τους κινητηρες του A330 παράγει περισσότερο από δύο φορές την ώση κάθενος απο τους κινητηρες του A340.

Οποτε οπως λεει και ο 747 το Α330 ειναι ''πυραυλος''..


Λιγη ιστορία και ενημερωση σχετικά με τους κινητηρες του Α330 κΒ777
απο το Rolls Royce Jet Engines Training Manual

Developed from the RB211, the Trent covers a thrust range of 71,000 lb to 92,000 lb thrust, with the capability
to grow beyond 100,000 lb. The Trent 800 features a 110 inch diameter wide-chord fan, high flow compressors
and Full Authority Digital Engine Control (FADEC).
Detailed engineering design began in 1988 to meet the propulsion requirements of the Airbus A330 (Trent 700)
and Boeing 777 (Trent 800). The Trent first ran in August 1990, and in January 1994 a Trent 800 demonstrated
a world record thrust of 106,087 lb.
The engine entered service in March 1995 in the Airbus A330.


Οπότε ναι παει σαν πυραυλοοοοος....
Οποτε φιλε Cavo Paradiso το "ανεπαρκες thrust" αποκλεισε το εντελος...
 

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
398
Likes
0
Περιοχή
Athens
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Pocopico":n407jeg8 said:
Ïðüôå íáé ðáåé óáí ðõñáõëïïïïïò....
Ïðïôå öéëå Cavo Paradiso ôï "áíåðáñêåò thrust" áðïêëåéóå ôï åíôåëïò...

ßóùò ôåëéêÜ ïé öÞìåò íá Þôáíå ãéá ôï á340-200/300. My bad..
 

bari

First-Class-Member
Εγγραφή
12/06/2007
Μηνύματα
520
Likes
15
YAHOO
brge15
προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το Α330 απογειωνεται πολυ ομορφα και καθολου αργα, σε αντιθεση με το αργο και "βαρυ" Α340. γενικα σου δινει την αισθηση οτι κανει πολυ καλυτερο ταξιδεμα
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
nikos_k.":17nz9luc said:
Επίσης τα Α330 έχουν άδεια ETOPS 180 αν δεν απατώμαι... Αυτό σημαίνει οτι μπορούν να πετάνε με έναν κινητήρα σε μια ακτίνα 180 ναυτικών μιλίων από το επόμενο αεροδρόμιο όπου μπορούν να προσγειωθούν με ασφάλεια!

Αγαπητέ Νίκο Κ , το 180 δεν σημαίνει μίλια. Σημαίνει λεπτά της ώρας. Δηλαδή να μήν είναι περισσότερο από 3 ώρες από αεροδρόμιο. Για νομικούς λόγους, η ταχύτητα πτήσης με ένα κινητήρα θεωρήται ότι θα είναι γύρω στους 400 κόμβους. Άρα 400χ3=1200. Πρέπει να μην είναι πάνω από 1200νμ από αεροδρόμιο συμβατό με τον τύπο του αεροσκάφους.

Τα αεροπλάνα πού ΔΕΝ είναι ETOPS, πρέπει να μην είναι πάνω από 60 λεπτά από αεροδρόμιο. Δηλαδή 400 μίλια.

Τέλος της παρένθεσης.

Μην ξεχνάμε καθόλου το γεγονός ότι όλα τα αεροπλάνα πολιτικής αεροπορίας, για λόγους οικονομίας, δεν χρησιμοποιούν όλη την διαθέσιμη ισχύ τους για απογείωση και άνοδο, εκκτός και άν την χρειάζονται.

ΠΧ, το Α340 τηα ΟΑ που κάνει Λονδίνο, μπορεί να είναι φίσκα επιβάτες, αλλά τα καύσιμα που κουβαλάει δεν είναι ούτε το μισό του μάξιμουμ. Άρα το αεροπλάνο δεν χρειάζεται πλήρη ισχύ, καθώς είναι και ο διάδρομος μεγάλος. Δεν συντρέχει λόγος να επιδείξει τις επιδόσεις του.
 

nikos_k.

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/08/2007
Μηνύματα
410
Likes
0
Περιοχή
Always Somewhere
gonso":1aj3gt8q said:
nikos_k.":1aj3gt8q said:
Επίσης τα Α330 έχουν άδεια ETOPS 180 αν δεν απατώμαι... Αυτό σημαίνει οτι μπορούν να πετάνε με έναν κινητήρα σε μια ακτίνα 180 ναυτικών μιλίων από το επόμενο αεροδρόμιο όπου μπορούν να προσγειωθούν με ασφάλεια!

Αγαπητέ Νίκο Κ , το 180 δεν σημαίνει μίλια. Σημαίνει λεπτά της ώρας. Δηλαδή να μήν είναι περισσότερο από 3 ώρες από αεροδρόμιο. Για νομικούς λόγους, η ταχύτητα πτήσης με ένα κινητήρα θεωρήται ότι θα είναι γύρω στους 400 κόμβους. Άρα 400χ3=1200. Πρέπει να μην είναι πάνω από 1200νμ από αεροδρόμιο συμβατό με τον τύπο του αεροσκάφους.

Τα αεροπλάνα πού ΔΕΝ είναι ETOPS, πρέπει να μην είναι πάνω από 60 λεπτά από αεροδρόμιο. Δηλαδή 400 μίλια.

Τέλος της παρένθεσης.

Μην ξεχνάμε καθόλου το γεγονός ότι όλα τα αεροπλάνα πολιτικής αεροπορίας, για λόγους οικονομίας, δεν χρησιμοποιούν όλη την διαθέσιμη ισχύ τους για απογείωση και άνοδο, εκκτός και άν την χρειάζονται.

ΠΧ, το Α340 τηα ΟΑ που κάνει Λονδίνο, μπορεί να είναι φίσκα επιβάτες, αλλά τα καύσιμα που κουβαλάει δεν είναι ούτε το μισό του μάξιμουμ. Άρα το αεροπλάνο δεν χρειάζεται πλήρη ισχύ, καθώς είναι και ο διάδρομος μεγάλος. Δεν συντρέχει λόγος να επιδείξει τις επιδόσεις του.


Σωστός φίλε! Λάθος εκ παραδρομής! Thanx για τη διόρθωση!
To ETOPS αναφέρεται όντως σε λεπτά της ώρας...

Τώρα για το Α340, δίκιο έχεις, αλλά από ότι κατάλαβα η συζήτηση ήταν γενικά για τις επιδόσεις και όχι υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Και είναι δεδομένο ότι η πρώτη γενια των 340 (δηλ. -200,-300) είναι underpowered.
 
Top