pilot767
Business-Class-Member
s
Συμφωνω αγαπητε Νικο το σχολιο μου το εκανα χαριτολογοντας
Συμφωνω αγαπητε Νικο το σχολιο μου το εκανα χαριτολογοντας
oat_student":196hrbee said:Επισης μη ξεχνατε οτι
Κάθε ενας απο τους κινητηρες του A330 παράγει περισσότερο από δύο φορές την ώση κάθενος απο τους κινητηρες του A340.
Οποτε οπως λεει και ο 747 το Α330 ειναι ''πυραυλος''..
Pocopico":n407jeg8 said:Ïðüôå íáé ðáåé óáí ðõñáõëïïïïïò....
Ïðïôå öéëå Cavo Paradiso ôï "áíåðáñêåò thrust" áðïêëåéóå ôï åíôåëïò...
nikos_k.":17nz9luc said:Επίσης τα Α330 έχουν άδεια ETOPS 180 αν δεν απατώμαι... Αυτό σημαίνει οτι μπορούν να πετάνε με έναν κινητήρα σε μια ακτίνα 180 ναυτικών μιλίων από το επόμενο αεροδρόμιο όπου μπορούν να προσγειωθούν με ασφάλεια!
gonso":1aj3gt8q said:nikos_k.":1aj3gt8q said:Επίσης τα Α330 έχουν άδεια ETOPS 180 αν δεν απατώμαι... Αυτό σημαίνει οτι μπορούν να πετάνε με έναν κινητήρα σε μια ακτίνα 180 ναυτικών μιλίων από το επόμενο αεροδρόμιο όπου μπορούν να προσγειωθούν με ασφάλεια!
Αγαπητέ Νίκο Κ , το 180 δεν σημαίνει μίλια. Σημαίνει λεπτά της ώρας. Δηλαδή να μήν είναι περισσότερο από 3 ώρες από αεροδρόμιο. Για νομικούς λόγους, η ταχύτητα πτήσης με ένα κινητήρα θεωρήται ότι θα είναι γύρω στους 400 κόμβους. Άρα 400χ3=1200. Πρέπει να μην είναι πάνω από 1200νμ από αεροδρόμιο συμβατό με τον τύπο του αεροσκάφους.
Τα αεροπλάνα πού ΔΕΝ είναι ETOPS, πρέπει να μην είναι πάνω από 60 λεπτά από αεροδρόμιο. Δηλαδή 400 μίλια.
Τέλος της παρένθεσης.
Μην ξεχνάμε καθόλου το γεγονός ότι όλα τα αεροπλάνα πολιτικής αεροπορίας, για λόγους οικονομίας, δεν χρησιμοποιούν όλη την διαθέσιμη ισχύ τους για απογείωση και άνοδο, εκκτός και άν την χρειάζονται.
ΠΧ, το Α340 τηα ΟΑ που κάνει Λονδίνο, μπορεί να είναι φίσκα επιβάτες, αλλά τα καύσιμα που κουβαλάει δεν είναι ούτε το μισό του μάξιμουμ. Άρα το αεροπλάνο δεν χρειάζεται πλήρη ισχύ, καθώς είναι και ο διάδρομος μεγάλος. Δεν συντρέχει λόγος να επιδείξει τις επιδόσεις του.