A330 Climb

  • Thread starter Thread starter cavo_paradiso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
399
Likes
0
Περιοχή
Athens
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
¸÷ù áêïýóåé üôé ôï climb ôïu a330 åßíáé áðü ó÷åôéêÜ Ýùò áðåëðéóôéêÜ áñãü. Ìðïñåß êÜðïéïò íá ìå äéáöùôßóåé ðïóï åßíáé ôï óõíçèéóìÝíï v/s ôïõ 330 (îÝñù üëá åîáñôþíôáé áðü ôï GW k FL). Åßíáé ôåëéêÜ ìýèïò ç ðñáãìáôéêüôçá? Ìðïñåß íá ïöåßëåôáé óå "áíåðáñêåßò" thrust áðü ôéò ìç÷áíÝò ç êáêü ó÷åäéáóìü?

Åõ÷áñéóôþ
 
d

Οπως και το 340 θελει πολυ μεγαλη αποσταση και ειδικα αμα ειναι φισκα νομιζεις οτι δεν τον φθανει ολος ο διαδρομος.Πιστευω οτι ειναι θεμα αεροδυναμικης κατασκευης του τυπου αλλα επισης και απο το εκαστοτε performance.Επισης ειναι και στην ευχαιρια του καθε χειριστη αν θελει να μην ξαναμπουν σε αεροπλανο οι επιβατες βαζει v/s 4000(descent) :lol:
 
Re: d

pilot767":1b61l9qr said:

pilot767 äåí ñþôçóá ðïóï äéÜäñïìï ÷ñåéÜæåôáé ôï a330 íá êÜíåé lift off, ñþôçóá ãéáôß êÜíåé ôüóï áñãü climb :)

¼óï ãéá ôçí áåñïäõíáìéêÞ ðïõ ëåò áíáñùôéÝìáé Üìá ôï a330 Ý÷åé ETOPS êáé áí íáé ðïóï?
èÝëù íá äù áí ãßíåé êÜíá engine failure ëßãï ìåôÜ áðü ôï v1 óôï a330 k õðÜñ÷åé âïõíü êïíôÜ (äçë íá ÷ñåéáóôåß ãñÞãïñï climb) ðùò èá ÷åéñéóôïýíå ôçí õðüèåóç ïé ðéëüôïé
 
Οχι. Τα 330 ειναι σχεδιασμενα ετσι ωστε αν χασουν κινητηρα στην απογειωση και υπαρχει υψωμα κοντα, να πεφτουν.

Ρε παιδια, σοβαροι να ειμαστε. Τι παει να πει "τι θα κανουν οι πιλοτοι" κλπ κλπ? Λετε η ΑΒ να μην ειχε υπ'οψην της τιποτα οταν σχεδιαζε το 330 (και το οποιο 330)? Οτι δεν βρηκε καταλληλους κινητηρες και το κατασκευασε με ελλειψηστην ωση? Τι φανταζεστε?

Επισης, δεν εχω δει ποτε 330 να κανει αργο climb. Το 340 ειναι αυτο που συνηθως σερνεται. Ειδικα το 330-200 ειναι πυραυλος. Μια βολτα στην Κερκυρα Σαββατο πρωι θα σας πεισει.

Τελος, και το 330-200 και το -300 ειναι πιστοποιημενα για ETOPS.
 
Επισης μη ξεχνατε οτι
Κάθε ενας απο τους κινητηρες του A330 παράγει περισσότερο από δύο φορές την ώση κάθενος απο τους κινητηρες του A340.

Οποτε οπως λεει και ο 747 το Α330 ειναι ''πυραυλος''..
 
Πέταξα πρόσφατα με Α330-300 (US Airways) και δεν ένιωσα να είναι καθόλου αργό το climb. Αντίθετα θα έλεγα ότι μου φάνηκε και πολύ δυνατό.

Σπύρος
 
Παραμενω στο ιδιο θεμα αλλα αλλαζω αεροσκαφος. Ειδατε στο dvd του RBF πως εκτοξευτηκε το Α380 κατα την επιδειξη? :shock: :shock:
Ουτε MiG να ητανε.
 
Αδειο και με καυσιμα για 10 λεπτα επιδειξη, φυσικο ηταν να σηκωθει τοσο συντομα και αποτομα!
 
Vasilis Nikas":3dtbn5fo said:
Ðáñáìåíù óôï éäéï èåìá áëëá áëëáæù áåñïóêáöïò. Åéäáôå óôï dvd ôïõ RBF ðùò åêôïîåõôçêå ôï Á380 êáôá ôçí åðéäåéîç? :shock: :shock:
Ïõôå MiG íá çôáíå.

Åé÷á äåé åíá éäéï âéíôåï ìå a340-600 óå åðéäåéîç, ðáëé áäåéï ê ìå ëéãá êáõóçìá.... Äåí èåëù íá ðñïâù óå ðáñïìïéùóçò åôóé ðùò ðåôá÷ôçêå... åéíáé êáé ìáêñé....
 
Για το Α330 δεν έχω πληροφορίες οτι έχει αργό ρυθμό ανόδου. Αυτό ισχύει με σιγουριά για την πρώτη γενιά Α340, δηλαδή τα 200άρια και 300άρια και οφείλεται στην χαμηλή ισχύ που παράγουν οι κινητήρες. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που καθορίζει τις επιδόσεις ενός αεροσκάφους είναι ο λόγος ισχύος προς βάρους. Αυτός ακριβώς ο λόγος είναι προβληματικός στα παλιά Α340. Και ο ίδιος ακριβώς λόγος είναι πολύ υψηλός στα μαχητικά τα οποία κάνουν άνοδο με 90 μοίρες pitch! Σημειωτέον, τα Α340-500 και -600 δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα και οι χειριστές τους λένε οτι είναι overpowered!

Επίσης τα Α330 έχουν άδεια ETOPS 180 αν δεν απατώμαι... Αυτό σημαίνει οτι μπορούν να πετάνε με έναν κινητήρα σε μια ακτίνα 180 ναυτικών μιλίων από το επόμενο αεροδρόμιο όπου μπορούν να προσγειωθούν με ασφάλεια!
Όμως γενικά η πιστοποίηση ETOPS είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη διαδικασία και αν θέλει κάποιος να μάθει περισσότερα, απλά ρωτήστε και θα επανέλθω με ποστ μόνο για ETOPS.

Τέλος μια φιλική παρατήρηση στον φίλο pilot767. Αν το αεροσκάφος δεν έχει την απαραίτητη ώση και του δώσεις v/s 4000 fpm θα στολάρει! Την Φυσική δεν την αλλάζει ούτε ο καλύτερος χειριστής στον κόσμο.
 
Top