Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?
Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?
Για να απαντησει και καποιος απο την Αυστραλια: " Would you like fries with that, sir ? "
Παντως επειδη φιλε toy2day δικαιουσαι μια σοβαρη απαντηση ( απο εναν
μη ειδικο ομως ) να σου πω στα γρηγορα οτι το Β777-300ΕR απλως δεν μπορει να κανει την πτηση Αθηνα - Συδνευ / Μελβουρνη εκτος αν ειναι σχεδον αδειο απο επιβατες και εμπορευματα.
Αν λοιπον οι ΟΑ ειχαν λυσει ολα τα προβληματα τους και πηγαιναν μια μερα για shopping για αεροσκαφη ULR τοτε οι υποψηφιοι θα ηταν οι εξης: το Α340-500HGW και το Β777-200LR.
Με
Α340-500 αυτη η πτηση των περιπου 16.000 χλμ θα μπορουσε να εκτελεστει οριακα προς Συδνευ και Μελβουρνη αλλα η πτηση της επιστροφης για Αθηνα θα ειχε μεγαλο προβλημα με τα ισχυρα headwinds απο την δυση. Για να υπερνικησει αυτο το προβλημα η ΟΑ θα επρεπε να πεταει με περιορισμενο βαρος ( δηλαδη φουλ καυσιμα, το πολυ 200 επιβατες και ελαχιστα εμπορευματα ). Τοτε, ισως, απο τεχνικη αποψη, να μπορουσε να εκτελεσει την πτηση απ' ευθειας αλλα δεν θα συνεφερε οικονομικα.
Απο την αλλη αποψη, το
Β777-200LR, ειναι ενα πιο καταλληλο αεροσκαφος, με την εννοια οτι μπορει να μεταφερει μεγαλυτερα φορτια στην ιδια διαδρομη. Ομως, οντας δικινητηριο θα επρεπε λογω ETOPS να ακολουθησει μια λιγοτερο ευθεια πορεια απο το Α340 προκειμενου να μην ειναι ποτε πιο μακρια απο 3 ωρες απο ενα καταλληλο αεροδρομιο σε περιπτωση εκτακτου αναγκης. Δηλαδη, για τεχνικους λογους, θα πρεπει να διανυσει μια μεγαλυτερη διαδρομη απο το Α340. Αρα, και το Β777 εχει καποιες ιδιαιτεροτητες που ισως να το κανουν ασυμφορο για αυτην την συγκεκριμενη πτηση.
Παντως, ξεχαστε το Α340-500 και τα Β777 για τις ΟΑ και ( γιατι οχι ) την Αιγαιου. Το αεροσκαφος του μελλοντος και το πιο καταλληλο ( με βαση τα σημερινα δεδομενα ) ειναι τα Β787 η το Α350. Και τελος, δεν θελω να απογοητευσω κανεναν, αλλα καμια ελληνικη εταιρεια δεν θα ξαναπεταξει για Αυστραλια

. Απλως δεν συμφερει...