A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απ΄ ό,τι ξέρω το Α380 δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει στο άμεσο μέλλον το Ελ. Βενιζέλος, εκτός αν υπάρχει έκτατη ανάγκη.
Έτσι δεν πρόκειται να γίνει καμία αλλαγή στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου.
 
k omos pedia mesa apo ton AIA ema8a oti to team tou planning tou El.Venize meletaei oles tis melonikes alages pou 8a xreiastun gia na er8ei k na xrisimopoiisei me asfalia to aerodromio tis ath to A380......vevea de xerw akrivos to pote ala elpizume na ma8ume sintoma!!!!!!
ena ap ta sovara pantos provlimata pou me pliroforisan apo ton AIA einai oi stenoi diadromoi 45m pou dia8etei o el.ve.........opos oloi mporeite na katalavete einai oti oi exwterikes engines 8a vriskonte ektos diadromou k iparxei megalos kindinos F.O.D.......ala mu fenete poli xlomo na megalosun to platos twn diadromwn!!!!!!!!!!! :roll: :oops:

tespa.....vlepume k elpizume........... :wink:
 
Το An-225 προσγειώθηκε, το A380 γιατί να μην μπορεί? Το θέμα είναι με τις φυσούνες, όπως και το εάν ο διάδρομος αντέχει το full payload του 380! Και φυσικά θα πρέπει να μαζέψουνε αυτά που είναι διπλα από το διάδρομο για να μην τα πάρει ο... άνεμος του T900! (κατά την άποψη μου πάντα!)
 
makedonas":gkucm54i said:
Το An-225 προσγειώθηκε, το A380 γιατί να μην μπορεί? Το θέμα είναι με τις φυσούνες, όπως και το εάν ο διάδρομος αντέχει το full payload του 380! Και φυσικά θα πρέπει να μαζέψουνε αυτά που είναι διπλα από το διάδρομο για να μην τα πάρει ο... άνεμος του T900! (κατά την άποψη μου πάντα!)

exw tin entypwsi oti to An225 to antekse akrivws epeidi exei pollous troxous opote isomerizei to varos. to A380 omws??? den tha kanei lakouva?
 
to A380 mporei na prosgeiwthei opou mporei na prosgeiwthei kai ena B747..etsi leei to specification tou aeroskafous.to thema einai me ta gates se kathe aerodromio.

To varos tou aeroskafous den einai problhma apo th stigmh pou to AIA mporei na dexthei ena B747. Gia afto allwste to A380 exei perisoterous troxous apo to B747.

Kati tetio anaferese k se ksena forums..
 
alexander":2segvldp said:
exw tin entypwsi oti to An225 to antekse akrivws epeidi exei pollous troxous opote isomerizei to varos. to A380 omws??? den tha kanei lakouva?

Το να μου λες ότι οι 22 τροχοί του A380 είναι λίγοι, το βρίσκω λίγο.. αστο! Αλλα μήπως αυτό δεν είπα? Ότι το πρόβλημα (ίσως) να έγκειται μέσα στα αλλα και στην κατασκευαστική ΔΟΜH του διαδρόμου?
 
de ti8ete 8ema VAROUS edw alla ekpetasmatos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to An-225 einai ena ipsilopterigo aeroskafos k ayto einai ena apo ta dinata xartia tou aeroskafous aytou giati ektos tis poli kalis aerodinamikis pou tou parexei ayti i pteriga/aerotomi opos 8elete pite to taytoxrona to kanei na mporei na epixeirei se aerodromia me periergus diadromus dld mikous k platous oi kinitires tou einai psila den exun fovo F.O.D......se anti8esi to A380 einai ena xamilopterigo aeroskafos opou kata kapio tropo to periorizei na epixeirei se sigekrimenus diadromus mikous platous k OXI opou na nai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :arrow:
emena mu exigisan oti to prwto problem einai safos ta gates.........k to deytero einai o diadromos ala apo 8ema oti i pteriga k oi exwterikoi kinitires 8a vriskonte ektos diadromou ala k poli XAMILA me to edafos sinepws 8a katavrox8izei apo xorta mexri oti vrei k ekei einai pou kati prepei na ginei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to ti 8a ginei den gnorizun ute oi idioi akoma ala poli sintoma vlepw fws sto tounel........... :wink:
ayta........!!!
 
Πολλά αεροδρόμια έχουν διάδρομο πλάτους 45μ, και ετοιμάζονται για το 380.
Το θέμα, όπως προείπε ο LGAT, είναι το ΠΟΥ θα παρκάρει (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...). Σε φυσούνα, αποκλείεται. Με το εκπέτασμα που έχει, θα κλείσει τις εκατέρωθέν του φυσούνες, οπότε εταιρεία που θα το φέρει (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...) θα πρέπει να πλρώσει ...3 stands! (2 777 πλάι-πλάι μόλις που χωράνε).
Η λύση του Α13 (τέρμα αριστερά στο ΜΤΒ, κάτω απο τον πύργο) επίσης δέν ενδείκνυται. Το αριστερό φτερό θα δημιουργήσει προβλήματα στον χώρο οπου σταθμεύουν οχήματα εξυπηρέτησης (μέσα απο το blast fence). Και φυσικά, το δεξί θα κλείσει το Α11.
Μένει,λοιπόν, μόνο η λύση του remote stand (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...). Οπου έπίσης, θα χρειάζονται 3 positions γιατι η φτερούγα του είναι τεράστια κλπ κλπ κλπ. Αλλα ακόμα και άν μπεί σε remote (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...), πώς θα γίνει η επιβίβαση/αποβίβαση? Θα χρειαστουν 385 λεοφωρεία. Και οι αποσκευές θα χρειαστούν ό,τι καρότσι υπάρχει στο αεροδρόμιο.
Επίσης, επειδή το "νέο αεροδρόμιό μας" είναι σχεδιασμένο με το βλέμμα στο μέλλον, οι τροχόδρομοι και οι διασταυρώσεις τους είναι πολύ στενοί για να ελιχθεί το θηρίο. Για να μή μιλήσω για τις γέφυρες...(ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...)

Και ξεχνάμε και το βασικότερο, που το έχουμε ήδη χιλιοπεί:
Ποιά εταιρέια.δηλ, θα το δρομολογήσει στην Αθήνα?

(ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...)

ΥΓ: LGAT, και το 225 όταν είχε κατέβει, ο πύργος του ζήτησε να σβήσει τον 1 και τον 6 για την τροχοδρόμηση...

YΓ2: Kι εγώ βλέπω φώς στο τούνελ, αλλα δέν έχει 380 μέσα.

ΥΓ3: θα σας δώ σε μερικά χρονάκια στο Heathrow :wink:
 
747 said:
και το 225 όταν είχε κατέβει, ο πύργος του ζήτησε να σβήσει τον 1 και τον 6 για την τροχοδρόμηση...

..το ζήτησε την ώρα που διέσχιζε τον διάδρομο την ώρα της προσγείωσης.. :!:

Όσο για το άλλο αντικείμενο του πόθου, μάλλον θα πάρω ότι και ο 747...το Ηeathrow... :twisted: ...όταν θα πηγαίνουν... :D
 
Top