Πολλά αεροδρόμια έχουν διάδρομο πλάτους 45μ, και ετοιμάζονται για το 380.
Το θέμα, όπως προείπε ο LGAT, είναι το ΠΟΥ θα παρκάρει (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...). Σε φυσούνα, αποκλείεται. Με το εκπέτασμα που έχει, θα κλείσει τις εκατέρωθέν του φυσούνες, οπότε εταιρεία που θα το φέρει (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...) θα πρέπει να πλρώσει ...3 stands! (2 777 πλάι-πλάι μόλις που χωράνε).
Η λύση του Α13 (τέρμα αριστερά στο ΜΤΒ, κάτω απο τον πύργο) επίσης δέν ενδείκνυται. Το αριστερό φτερό θα δημιουργήσει προβλήματα στον χώρο οπου σταθμεύουν οχήματα εξυπηρέτησης (μέσα απο το blast fence). Και φυσικά, το δεξί θα κλείσει το Α11.
Μένει,λοιπόν, μόνο η λύση του remote stand (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...). Οπου έπίσης, θα χρειάζονται 3 positions γιατι η φτερούγα του είναι τεράστια κλπ κλπ κλπ. Αλλα ακόμα και άν μπεί σε remote (ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...), πώς θα γίνει η επιβίβαση/αποβίβαση? Θα χρειαστουν 385 λεοφωρεία. Και οι αποσκευές θα χρειαστούν ό,τι καρότσι υπάρχει στο αεροδρόμιο.
Επίσης, επειδή το "νέο αεροδρόμιό μας" είναι σχεδιασμένο με το βλέμμα στο μέλλον, οι τροχόδρομοι και οι διασταυρώσεις τους είναι πολύ στενοί για να ελιχθεί το θηρίο. Για να μή μιλήσω για τις γέφυρες...(ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...)
Και ξεχνάμε και το βασικότερο, που το έχουμε ήδη χιλιοπεί:
Ποιά εταιρέια.δηλ, θα το δρομολογήσει στην Αθήνα?
(ΑΝ έρθει, λέμε τώρα...)
ΥΓ: LGAT, και το 225 όταν είχε κατέβει, ο πύργος του ζήτησε να σβήσει τον 1 και τον 6 για την τροχοδρόμηση...
YΓ2: Kι εγώ βλέπω φώς στο τούνελ, αλλα δέν έχει 380 μέσα.
ΥΓ3: θα σας δώ σε μερικά χρονάκια στο Heathrow
