A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σημερα η εφημεριδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ Η ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΗ εχει στο ενθετο περιοδικο AUTOCAR , μαζι της ενα μικρο αφιερωμα στο Α380 της EMIRATES..................http://www.enet.gr/online/online
 
aas59":pjsf1qnu said:
Για διαφημιστικούς λόγους θα έρθει όταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου και η ΟΑ είναι να παραγγείλει τα νέα της long haul αεροσκάφη .........


Δεν εχει ακουστει οτι το Α380 δε μπορει να ερθει στο Ελ. βεν λογω της γεφυρας που δεν εχει σχεδιαστει για να "σηκωσει" ενα τετοιο αεροπλανο???

Αμα η ΟΑ παρει Α380.....Εγω εχω φυγει το επομενο λεπτο! :shock:
 
Το Α380 δεν πρόκειται να έρθει στο Ελ Βενιζέλος γιατί το πλάτος των διαδρόμων δεν είναι αρκετά μεγάλο....
 
Έλεος. Έχει αναφερθεί αρκετές φορές πως το Α380 μπορεί να προσγειωθεί στο Βενιζέλος.
Όσο για το θέμα της γέφυρας, κάλλιστα μπορεί να χρησιμοποιήσει τον 03R/21L.
 
Χονδρικά το θέμα έχει ως εξής:
Το Α380 θέλει 60m πλάτος διαδρόμου και το LGAV έχει 45m. Κάποιες εταιρίες που πετούν με Α380 από/προς Ευρώπη ζήτησαν να μπορούν να χρησιμοποιούν το LGAV ως αεροδρόμιο εναλλαγής και μόνο. Μέχρι πριν λίγο καιρό, το αεροδρόμιο δεν είχε λάβει ακόμη τη σχετική έγκριση. Το αν το θέμα έχει πλέον λυθεί, δεν το γνωρίζω. Αν έχει ληφθεί η έγκριση πάντως, αυτό θα έγινε αρκετά πρόσφατα.
 
Σύμφωνα με την Airbus, δεν είναι απαραίτητα τα 60 m πλάτος διαδρόμου, αλλά επαρκούν και τα 45 m με 7.5 m ερείσματα (shoulders) εκατέρωθεν, ώστε να βρίσκονται και οι εξωτερικοί κινητήρες του αεροσκάφους πάνω από επιστρωμένο κομμάτι διαδρόμου. To Ελ. Βενιζέλος βρίσκεται σε αυτή την 2η κατηγορία αεροδρομίων.
Κανείς δεν μιλήσε για το αν το αεροδρόμιο διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και υποδομές για πλήρη επιχειρησιακή υποστήριξη του αεροσκάφους, απλώς για το αν μπορεί να κατέβει το A380 στο Ελ. Βενιζέλος... στο επίπεδο που κατέβηκε π.χ. το An-225 για μια μεμονωμένη επίσκεψη.
 
Με κοινή προσπάθεια, Airbus, Singapore, LHR και NATS προχώρησαν σε αλλαγές στα departure procedures του Α/Φ απο το LHR για οικολογικούς (και NIMBY) λόγους...
A380s departing Heathrow now use less power :o when taking off, saving fuel and reducing NOx emissions. Once a height of 1,500 feet has been reached, the aircraft uses flexible acceleration 8) up to 4,000 feet, before continuing its journey.
:arrow: http://www.airbus.com/en/presscentre/pressreleases/pressreleases_items/2010_03_02_fuel_saving.html
Που να ανέβουν κι άλλο οι κηροζίνες... :banana:
 
Aν ανέβουν κι άλλο οι κηροζίνες πιστεύω πως η "οικολογία" θα γίνει συνώνυμη της "οικονομίας" και τότε πιθανόν να δούμε μια βιαστική εισαγωγή των συνθετικών καυσίμων.
 
Άλλη μια παράταση παράδοσης του Α380 προς την Malaysia Airline που ήταν να παραλάβει το πρώτο από έξι αεροσκάφη τον Αύγουστο 2011, και τώρα θα το παραλάβει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2012.
 
Top