A380

Μετά την παράδοση του Α380 στην Lufthansa, ο επόμενος πελάτης που θα παραλάβει αεροσκάφος είναι η Korean Air τον Μάιο του 2011 (η οποία έχει παραγγελίες για 10 αεροσκάφη) και ύστερα άλλη παράδοση στον Prince Al-Walid.
Η Airbus ελπίζει να παραδώσει 20 αεροσκάφη το 2010, μέχρι τώρα έχουν παραδοθεί 28 αεροσκάφη και εξυπηρετούν 17 αεροδρόμια. Εχουν γίνει 202 παραγγελίες. Οι παραδόσεις είναι κλεισμένες μέχρι το 2013 αν και εκείνη την χρονιά υπάρχουν μία ή δύο παραδόσεις που δεν είναι δεσμευμένες. Το 2014 είναι η χρονιά που υπάρχουν απούλητα αεροσκάφη. Η ροή παραδόσεων έχει αυξηθεί στα 2 αεροσκάφη τον μήνα και προβλέπεται να αυξηθεί μέχρι τα 3 αεροσκάφη τον μήνα. Η Airbus ελπίζει να βγάζει κέρδος μετά από 4 έτη.
 
Από τις πρώτες φωτό της First Class της Lufthansa για το Α380 (περισσότερες στο περιοδικό της εταιρείας για όσους πετάξουν αυτόν τον μήνα):
http://www.airliners.net/photo/Lufthans ... 1727271/M/

H διαφορετική προσέγγιση από αυτή της ΕΚ είναι πιστεύω κάτι παραπάνω από εμφανής...
 
Βγαζει ματι το Γερμανικο στυλ..! Πιο "βαρυ"-σοβαρο και με πιο κρυα χρωματα! Σαν να εισαι σε γραφειο. Ενω απο την αλλη, η ΕΚ τονιζει τη πολυτελεια στη First Class.
Για συγκριση: ΕΚ First Class A380

Παντως μου αρεσουν και τα δυο εξισου!
 
Παρόλο που η Vietnam Airlines ενδιαφέρεται να αγοράσει 4 Α380 και έχει υπογράψει <μνημόνιο κατανόησης> οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται γιατί ενδιαφέρονται για αεροσκάφη με περισσότερη εμβέλεια και μεταφορική ικανότητα. Η British Airways που είναι ο πρώτος πελάτης που παρήγγειλλε τέτοιο αεροσκάφος περιμένει να το παραλάβει στο τέλος του 2013. Οπότε η Vietnam Airlines αναμένει το 2014 ή 2015 να το παραλάβει και να το δρομολογήσει για τις Η.Π.Α.
 
Περιστατικό με το δεύτερο Α-380 της ,είχε η Lufthansa στις 6 Αυγούστου μερικές μόλις ημέρες μετά την παραλαβή του!
Το πλήρωμα αναγκάστηκε να σβήσει προληπτικά τον έναν κινητήρα μία ώρα πριν την προσγείωση στην Φρανκφούρτη,μετά από περίεργες ενδείξεις οργάνων που αφορούν στην πίεση λαδιού του κινητήρα.Αντε και καλή αρχή.. ;)

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... -a380.html
 
Belavia":1fvus6mk said:
Παρόλο που η Vietnam Airlines ενδιαφέρεται να αγοράσει 4 Α380 και έχει υπογράψει <μνημόνιο κατανόησης> οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται γιατί ενδιαφέρονται για αεροσκάφη με περισσότερη εμβέλεια και μεταφορική ικανότητα. Η British Airways που είναι ο πρώτος πελάτης που παρήγγειλλε τέτοιο αεροσκάφος περιμένει να το παραλάβει στο τέλος του 2013. Οπότε η Vietnam Airlines αναμένει το 2014 ή 2015 να το παραλάβει και να το δρομολογήσει για τις Η.Π.Α.

Δηλαδή όταν λές περισσότερη εμβέλεια και μεταφορική ικανότητα εννοείς κάτι σαν το κοινό 747-400 και το 747-400ER????
 
Το Α380 άρχισε ταχέως να επεκτείνεται ανά την υφήλιο.
Από 1 Σεπτεμβρίου η Emirates θα το προσγειώνει στο Μάντσεστερ και από 1 Οκτωβρίου στο Χονγκ Κονγκ και από 31 Οκτωβρίου δραστηριοποιείται και για Νέα Υόρκη.
Εντωμεταξύ η AirFrance άρχισε πτήσεις για το Τόκυο AF276 κάθε Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή και επιστροφή την επόμενη ημέρα ενώ από 5 Οκτωβρίου οι πτήσεις θα είναι καθημερινές.
Η Lufthansa που είδη το χρησιμοποιεί για Τόκυο, αρχίζει την LH720 κάθε Τετάρτη για Πεκίνο στις 17:20 επιστρέφοντας την επόμενη ημέρα, ενώ από 12 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει για Γιοχάνεσμπουργκ δύο φορές την εβδομάδα.

Στο Τόκυο προσγειώνονται Α380 των SQ,LH,AF. Στο Λονδίνο QF,EK,SQ, στο Σύδνεϋ οι QF,SQ,ΕΚ στο Χονγκ Κονγκ EK,SQ, στην Μελβούρνη οι QF,SQ στο Πεκίνο οι LH,EK. Από Σιγκαπούρη η SQ πετά στην Ζυρίχη ενώ η QF από Σύδνεϋ για Λος Άντζελες. Τέλος από Ντουμπάι με ΕΚ μπορείς να πας στο Μάντσεστερ, Παρίσι, Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μπανγκόγκ, Σεούλ, Όκλαντ, Τζέντα. Η 19η πόλη είναι το Γιοχάνεσμπουργκ που θα πάει η LH.
 
Την περασμένη εβδομάδα στην Τουλούζη στην γραμμή τελικής συναρμολόγησης του Α380 τοποθετήθηκε το κάθετο σταθερό της China Southern Airlines σε μία άτρακτο του Α380. Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει το αεροσκάφος του χρόνου. Θα είναι το πρώτο από πέντε και ήλπιζε ότι θα το είχε κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων του Πεκίνου το 2008... Είναι η μόνη εταιρεία της ηπειρωτικής Κίνας που έχει δώσει παραγγελίες για Α380.
 
Top