A380

Σάββας18

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2016
Μηνύματα
37
Likes
0
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ( Μόνο όποιος είναι σίγουρος για την απάντηση, και όχι τι πιστεύει) γιατί το α380 έχει thrust reversers μόνο στους κινητήρες 2 και 3 και όχι και στους 4 ???
 

Bladerunner

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2010
Μηνύματα
190
Likes
43
Η απάντηση είναι απλή, δεν τους χρειάζεται!! Οσο τεράστιο και αν είναι, σκέψου οτι ανάλογα ''τεράστια'' είναι και τα φρένα του, τα flaps, τα speedbrakes κλπ..Επίσης είναι τέτοια η σχεδίαση του που το touchdown γίνεται με περίπου 130-140 κόμβους! Εξάλλου, κάθε πολιτικό αεροσκάφος, ως μέρος του type certificate, πρέπει να μπορεί να κάνει abort take off με το μέγιστο βάρος απογείωσης χρησιμοποιώντας μόνο τα φρένα του, τα οποία κατά τις δοκιμές έχουν φθορά στο όριο, δηλαδή το χειρότερο δυνατό σενάριο!

Με αυτό τον τρόπο έχουν γλιτώσει βάρος και εξτρα κόστος συντήρησης, συν τον κίνδυνο απο ζημιές λόγο FOD, ο 1 και το 4 του 380, συνήθως βρίσκονται ''εκτός'' διαδρόμου λόγο του μεγάλου εκπετάσματος της πτέρυγας..
 

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
691
Likes
129
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
Κατι το οποιο το γνωριζαμε και υποπτευομασταν, απλα η Airbus το επιβεβαιωσε.. Το 2017 θα παραχθουν 20 Α380, και απο το 2018 θα πεσει ο ρυθμος στα 12 τον χρονο. Εκτος βεβαιως και αν προκυψει καποια μεγαλη παραγγελια (οπως απο ΕΚ για παραδειγμα), οποτε θα ανεβει και παλι...

Λιγοτερη δουλεια, ιδια λεφτα.. Πολυ καλο για να ειναι πραγματικοτητα!... :oops:
 

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
691
Likes
129
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
Εκατσα και διαβασα τις "πρωτες" σελιδες, ναι πισω στο 2004.

Και ναι με πονεσανε τα ματια απο τα greeklish, αλλα αξιζε τον κοπο. :cool: Και με επιασε μια νοσταλγια.. Θυμηθηκα τα παλια.. Τοτε που δεν ξεραμε τιποτε σχεδον για αυτο το αεροσκαφος. Τοτε που το κοιτουσαμε (κυριως λογω μεγεθους) με δεος. Τοτε που καναμε τα λιγοτερο ή περισσοτερο κακεντρεχα σχολια μας, για το σχεδιο (ναι οντως μοιαζει με υποβρυχιο με πτερυγια.. Ρωσικης κατασκευης, μαλιστα... χαχαχα). Τοτε που δεν ειχαμε συνηδειτοποιησει οτι το τελευταιο πραγματικα ομορφο επιβατικο jet ηταν το CV-990 (για μενα, τουλαχιστον). Τοτε που φουντωνε η διαμαχη, για το ποιο απο τα 2 γνωστα μεγαθηρια ηταν το πιο.. ομορφο.. Λες και κανανε διαγωνισμο 2 ελεφαντες.. χαχαχα Τοτε που δουλευα ως σεκιουριτας και οι συναδελφοι με με χλευαζαν γιατι "κυνηγουσα" αεροπλανα και ειχα την τρελα..


Προσγειωθηκα αποτομα, οταν θυμηθηκα καποια τραγελαφικα με κατι συναδελφους σημερα στο εργοστασιο...


Σημερα ξεκινησα την προετοιμασια του 19ου rib του καθετου σταθερου για το MSN 239, που σε λιγοτερο απο 3 βδομαδες θα παει στο Stade.. Αυριο θα το εχω για τελευταια φορα στα χερια μου.. Θα παει στο 100ο αεροσκαφος της Emirates.. Aν δεν κανω λαθος.. Πως περναει ο χρονος γμτ, και τι αλλαγες μας φερνει η μοιρα...

Να ειστε καλα και να διαβαζετε καπου καπου τα "αρχαια" κειμενα της κοινοτητας μας..

Φιλικα
Στεφος
 

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
691
Likes
129
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
Στέφος":1mwdictw said:
[...] Το 2017 θα παραχθουν 20 Α380, και απο το 2018 θα πεσει ο ρυθμος στα 12 τον χρονο. [...]


H παραγωγη θα αρχισει ηδη απο τις αρχες του 2017 να προσανατολιζεται στο 1 αεροσκαφος το μηνα.. Τουλαχιστον στον κατασκευαστικο τομεα των υποτμηματων του αεροσκαφους...
 

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Όντως έχει ενδιαφέρον να διαβάζεις τις παλαιές αναρτήσεις και τα σχόλια που πάντα έχουν την γνωμάτευση των ειδικών. Η πραγματικότητα όμως υποδηλώνει ότι και τα Α380 και τα Β747 βαίνουν προς το κατώφλι της ιστορίας. Προσωπικά, η αισθητική μου επαφίεται στο Β747 αλλά και τα δύο ήταν αφιλόξενα για τους επιβάτες της οικονομικής καμπίνας. Πάλι προσωπικά .. θα αναπολώ το Β747 παρά το Α380.
 

OA702

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
324
Likes
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ASDA
Επι τι ευκαιρία, η MAS δεν μπόρεσε να "ξεφορτωθεί" τα 380 της κι έτσι απεφάσισαν να τα παραχωρήσουν σε μια θυγατρική τους που θα πετάει προσκηνυματικές τσαρτεριές (χατζ κλπ). Αν θυμάμαι καλά, θα περάσουν απο ανακαίνιση ώστε να ανέβει η χωρητικότητα στα 700+.
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Επί τη ευκαιρία, να διευκρινήσουμε ότι η επικείμενη αλλαγή γίνεται με την άφιξη των Α350-900, τα οποία θα αναλάβουν το ρόλο των κύριων ευρωπαϊκών προορισμών. Η Μαλαισία, ως η πολυπληθέστατη μουσουλμανική χώρα, έχει μεγάλες ανάγκες από πτήσεις για τους υποψήφιους Χατζήδες, κάτι που δεν είναι μια υπόθεση 1-2 μηνών, αλλά ίσως και 10 μηνών το χρόνο.
Έχοντας επενδύσει στο infrastructure για τα Α380 (μέχρι και εξομοιωτές πτήσεων έχει), σκοπεύει όχι μόνο να κρατήσει τα 6 υπάρχοντα, αλλά να πάρει κι άλλα, να τα διαμορφώσει σε 700+ θέσεις και να κάνει τη δουλειά όσο σχεδόν 2 747.
Όλα αυτά έργο και ιδέα του manager (ήταν πριν στην Aer Lingus) Christoph Mueller (ετοιμάζει βαλίτσες για αλλού, έμαθα).
 

Arturo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2005
Μηνύματα
78
Likes
6
"Όλα αυτά έργο και ιδέα του manager (ήταν πριν στην Aer Lingus) Christoph Mueller (ετοιμάζει βαλίτσες για αλλού, έμαθα)."

Πολυ σωστά έμαθες. Ειναι ηδη κατω στην μέση Ανατολή σε γνωστή εταιρεία. ;)
 

Cross

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
15/10/2003
Μηνύματα
1.200
Likes
24
A380plus

Ημίμετρα από την Airbus, αφού δεν τολμά το A380neo κι αρκείται στο A380plus.
 
Top