A380

andreasl

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/03/2012
Μηνύματα
316
Likes
15
Έλα μωρέ, γιατί να αναπτύξεις νέους κινητήρες με 20% οικονομία στα καύσιμα όταν μπορείς να κερδίσεις 4% με τους παλιούς και πάλι να πουλάς αεροπλάνα στους άραβες;
 

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
688
Likes
127
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
Δύσκολα τα πράγματα για το Α380 (δηλαδή ακόμα δυσκολότερα), μιας και η Airbus ρίχνει την παραγωγή από το 2019 σε 0,66 αεροσκάφη τον μήνα. Πάραυτα, είναι ακόμη μεγαλύτερο rate από αυτό το Β747-8 (που δε σημαινει και τιποτα).

Και από τον Οκτώβριο έρχονται στην αγορά οι πρώτες επιστροφές από τα leasing... Τελικά ΙΜΗΟ μεγάλο λάθος η απόφαση της μη δημιουργίας μιας neo έκδοσης.



Ουφ......
 

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Ουσιαστικά 'φιλί της ζωής' στο πρόγραμμα.

Με βάση τις υπάρχουσες παραγγελίες: Emirates 41 (+ 20), Singapore 3, AllNippon 3, Qatar 1, τα 68 πιθανά ΑΦ με ρυθμό παραγωγής 6 / έτος, θα κρατήσουν τη γραμμή παραγωγής ανοιχτή μέχρι το 2030. Οι συνθήκες της αγοράς τότε, σε συνδυασμό με τις σχεδόν βέβεαιες επιλογές πιο αποδοτικών κινητήρων, είναι πιθανόν να ανοίξουν το πεδίο για ένα πραγματικά Α380 ΝΕΟ.

Να θυμίσουμε ότι το 747-200 είχε σχεδόν 'ξεθυμάνει' από παραγγελίες μετά από 600 παραδόσεις... Η νέα ζωή με σχεδόν άλλα 700 ήρθε μετά από 20 χρόνια (1989 το 747-400, 1969 το 747-200). Και η κυριαρχία του 747-400 ήραν κυρίως για το range, εκεί δεν είχε αντίπαλο.

Το Α380 έχει να παλέψει με το 777-300, το 779, το Α350-900, το Α350-1000, το 789, κλπ κλπ
 

romanosdelios

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
06/10/2011
Μηνύματα
83
Likes
15
Φίλε george_a. Υπάρχει μια πολύ σημαντική διαφορά με το φιλί ζωής του 747-400 και του 380 που ίσως γίνει ΝΕΟ. Το 400 βγήκε για να αντικαταστήσει τα υπάρχοντα 200αρια και 300αρια, δεν υπήρχε κάτι άλλο στην αγορά και έτσι πούλησε καλά το αεροσκάφος η Boeing. Ένα από τα μέγα σφάλματα του 380 είναι ότι εν μέρει σχεδιάστηκε να ανταγωνιστεί και να αφανίσει το 747-400, κάτι το οποίο ήδη έκανε η ίδια η Boeing με το 777-300. Και 380ΝΕΟ να κάνουν, το αεροπλάνο ήδη έχει σχεδιαστεί για τους λανθασμένους λόγους διότι μόνο κάτι πολύ μικρά και συγκεκριμένα πτητικά έργα εξυπηρετεί. Το αεροπλάνο πρέπει να πεθάνει όπως και το 748 (επιβατικό, όχι φορτηγό). My two cents :great:
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Carthago delenda est.

Αγαπητέ Κάτωνα,

Εκ των υστέρων, και μετά από χρόνια, ναι, καθισμένοι αναπαυτικά στις πολυθρόνες μας μπορούμε να έχουμε μια σαφή άποψη του τι δεν πήγε καλά στον σχεδιασμό του Α380.

Ως επιβάτης, έχω την χαρά να αναφέρω ότι από τις 1000+ πτήσεις που έχω κάνει (99% στην οικονομική), αυτές που έκανα με το Α380 τις αναπολώ ως τις πιο αναπαυτικές. Δεν γνωρίζω αν έχεις, αγαπητέ Κάτωνα, πετάξει με το Α380.

Αγαπητέ Κάτωνα,

όταν σχεδιαζόταν το Α380 (από το concept μέχρι τα τελικά σχέδια), υπήρχε ένας Άναξ, ένας Καίσαρ. Το όνομα αυτού, 747-400. Αρχικά σχεδιασμένο ως 747-200, κάπου 20 χρόνια μετά εμφανίστηκε ως ο αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος των αιθέρων. Χωρητικότητα, βεληνεκές, ανέσεις. Η Boeing είχε το πανω χέρι. Το αγόραζαν όλοι - όσοι μπορούσαν, δηλαδή. Και όχι μόνο για τα 'προσόντα' του, αλλά και για το κύρος. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπήρχε πράγματι σοβαρό Business case για να αγοράσει η Royal Air Maroc ένα (1) 747-400. Το αγόραζαν για τη χωρητικότητά του (οι άπονοι Ιάπωνες με την ΑΝΑ και την JAL τα είχαν στα domestic!), το αγόραζαν για το range του (η Cathay Pacific πέταξε για πρώτη φορά HKK LHR nonstop) κλπ κλπ. Ποιος ήταν ο αντίπαλός του; Κανείς. Τα MD 11 μόλις εμφανίστηκε τότε, και τα Α340 (1993) και 777 (1995) ήταν πολύ μακράν των τελικών τους δυνατοτήτων.

Η McDonnell Douglas ετοιμαζόταν για το MD-12, από super-stretch σε διόροφο, αλλά ξέμεινε από ρευστό – μάλιστα είχε σχεδόν έτοιμη συμφωνία με Ταϊβανέζους....
Η Airbus ήθελε να πάρει το στέμμα από την Boeing. Αυτό ήταν το Α380. Και το πέτυχε. Το στέμμα πια της ανήκει. Πολλοί στην εδώ πλευρά του Ατλαντικού δεν μπορούν ούτε καν να ανεχτούν τη σκέψη ότι αυτό συνέβη. Κάπως έτσι δεν αντέδρασαν όταν βγήκε το Concorde? Συνοψίζουμε: κόστος λειτουργίας σχεδόν όσο και το 747-400, χωρητικότητα, δυνατότητες και ανέσεις τουλάχιστο 50% πάνω.

To μόνο πρόβλημα είναι ότι το στέμμα αυτό δεν έχει τα χαρακτηριστικά που θα του δώσουν κυριαρχία στη σημερινή εποχή. Είναι, οριακά, ο βασιλιάς του CASM, αλλά όχι με συντριπτική διαφορά σε σχέση με το 773 (αρχικά) και μια σειρά από μνηστήρες (779, Α359, Α3510, 787, 789, 7810, κλπ κλπ). Έχει range, αλλά δεν είναι το μόνο. Και, ναι, χάνει όταν πρέπει να παλέψει σε αρένα όπου η συχνότητα, και όχι η χωρητικότητα είναι αυτό που θέλουν οι εταιρείες να προσφέρουν (δες συχνότητες JFK – LHR, σχεδόν κάθε ώρα).

Αν δεν το είχε κάνει το Α380? Σήμερα θα ήταν το ‘αδιφιλονίκητο’ # 2. Η Emirates θα είχε 250 748. Το οποίο θα είχε πουλήσει άλλα τόσα στις πρώην των 747-400. Και το καλύτερο που θα είχε να δείξει θα ήταν το Α346.

Ποιο είναι το μέλλον;
Μετά το πρόσφατο φιλί της ζωής, η γραμμή παραγωγής, έστω με το σταγονόμετρο του ενός ΑΦ ανά δύο μήνες, θα μείνει αντοιχτή μέχρι το 2030. Έτος στο οποίο θα γλυκοκοιτάζω τη σύνταξη (μπα, με βλέπω να δουλεύω μέχρι το 2045).... Έτος στο οποίο όμως η πρώτη φουρνιά, που βγήκε γύρω στο 2010 για τις πιο πολλές από τις εταιρείες, θα έχει 20ρίσει. Καιρός για replacement. Και μέχρι τότε, οι τεχνολογίες στους κινητήρες θα έχουν δώσει βελτιώσεις ίσως και 20% σε σχέση με τους σημερινούς, δηλαδή σχεδό 40% σε σχέση με τα δεδομένα που υπήρχαν όταν αρχικά σχεδιαζόταν. Καιρός για ΝΕΟ. Και γιατί όχι, την έκδοση -900.

Long live the King!
 

romanosdelios

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
06/10/2011
Μηνύματα
83
Likes
15
Αν εγώ είμαι ο Κάτωνας (Kato) να υποθέσω πως είσαι ο Ζακ Κλουζό :mrgreen: έχω πολλά να μάθω από εσάς μάστορα.

Αλλά ναι, έχεις δίκιο και δεν το σκέφτηκα ότι κρατώντας απλά τη γραμμή ανοιχτή μπορει ισως να είναι αρκετά ώστε σε 10 χρόνια να θέλουν οι αρχικοί πελάτες να πάρουν το αναβαθμισμένο αν βγει. Αλλά και πάλι, τότε στο μέλλον θα αξίζει αν πουλήσουν τόσο λίγα στο δεύτερο γύρο όπως στον πρωτο; Δλδ μπορεί να είναι κερδοφόρο αλλά αν η κερδοφορία είναι $100 αξίζει αυτό μόνο και μόνο για το πρεστίζ;
 

Speedbird8

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/06/2007
Μηνύματα
305
Likes
110
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
AOL
immcarr
Όλοι στον χώρο γνωρίζουν οτι η Airbus εχει σοβαρότερα, εταιρικά, προβλήματα από το A380 αλλά ακόμα και αν δεν είχε, μάλλον κακό κάνει στην Airbus να πουλάει το αεροσκάφος σχεδόν στο κόστος (γιατί αυτό είναι το αντάλλαγμα σίγουρα για την χάρη που τους κάνει η Emirates), γιατί έτσι δείχνει την δύσκολη θέση που έχει φτάσει και καταφεύγει σε παρακάλια.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.167
Likes
349
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Εντάξει μην υπερβάλουμε κιόλας. Διαβάζω ποστ για το Α380 και για την Airbus λες και μιλάμε για την ΕΒΓΑ της γειτονιάς, ή λες και το Α380 δεν έχει πουλήσει ούτε 10 κομμάτια. Υπενθυμίζω 337 παραγγελίες - ναι ίσως να μην είναι ότι περίμεναν αλλά έτσι είναι η αγορά, αλλάζει συνεχώς.

Επίσης είναι αλήθεια ότι πρόσωπα στην εταιρεία δεν περνάνε εύκολες στιγμές, αλλά δεν είναι λίγο να έχεις πλατές την Γερμανία και την Γαλλία, που ότι και να γίνει θα σε βοηθήσουν να μην κλείσεις. Όποιος νομίζει ότι το λάδωμα δεν υπάρχει σε άλλες εταιρείες, γελιέται οικτρά και μάλλον δεν έχει ιδέα για το πώς γίνονται οι δουλειές σε μερικές χώρες.

Το Α380 πωλείται-δεν πωλείται στο κόστος, συνεχίζει να αναπνέει όσο και αν αυτό δεν αρέσει πολύ στον ανταγωνισμό. Εσύ μας λες ότι παρόλο που η Airbus δεν μπαίνει μέσα, ακόμα και με πιθανές μελλοντικές παραγγελίες από αλλού ή τις πωλήσεις υπηρεσιών και ανταλλακτικών, θα έπρεπε να στείλει την ΕΚ να ψωνίζει στους Αμερικανούς και μερικές χιλιάδες εργαζομένων στην ανεργία... Όσο για τα παρακάλια, πραγματικά πιστεύεις ότι στον αεροπορικό χώρο δεν ξέρουν τι γίνεται έτσι και αλλιώς στις μεγάλες εταιρείες; Μην υποτιμάτε την Airbus τόσο εύκολα, παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροσκαφών στον κόσμο. Θυμίζω 1104 παραγγελίες Vs 887 της Boeing (χωρίς αυτό να μειώνει σε τίποτα τον μεγάλο ανταγωνιστή, μόνο κάποιος κολλημένος θα το επιχειρούσε αυτό).

Επίσης όπως έγραψα και παραπάνω, η αγορά αλλάζει και αν τώρα ο πονοκέφαλος μπορεί να είναι οι 4 κινητήρες, το 2030 αυτοί μπορούν να κινούνται με μπαταρίες της Tesla. Υπομονή.

Τέλος συμφωνώ με τον george_a : A380 είναι η καλύτερη περίπτωση που μπορεί να σου κάτσει, ειδικά στην Economy. Αν κάτσεις παράθυρο, τα ντουλαπάκια σου δίνουν 20% παραπάνω χώρο. Αυτό το εκτιμάς με 10 ώρες πτήσης. Η καμπίνα είναι τρομερά καλά ηχομονωμένη, θα έλεγα καλύτερα και από τα 787 και Α350 (απλά δεν ορκίζομαι γιατί είναι και λίγο σχετικό). Μακράν καλύτερα όμως όπως το 777 (το οποίο και λατρεύω).

Τέλος στην Business το μόνο καλύτερο προϊόν είναι για μένα το 748, αν είναι στο upper deck. 'Οχι για λόγους άνεσης, αλλά για λόγους ησυχίας και "exclusivity", είναι σαν να πετάς σε ιδιωτικό αεροσκάφος. Το Α380 δεν είναι άσχημο βέβαια, αν δεν πετάς ΕΚ που λογικά είναι γεμάτο, μπορεί να έχεις την μισή καμπίνα δικιά σου ;) Στην φωτο η τελευταία μου πτήση business Korean AIr που ήμασταν δεν ήμασταν 5 άτομα, με άπειρο χώρο, συν το μπαρ.
 

Attachments

  • 380Κ.jpg
    380Κ.jpg
    62,6 KB · Προβολές: 4.942

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
688
Likes
127
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
Και κάπου εδώ ας τοποθετήσω μια φήμη που θέλει την IAG να ενδιαφέρεται για τουλάχιστον 10 νεας κατασκευής αεροσκάφη, με το deal να κλείνει μάλλον φέτος...
 
Top