A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
George":v22s5irv said:
Από δελτίο τύπου της Airbus σχετικά με τις προετοιμασίες στα αεροδρόμια (τα bold δικά μου):
Munich in Germany became the first European airport to receive official authorisation for A380 operations when it received approval from the Bavarian government in early April. The airside is capable of handling aircraft larger than A380 and its new Terminal 2 building offers two larger pier parking positions for A380 aircraft while its runway and taxiway facilities are already compatible.

In the UK, London’s Heathrow airport recently announced the start of a redevelopment project worth €163 million that will enable the airport to accommodate the A380 from the beginning of 2006 and even larger aircraft later on. One runway has already been widened and work on another is under way, while taxiways are also being upgraded. The redevelopment of Heathrow’s Terminal 3 will create four aircraft stands with double jetties capable of servicing both passenger decks of the aircraft.

Singapore’s Changi airport authorities announced a €22 million upgrade recently that includes minor airside adaptations, gate-room widening and baggage belt extensions, to be completed by the end of 2005. Some 11 gates at Changi’s Terminals 1 and 2 will accommodate the A380, with another eight compatible gates becoming available when Terminal 3 is delivered in 2008.

In the USA, New York’s JFK airport authorities have also recently announced improvements to runways, taxiways and related infrastructure that will allow it to accommodate the A380. Eight A380 contact stands at Terminals 1 and 4 will be available in 2006

Frankfurt Airport has declared its intention to build a new runway and an additional passenger terminal with associated facilities at the south of the airport to cope with traffic growth. Preparation for A380 is under way with plans for dedicated A380 stands at Terminal 1 and a new maintenance base for the A380, to be ready by 2007. Terminal 2 already has five stands available.

Πλήν όμως,οι εν τώ LGAV μακαρίως καθεύδουσιν......

Ευελπιστούμεν δέ ότι θα αφυπνισθώσιν όταν το εν λόγω A380 θα χρησιμοποιήται πλέον μόνον διά φορτία (μυτζήθρας κλπ..) :D
 
alexander":1jruvq43 said:
eidika i idea na valoun mprosta kai ta logos twn etairiwn pou to exoun idi paraggeilei...

ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΔΕΑ! Kάτι που έκανε ήδη η Boeing απο τότε που η Airbus δέν είχε ακόμα καν συλληφθεί σάν ιδέα...
 
Στα δελτία τύπου της SQ κάντε κλικ στο Corporate News > "05/01/2005
SIA Reveals The "First To Fly" Logo For Its A380" και θα δείτε κάποια στοιχεία για το livery που θα χρησιμοποιήσει στα Α380.

Και μια ακόμη μικρή αλλά ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια:
SIA's A380 will have less than 500 seats in a three-class configuration.
 
Merika exouve plaka.. Alla deixvouve poso znliarndes (n npia morfn tou "avikavos") eivai oi amerikavoi.... :mrgreen:
 
Δέν νομίζω οτι είναι θέμα ζήλειας.Κάθε κατασκευαστής αντιμετωπίζει την αεροπορία από την δική του άποψη.

Καλό και άγιο το A380 αλλά ακόμα δέν το είδαμε να "δουλεύη".Μιά εταιρεία που θα πάρη π.χ. τέσσερα τέτοια,θα έχη αυτόματα στο στόλο της τουλάχιστον 2000 θέσεις επιβατών διαθέσιμες (δεχόμενοι οτι κάθε α/φος θα είναι 500 θέσεων all economy).Θα υπάρχουν άραγε κάθε μέρα 2000 επιβάτες γιά να τους διακινή η εταιρεία μ'αυτά (πέρα από όσους θα διακινή με άλλους τύπους) ;Η τα αεροπλάνα θα έχουν συνήθως πληρότητες γύρω στο 60-70% ; Μακάρι να είναι ευνοϊκά τα πράγματα και όλα τα A380 να γεμίζουν μέχρι τα bulkheads,αλλά αυτό θα φανή επί τής πορείας....

Από την άλλη πλευρά η Boeing πιστεύει ότι πρέπει να δώση έμφαση σε μοντέλα τών 200-250 θέσεων (που σίγουρα γεμίζουν πιό εύκολα,αλλά και δέν είναι "λίγα" σε σχέση με το δρομολόγιο).Και αυτή η άποψη είναι σεβαστή.Δέν νομίζω οτι οι Αμερικανοί "ζηλεύουν" επειδή οι Ευρωπαίοι έφτιαξαν ένα τεράστιο αεροπλάνο.Αλλωστε,όταν οι Αμερικανοί έφτιαχναν το 747,οι Ευρωπαίοι δέν είχαν παρά τό BAC1-11 και τό Dassault Mercure (που εν τέλει ήταν μικρότερο τών προσδοκιών που είχαν γι'αυτό) καί κάποια άλλα παρομοίων μεγεθών μοντέλα......

Οπως συμβαίνει και με τους ανθρώπους,άλλωστε,κάθε μοντέλο αεροπλάνου έχει τίς χάρες του και τα ελαττώματά του...
 
Hastaroth":27ulbtap said:
Αλλωστε,όταν οι Αμερικανοί έφτιαχναν το 747,οι Ευρωπαίοι δέν είχαν παρά τό BAC1-11 και τό Dassault Mercure ...

Mias kai to aveferes, alla kai ligo 3erkafwto.. Se liges meres 8a exw stnv katoxn mou eva safety card tns Air Inter apo to Mercure... :mrgreen:
 
Sigoyra to 380 einai ena poly endiaferon aeroskafos omos einai kati parapano apo sigoyro oti tha xrhsimopoihthei apo toys ligoys...
H tash pleon einai sth Eyroph na apoktioyntai mikrotera aeroskafh kai ayto einai apolyta eylogo.
Mhn ksexname oti prin apo kapoia xronia h Boeing epaize monoterma dioti eixe vgalei ta 737.
H airbus mphke sto paixnidi apo tote poy kataskeyase ta 320 kai o logos einai profanhs.Anhkoyn sthn idia kathgoria me ta 737.
Otan evgaze mono ta 310 htan poly pio piso apo thn Boeing.
Tora einai o apolytos kyriarxos.
Mhn ksexname oti polla 380 tha einai Cargo opos epishs oti mexri stigmhs den tha ta doyme sthn Ellada para mono apo poly.....Psila!
Hdh h paraggellies se etairies opos h Embaer einai poly ypsiles kai tha ayksithoyn akoma pio poly.
Mhn ksexname oti h Boeing kataskevazei to 7E7 kai epeidh os passenger fenetai na petyxainei h Airbus tha plasarei to 350 poly pio soyloypomeno kai mikrotero apo to 380.
 
makedonas":1sg2rf00 said:
Hastaroth":1sg2rf00 said:
Αλλωστε,όταν οι Αμερικανοί έφτιαχναν το 747,οι Ευρωπαίοι δέν είχαν παρά τό BAC1-11 και τό Dassault Mercure ...

Mias kai to aveferes, alla kai ligo 3erkafwto.. Se liges meres 8a exw stnv katoxn mou eva safety card tns Air Inter apo to Mercure... :mrgreen:

Scanner έχεις;Αν ναί,ρίχτου ένα "πέρασμα" και στείλτο μου :D
 
jetflight":3uioyjwi said:
Sigoyra to 380 einai ena poly endiaferon aeroskafos omos einai kati parapano apo sigoyro oti tha xrhsimopoihthei apo toys ligoys...
H tash pleon einai sth Eyroph na apoktioyntai mikrotera aeroskafh kai ayto einai apolyta eylogo.
Mhn ksexname oti prin apo kapoia xronia h Boeing epaize monoterma dioti eixe vgalei ta 737.
H airbus mphke sto paixnidi apo tote poy kataskeyase ta 320 kai o logos einai profanhs.Anhkoyn sthn idia kathgoria me ta 737.
Otan evgaze mono ta 310 htan poly pio piso apo thn Boeing.
Tora einai o apolytos kyriarxos.
Mhn ksexname oti polla 380 tha einai Cargo opos epishs oti mexri stigmhs den tha ta doyme sthn Ellada para mono apo poly.....Psila!
Hdh h paraggellies se etairies opos h Embaer einai poly ypsiles kai tha ayksithoyn akoma pio poly.
Mhn ksexname oti h Boeing kataskevazei to 7E7 kai epeidh os passenger fenetai na petyxainei h Airbus tha plasarei to 350 poly pio soyloypomeno kai mikrotero apo to 380.

Θεωρητικά,υπάρχει η τεχνογνωσία να κατασκευαστούν ακόμα πιό τεράστια αεροπλάνα,που να χωράνε ακόμα και πάνω από 1000 άτομα μέσα.

Χρειάζονται όμως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τόσο μεγάλα αεροπλάνα;

ΥΓ.Σε κάποια εφημερίδα διάβασα προχτές γιά τον "γίγαντα τών αιθέρων τών 840 θέσεων".Είναι όντως έτσι,ή η είδηση συντάχτηκε με το "greek media mode on" ? :mrgreen:
 
Top