A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
an den apatwmai, einai i nea idea tis EK. ola etsi tha einai. uparxei idi se merika aeroplana tis. (777)
 
Αναπάντεχη εξέλιξη για το ... θηρίο της Airbus.
Μόλις έγινε γνωστό πως στην διάρκεια πολύ σκληρών test διαπιστώθηκε ρωγμή ανάμεσα στους 2 κινητήρες.
Η ίδια η Airbus δεν δείχνει να ανησυχεί, δηλώνει όμως ότι θα λάβει υπόψιν τις το περιστατικό.
Η μετοχή τις μητρικής EADS άρχισε να κατρακυλα στην Φρανκφούρτη ως και 15%, ενώ στο τέλος έκλεισε με -8%.

http://www.dpa-afx.de/index.phtml?var=R ... agfl%E4che
 
Πονοκέφαλος το Α-380

Η AIRBUS πετάει σήμερα στη Σιγκαπούρη όπου αύριο, Τρίτη, ανοίγει τις πύλες της η πρώτη έκθεση μεγάλων αεροσκαφών. Το ευρωπαϊκό κονσόρτσιουμ θα πρέπει, ωστόσο, να δώσει εξηγήσεις για τον νέο πονοκέφαλο που αφορά την καθυστέρηση η οποία παρατηρείται στην μαζική παραγωγή του μοντέλου Α-380.

Στη διαδικασία παραγωγής του εν λόγω αεροσκάφους, αυτό που σημειώθηκε στα «πλην» ήταν ότι το κονσόρτσιουμ δεν κατόρθωσε να επιτύχει τον αρχικό του στόχο, στους ελέγχους που έγιναν για την πιστοποίηση του αεροσκάφους την περασμένη Τρίτη, όταν οι πτέρυγες του Α-380 δεν ανταποκρίθηκαν όπως θα έπρεπε στη δοκιμασία καταπόνησης που προβλεπόταν, σε σχέση με τα όσα περίμεναν οι σχεδιαστές. Μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκαθαρίσει το πόσο σοβαρό είναι το ελάττωμα που έχει εντοπιστεί αφ' ενός μεν για το συγκεκριμένο μοντέλο, αφ' ετέρου για το στόχο της Airbus που αφορά την παράδοση του πρώτου Α-380 προς την Singapore Airlines το Νοέμβριο.

Οι δυσλειτουργίες και οι καθυστερήσεις δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο στα νέα αεροσκάφη. Και το Α-380, που αποτελείται από δύο πατώματα, στο εσωτερικό του, το μεγαλύτερο επιβατηγό αεροσκάφος που έγινε ποτέ, αποτελεί τεράστια πρόκληση για την οποία η Airbus έχει προσδιορίσει φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα και κόστος κατασκευής. Αλλά, η εμφάνιση προβλημάτων που αφορούν είτε τη δομή είτε το σχεδιασμό του αεροσκάφους, τόσο καθυστερημένα, στην διαδικασία παραγωγής του, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα ενοχλητική. Εκπρόσωπος της Airbus, πάντως, δήλωσε ότι για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων θεμάτων, υπάρχει έκτακτο κονδύλι 12 δισ. δολαρίων.


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2006 07:00
 
Εντύπωση A380 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Την παρασκευή το απόγευμα στο AMS που ήμουν στο ξενοδοχείο είχε δορυφορικά κανάλια και μέσα σε αυτά και το ("DISCOVERY9") το οποιο έβαλε κάποια στιγμή το απόγευμα αφιέρωμα ,part3 για το a380 και το οποιο αφορούσε το σύστημα προσγείωσης (το οποιο τους έβγαλε της τελευταίες μέρες πριν την πρώτη πτήση πρόβλημα στο εφεδρικό σύστημα ανοίγματος τον πίσω τροχών,κόλλαγαν οι τροχοί επάνω στις πόρτες όπως άνοιγαν και δεν δεν τους άφηναν να κατεβουν στα 16 sec που έπρεπε ,άνοιγαν στα 21 sec αλλα πριν την παρθενική πτήση στη τελευταία δοκιμη που το είχαν σηκωμένο όλα πήγαν καλά,μετά είχε τις δοκιμες στις τσουλήθρες εγκατάλειψης οι οποιες έγιναν στην Αμερική από την GOODRICH και έπρεπε να έχουν την δυνατότητα να βγάλουν σε λιγότερο από 20 sec 40 άτομα και έκαναν δοκιμες σε μια τσουλήθρα με 40 κομπάρσους που έκαναν τους επιβάτες σε διαφορες συνθήκες με στεγνή με βρεγμένη κλπ,εκεί όλα πήγαν καλά ,και τελευταίο σας αφίσα και το ΣΠΟΥΔΑΙΌΤΕΡΟ,ΤΟΥΑΛΈΤΕΣ ΚΑΙ σας θετω και ερώτημα περιμενωντας απάντηση για την ταχύτητα που τρέχουν στις σωληνώσεις για τον βόθρο αυτά που τρέχουν με ποσα Km την ώρα ? :D :D :D
 
Λοιπόν, μετά από ψάξιμο σε p2p και αγγάρεμα ενός καλού φίλου με ΚΑΛΗ γραμμή, κατάφερα να έχω ένα video του Discovery το οποίο ήταν αφιέρωμα στο "καινούριο" Α380. Είναι σπασμένο σε 2 μέρη των 250ΜΒ (2 επί 40και κάτι λεπτά). Η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, είναι όμως αρκετά καθαρή για να δει κανεις αυτά που θέλει. Το μόνο μειωνέκτημα είναι οι .. Νορβηγικοί (μαλλον? :p) υπότιτλοι γιατί αυτός ο άγιος άνθρωπος που το έκανε capture, ήταν Βόρειος. Ευτυχώς όμως έχει διατηρηθεί ο πρωτότυπος ήχος που είναι στα αγγλικά.

Δείχνει λίγο από όλα τα στάδια κατασκευής και το συμαντικότερο για εμένα ήταν οτι στο δεύτερο μέρος, εξηγεί αυτήν εδώ τη φωτογραφία

http://www.airbus.com/store/photolibrar ... a7D8FC.jpg

και έχει το πολυπόθητο video από τις δοκιμές του κινητήρα, οι οποίες ήταν για fan blade fail -δηλαδή, αποκόληση μιας από τις λεπίδες το κινητήρα κατα την λειτουργεία του και παρατήρηση για το αν το κέλυφος της μηχανής θα συγκρατήσει τα θραύσματα ή θα τα στείλει έξω (στην άτρακτο). Το πείραμα ήταν επιτυχές και όπως είπαν, γενικώς οι εταιρίες δεν αφήνουν τέτοια video να βγαίνουν έξω (προφανώς για να μην τρομάζουν τον κόσμο -τι θα κάνουμε εμείς οι άρρωστοι όμως που θέλουμε να βλέπουμε κινητήρες σε full throttle????? :cry: ).

Επίσης βρήκα και ένα αρχείο 280MB που περιέχει hi-res φωτογραφίες από την κατασκευή του αεροσκάφους καθώς και κάποια βιντεάκια από την γαλλική τηλεόραση που πανυγηρικά αννήγγηλε την περάτωση της κατασκευής του αεροσκάφους.

Δυστυχώς, δεν έχω ούτε χώρο για να τα φιλοξενήσω όλα αυτά, ούτε και γραμμή που να μπορεί να τα ανεβάσει κάπου και να σας πω "Εδώ είναι, κατεβάστε τα."

Αν παρ'όλα αυτά θέλει κάποιος, μπορεί να μου στείλει email στο blindg0@gmail.com με κάποια διεύθυνση και ευχαρίστως να του στείλω 1 CD που θα τα έχει όλα αυτά μαζεμένα!
 
Κάτι τέτοιο είναι και αυτό που έχω αλλά με θεατρινισμούς Discovery, με διάφορα ευτράπελα (Cable is 3 cm SHORTER -BWAAAAAAAAA!!!!-) και πολλά ΥΠΕΡΟΧΑ πλάνα (ειδικά από το test site) της Rolls Royce (*σάλια που τρέχουν*)
 
Re: Πονοκέφαλος το Α-380

gioannis":2f6bz8di said:
...Εκπρόσωπος της Airbus, πάντως, δήλωσε ότι για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων θεμάτων, υπάρχει έκτακτο κονδύλι 12 δισ. δολαρίων.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2006 07:00

Δεν ξέρω αν ο δημοσιογράφος έχει ελέγξει τις πηγές του. Απ' ότι φαίνεται γράφει ό,τι του κατέβει. Το όλο χρηματικό ποσό που απαιτήθηκε για την ανάπτυξη του Α380 είναι κοντά στα 12 δισ €. Άρα τό ...έκτακτο που να είναι ισόποσο για την αντιμετώπιση ...εκτάκτων θεμάτων είναι λιγουλάκι παράξενο.
 
Top