A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσπαθώ να τα καταφέρω να πάω, φτάνει 13:12 τοπική απο 27L και φέυγει 7am απο τον ίδιο. Δεν είμαι και στις καλύτερες μου να πάω και δε βοηθά ο καιρός :( αλλά αν υπάρχει κάποιος παρέα απο δω έφυγα, λοιπόν? Το κόβω μάλλον για T2 car park ή Myrtle avenue με bus/ποδαράκια. Ελπίζω να σας έχω φώτο σύντομα.
 
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4990780.stm

Σύμφωνα με το άρθρο του BBC θα φύγει αύριο Πρασκευή ενώ πριν προσγειωθεί στο Heathrow έκανε ένα low pass πάνω απο τις εγκαταστάσεις της Airbus UK σε Broughton και Filton.

Επίσης έχει και το βίντεο από την προσγείωση.
 
δεν πιστευω πως υπαρχει απολυτη απαντηση για το σε πιο μεγεθος θα κινηθει η αγορα.....σε περιοχες οπως η ευρωπη και λογω της συνεχους αυξησης της επιβατικης κινησησ ισως τα 737 και α319 καποια στιγμη να ν αντικατασταθουν μερικως εστω απο μεγαλυτερα αεροσκαφη...
τι θα γινει ομως αν το μοντελο των locos λειτουργησει καλα στην ασια? τι θα γινει αν το μοντελο των locos λειτουργησει καλα στις υπεραντλαντικες?.....ισως δεν ειναι τυχαιο που και οι δυο εταιρειες τρεχουν να καλυψουν τα κενα που αφησαν...ηδη η airbus μιλαει για ανασχεδιασμο του α350 και ουσιαστικα την δημιουργεια ενος πολυ πιο <<νεο>> αεροσκαφους απο το αναγγελθεν και η boeing μιλαει για....το αντικαταστατη του 747 απο λευκο χαρτι.

το σιγουρο ειναι πως θα συνεχισουν να ανταγωνιζονται για πολλα χρονια....

keep fighting[/list]
 
ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Α380 της Αirbus -το οποίο έχει ήδη «σκοντάψει» σε προβλήματα παραγωγής και ελέγχου- αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπο με ακόμη μια πρόκληση την επόμενη χρονιά, τότε που αναμένεται να αρχίσει να εκτελεί δρομολόγια: περιορισμούς στη λειτουργία, οι οποίοι αποσκοπούν να προστατεύσουν τα γειτονικά αεροσκάφη από τον αεροστροβιλισμό που προκαλεί στο σούπερ-τζάμπο............. http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 201930.htm ...................................................................................... MOY FENETE OTI PEFTEI MPOIKOTAZ,ALLA APO PIOUS DEN XERO ?
 
Aς μη τα βλέπουμε τα πράγματα επιφανειακά. Το Α388 είναι το μεγαλύτερο project της Airbus, και το μεγαλύτερο επιβατικό ΑΦ. Ως τέτοιο, ξεπερνά σε βαθμό δυσκολίας κάθε άλλο προηγούμενο, και έχει στρέψει πάνω του πολλά βλέματα. Δεν είναι 'ένα ακόμα ΑΦ'. Οι marketing guys έχουν υποσχεθεί λαγούς με πετραχήλια, και μετά οι engineers πρέπει να τα κάνουν πραγματικότητα. Αυτό θέλει χρόνο, δοκιμές, ξανά δοκιμές. Ένα απλό παράδειγμα είναι η απαίτηση του Heatrhrow για επίπεδα θορύβου QC4, αυστηρότερα από τα υπάρχοντα QC3, τα οποία ικανοποιούν τα υπάρχοντα ΑΦ. Αυτό από μόνο του έφερε πίσω το πρόγραμμα σχεδόν ένα χρόνο, απαιτώντας να 'ανοίξουν' οι κινητήρες με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Ακούγονται συχνά-πυκνά ακόμα και τα πιο 'κουφά': 'μπορεί το Α388 να προσγειωθεί εδώ ή εκεί', 'μπορεί να στρίψει εδώ ή εκεί' κλπ κλπ. Το βάρος ανά τροχό είναι το ίδιο με αυτά του 747, και μικρότερο αυτού του Β 777-300ER. Δηλαδή το Β 777-300ER κάνει μεγαλύτερη 'ζημιά' στον αεροδιάδρομο κατά την προσγείωσή του, και αυτό πέρασε στο ...ντούκου.

Ίσως να ξεχνάμε τα πρώτα, πολύ δύσκολα χρόνια του 747, με white tails, αδυναμία των κινητήρων να πιάσουν τα επίπεδα αξιοπιστίας τους, κλπ κλπ.
 
σωστό το URL αλλά ...χωρίς την τελεία στο τέλος!!!!
 
gioannis":3tf4ua8g said:

Ελα ρε Γιαννη.. Ειναι φως φαναρι οτι ειναι βγαλμενες σε mock-up! Δεν πιστυω οτι υπαρχουνε εταιρειες που θα εχουνε ΤΕΤΟΙΑ διαρυθμιση! ;) ΟΚ, ισως οι θεσεις της First class, αλλα αυτο ητανε! ;)
 
Μά το λέγουν καί οι ίδιοι εξ άλλου:

"Airbus has unveiled a novel “super first class” concept on its revamped A380 cabin mock-up in Toulouse which could debut on the aircraft with some of the early operators."

Τώρα ποιά σχέση έχει αυτό μέ το τί θα υπάρχη στην πραγματικότητα,it is anyone's guess (που λένε καί οι Ζανζιβαριανοί)
 
Top