A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κατά την άποψή μου, οι φωτογραφίες προτείνουν ρεαλιστικά σενάρια για τις καμπίνες διακεκριμένης θέσης του Α380. Το προϊόν πρώτης θέσης που απεικονίζεται μοιάζει με αναβάθμιση του τρέχοντος προϊόντος της Emirates κι οι φωτογραφίες της Business Class θυμίζουν εκπληκτικά την Club World της British Airways. Δεδομένου του γεγονότος ότι ποιοτικές εταιρίες όπως η Singapore Airlines κι η Emirates θέλουν να προσφέρουν το καλύτερο στους επιβάτες τους, οι προτάσεις της Airbus δεν είναι καθόλου εξωπραγματικές. Από τη στιγμή μάλιστα που η Airbus δηλώνει ότι όλα αυτά είναι εφικτά κι εφαρμόσιμα, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την πιθανότητα να τα δούμε και στην πράξη.
 
Η άποψη τού Cross είναι λογική άν υποθέσουμε οτι το A380 θά έχη δύο τελείως διαφορετικές διαρρυθμίσεις,μία στον άνω όροφο διά τους "έχοντες" καί μία στον κάτω διά τους "μή έχοντες" (τουλάχιστον όσα οι "έχοντες").....
 
Απογοητευτικά τα πράγματα για την πορεία του αεροσκάφους.
Οι Emirates και Singapore διαμαρτύρονται για την καθυστέρηση στην παραγωγή και ζητούν να πληρώσει η airbus ρήτρες ενώ η ILFC φαίνεται να ακυρώνει την παραγγελία της.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 204764.htm
 
Μάχη με το χρόνο για το Α-380

ΜΕ ΣΤΟΧΟ να εκλείψουν τα προβλήματα από τις δαπανηρές και ιδιαίτερα ενοχλητικές καθυστερήσεις στην παραγωγή του σουπερτζάμπο Α-380, αρκετές εκατοντάδες προσωπικού στην Airbus εργάζονται σε 24ωρη βάση προκειμένου να ομαλοποιηθεί η όλη κατάσταση.

Στο εργοστάσιο παραγωγής της εταιρείας, στην Τουλούζ της Γαλλίας, οι υπεύθυνοι τεχνικοί βρίσκονται ήδη στο τελευταίο στάδιο της εγκατάστασης ηλεκτρικών καλωδίων, συνολικού μήκους 500 χιλιομέτρων, στο καθένα από τα 8 αεροσκάφη Α-380, στη γραμμή παραγωγής.

Οι υπεύθυνοι παραγωγής δηλώνουν ότι οι προσπάθειες αυτές, για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος, οι οποίες άρχισαν τον Απρίλιο, αναμένεται να επαναφέρουν στη σωστή πορεία το χρονοδιάγραμμα παραγωγής και παραδόσεων του σουπερτζάμπο.

«Πιστεύουμε πως τώρα έχουμε όλα τα μέσα για να ολοκληρώσουμε το έργο μας» δήλωσε ο Αντρέας Φέριγκ, υποδιευθυντής προγραμματισμού για το Α-380.

Υπενθυμίζεται ότι η Airbus είχε προκαλέσει κλυδωνισμούς στο χώρο των αεροπορικών εταιρειών αλλά και στο επενδυτικό κοινό στις 13 Ιουνίου, όταν ανακοίνωσε, για δεύτερη φορά, καθυστέρηση έξι μηνών στις παραδόσεις του Α-380, του μεγαλύτερου επιβατηγού αεροσκάφους στον κόσμο.

Η EADS (European Aeronautic Defense & Space Co.) η οποία μετέχει με 80% στην Airbus, ανακοίνωσε ότι η καθυστέρηση μπορεί να αφαιρέσει πάνω από 2 δισεκ. ευρώ από τα λειτουργικά της κέρδη στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
 
Τη συγκεκριμενη ειδηση την ακουσα χθες τυχαια στο CNN.Να βλεπατε με τι πονηρο υφακι το ανακοινωσε η παρουσιαστρια...
 
Airbus: «Μικρή» βιομηχανία μετά την κρίση με το Α380

ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ να χάσει την ηγετική της θέση στην αγορά αεροσκαφών στον κόσμο η Airbus SAS, που επλήγη από τις καθυστερήσεις εκτέλεσης των συμβολαίων παράδοσης του σούπερ τζάμπο Α380, με αποτέλεσμα να απομακρύνει αυτήν την εβδομάδα τον ανώτατο εκτελεστικό της διευθυντή.

Η European Aeronautic, Defence & Space Co., η οποία έχει στην κυριότητά της την Αirbus, αντικατέστησε επίσης τον αναπληρωτή εκτελεστικό της διευθυντή, λέγοντας ότι πρόβλημα στις καλωδιώσεις του Α380 ενδέχεται να κοστίσουν 2 δισ. ευρώ (2,6 δισ. δολ.) στην εταιρεία έως το 2010. Επιπλέον η Airbus βρέθηκε στη δεύτερη θέση μετά την Boeing να προσφέρει ένα οικονομικό σε καύσιμα αεροσκάφος 250 έως 350 θέσεων.

Οι καθυστερήσεις του προγράμματος ύψους 13 δισ. δολ. των Α380, απέτρεψαν τη διοίκηση από το να επικεντρώσει το ενδιαφέρον της, στο ανταγωνιστικό αεροσκάφος μεσαίου μεγέθους της Boeing, το 787. Χωρίς αεροσκάφος σε αυτήν την κατηγορία, η Airbus, θα εκχωρήσει μία αγορά που υπολογίζεται στα 450 δισ. δολ. μέσα στα 20 επόμενα χρόνια στην Boeing.

Στις 2 Ιουλίου η EADS διόρισε στη θέση του αναπληρωτή εκτελεστικού της διευθυντή, Νοέλ Φοργκάρ, τον Γάλλο βετεράνο της αεροδιαστημικής Λουΐ Γκαλουά, 62 ετών και τον Κριστιάν Στράϊφ, πρώην στέλεχος της βιομηχανίας υάλων, Saint Gobain SA στη θέση του ανώτατου εκτελεστικού διευθυντή της Airbus, Γκιστάβ Αμπέρ.

Η McDonnell Douglas Corp., κάποτε η μεγαλύτερη βιομηχανία κατασκευής αεροσκαφών στον κόσμο, απέτυχε να επενδύσει σε νέα αεροσκάφη και η γραμμή παραγωγής της μειώθηκε σε δύο, ένα αεροσκάφος των 300 θέσεων το MD11 και ένα 140 θέσεων, το MD90. Την «κατάπιε» η Boeing το 1997, ενώ αργότερα δημιουργήθηκε η Airbus, η κύρια ανταγωνίστρια της τελευταίας.

Oι παραγγελίες της Boeing το πεντάμηνο έως τον Μάϊο ανήλθαν σε 358 αεροσκάφη και οι παραδόσεις σε 160 αεροσκάφη. Την ίδια χρονική περίοδο η Airbus απέσπασε 105 παραγγελίες και παρέδωσε 179 αεροσκάφη.

Πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας είναι η λύση του προβλήματος με το πρόγραμμα του Α380, το οποίο έχει μείνει τουλάχιστον ένα χρόνο πίσω. Συνολικά 16 πελάτες έχουν παραγγείλει 150 αεροσκάφη Α380, των 555 θέσεων με τιμή καταλόγου τα 300 εκατ. δολάρια. Η EADS έχασε το 1/4 της χρηματιστηριακής της αξίας στις 14 Ιουνίου, μετά την ανακοίνωσή της ότι οι καθυστερήσεις παράδοσης του νέου αεροσκάφους θα μειώσουν τα λειτουργικά της κέρδη κατά 2 δισ. ευρώ έως το 2010.

Οι μετοχές της EADS, στην οποία ανήκει η Airbus, έχουν υποχωρήσει 37% από τις 24 Μαρτίου, στα 22,28 ευρώ η μία.

Η Emirates, ο μεγαλύτερος πελάτης για το Α380 και η Singapore Airlines ο πρώτος αγοραστής του αεροσκάφους, ζητούν αποζημιώσεις από την Airbus για την καθυστέρηση των παραδόσεων. Η Qantas Airways Ltd., η Air France-KLM και η Virgin Atlantic Airways Ltd, με έξι παραγγελίες, έχουν επίσης πει ότι θα επιδιώξουν την επιβολή κυρώσεων.

Ο Στήβεν Αντβαρ-Χέϊζυ, ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της International Lease Finance Corp., της μεγαλύτερης εταιρείας ενοικίασης αεροσκαφών στον κόσμο και μοναδικός μεγαλύτερος πελάτης της Airbus, είπε ότι ενδέχεται να ακυρώσει τις παραγγελίες των Α380.

Η Airbus έχει καταφέρει να πουλήσει μόνο 100 αεροσκάφη τύπου Α350, έναντι 350 του Boeing 787. Το Α340 με τέσσερις κινητήρες της Airbus, που καταναλώνει περισσότερα καύσιμα από τα μοντέλα με δύο κινητήρες, χάνει επίσης έδαφος. Η Boeing πέρυσι έκλεισε 155 παραγγελίες για το αεροσκάφος της 777. H Airbus έλαβε μόνο 12 παραγγελίες για το Α340-600 και καμμία για το Α340-500.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
First passengers fly on superjumbo

PARIS, France (AP) -- The Airbus A380, the world's largest passenger jet, took off with a full load of passengers for the first time Monday and the European aircraft maker announced further management changes in the wake of costly delays to the $13 billion super jumbo program.

Carrying 474 Airbus employees, the 308-ton jet left from Toulouse, southern France, on the first of four test flights scheduled this week to try out the plane's cabin environment and systems with passengers on board.

Airbus says it is on schedule to deliver the first finished A380 to Singapore Airlines by the end of the year, despite the latest wave of costly delays that are expected to hold up subsequent deliveries by about six months. The setback led to the July ouster of Airbus CEO Gustav Humbert as well as Noel Forgeard, joint CEO of Airbus parent European Aeronautic Defence and Space.

Monday saw a further management shuffle at Airbus, which named as the new A380 program head Mario Heinen, the former chief of the single-aisle A320 program. He replaces Charles Champion, who also steps down from his role as chief operating officer but stays on as an adviser to the new Airbus CEO, Christian Streiff. (Full story)

Streiff has imposed a temporary hiring freeze at Airbus and is scheduled to report to shareholders by the end of this month on the full extent of the A380 delays, following a detailed audit.

With the A380, Airbus has bet heavily on future demand for very large planes to fly growing numbers of travelers among the world's increasingly congested major airports. In mid-sized, long-range jets -- where Boeing sees much more demand -- Airbus is about four years behind its U.S.-based rival's next-generation plane, the 787 Dreamliner, tailored to cover more destinations with more frequent, nonstop services.

The A380 can seat as many as 555 people in three classes, but launch customer Singapore Airlines is expected to operate the plane with a configuration similar to the 474-seat layout chosen for the test flights with passengers.

During Monday's seven-hour sortie, about 25 cabin equipment technicians and the remaining volunteers -- chosen from 15,000 Airbus staff who entered an internal lottery -- tried out the super jumbo's seating, kitchens and cabin features such as air conditioning and in-flight entertainment.

Flight tests with volunteer passengers are not a required step toward the plane's certification but nonetheless help to ensure that "airlines will benefit from a fully mature aircraft on delivery," Airbus said in a statement.

The super jumbo is entering the final stages of its test program, with 1,900 hours of flying time already logged by its team of test pilots.

It faces a significant hurdle in November, when a working group within the International Civil Aviation Organization is due to report back on the A380's "wake vortices" -- air turbulence created by airliners that can be dangerous to other planes flying close behind.

As a precaution because of its size, ICAO has temporarily set a much larger minimum exclusion zone behind an airborne A380 than around Boeing 747 jumbos. If adopted permanently, the rules could hold up airport traffic behind the super jumbo and reduce the plane's efficiency.

Airbus argues that the A380 is no worse for wake turbulence than the largest version of Boeing's 747.

http://edition.cnn.com/2006/WORLD/europ ... index.html

Στην ψηφοφορία του CNN στην παραπάνω σελίδα με θέμα
:arrow: Are "superjumbos" the future of air travel?
το αποτέλεσμα είναι σχεδόν μοιρασμένο..


Yes 49% 3205 votes
No 51% 3384 votes
 
SARIDAKIS VASILIS":3osc7zyc said:
Στην ψηφοφορία του CNN στην παραπάνω σελίδα με θέμα
:arrow: Are "superjumbos" the future of air travel?
το αποτέλεσμα είναι σχεδόν μοιρασμένο..


Yes 49% 3205 votes
No 51% 3384 votes

Αμα το σουπερτζαμπο το φτιαχναν απο κει θα σου ' λεγα εγω τι θα εβγαζε η ψηφοφορια... :wink:
 
pantos plaka plaka oi rossoi tin vrikan loukoumi tin kathisterisi tou A380...mias kai piran se perisotero apo 25% discount to 4% tis eads ... not bad not bad....
 
Top