AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Αναρωτιέμαι πώς θα είναι για έναν πιλότο να πηγαίνει από Α-340 σε Αvro και απο διηπειρωτικά σε domestic...
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

περίμενε να τους έρθει η πρώτη μισθοδωσία από το Βασιλάκη να δούμε τι αξία έχει αυτή η άτιμη η κλάρα!
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Σημερα μετα απο καιρο ειδα στην Θεσ/νικη 737 της A3 to SX-BLM,εκτελουν ακομη προγραμματισμενες πτησεις τα 737?
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

To πέτυχα και εγώ το BLM σε ένα ταξίδι μου στην AXD... Τα δείχνει τα χρονάκια του και την ταλαιπωρία του ο θάλαμος αλλά ήταν πεντακάθαρο και μοσχομύριζε τόοοοσο πολύ που δεν με πείραξε κιόλας...
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Το SX BLM εκτέλεσε και το Σάββατο 24/10 την πρωινή πτήση προς και από Αλεξανδρούπολη. Επειδή πριν απο κάτι μήνες είχα ταξιδέψει με το εν λόγω αεροσκάφος έχω να πω πως παρά την αλλαγή των υφασμάτων στα καθίσματα δείχνει την ηλικία του, και πως κατά την προσγείωση στον διαδρομο του Δημόκριτου το μπροστινό μου κάθισμα "έφυγε μπροστά".
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

OA701":r1d8eyvf said:
Αναρωτιέμαι πώς θα είναι για έναν πιλότο να πηγαίνει από Α-340 σε Αvro και απο διηπειρωτικά σε domestic...

Το μόνο που δικαιολογεί την κίνηση των Κ2 του Α340,είναι το ότι επιτέλους τους δίνεται η ευκαιρία να προαχθούν σε Κ1.
Το ίδιο ισχύει για τους Κ2 των Β734,ενώ πλήρως ικανοποιημένοι είναι οι νεότεροι Κ1 των ΑΤR-DASH οι οποίοι θα πετούν πλέον JET αεροσκάφη.

chania27":r1d8eyvf said:
περίμενε να τους έρθει η πρώτη μισθοδωσία από το Βασιλάκη να δούμε τι αξία έχει αυτή η άτιμη η κλάρα!

Αλήθεια είναι το ότι οι μισθοί της AEGEAN είναι χαμηλότεροι αυτών της Οlympic Air,ενώ αν λάβουμε υπ'όψη αυτούς της διεθνούς αγοράς-αυτό ισχύει φυσικά και για όλες σχεδόν τις επαγγελματικές κατηγορίες εργαζομένων στην Ελλάδα-είναι απλά για κλάματα...
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Μόλις ήρθα από Θεσσαλονίκη με την 511 με το BLM. Καλά ΓΙΑΤΙ το κρατάνε αυτό το πράγμα; Δε με ενοχλεί που είναι παλιό κλπ, εντάξει για τύπους σαν κι εμάς έχει και ένα έξτρα ενδιαφέρον, αλλά δε χωρούσα καλά καλά να κάτσω και είμαι 1.73! Δε συζητάμε για τα overheads, ίσα που χωρούσε η βαλίτσα μου (που στα 320/321 χωράει για πλάκα), η πιθανότητα δε να χωρέσει και το μπουφάν μου από πάνω μόνο ως καλόγουστο αστείο μπορεί να εκληφθεί. Πέραν αυτού, ξεχαρβαλωμένα/σπασμένα trays, overheads που δεν άνοιγαν μέχρι να πατήσει το κουμπί ο Σαμψών (ναι, υπερβάλω, αλλά όντως ορισμένα δεν πατιούνται με τίποτα) και τα πάντα έτριζαν. Κατέληξα δε λόγω έλειψης χώρου με laptop, μπουφάν και duty free στα πόδια μου. Τέλος πάντων, μην το παρακουράζω το θέμα, πάντως στη γενική εικόνα τους δεν κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ καλό να έχουν έστω και μισό τέτοιο αεροπλάνο (και λόγω ηλικίας, αλλά κυρίως λόγω seat pitch και εμφανών σημαδιών των γηρατειών του) στο στόλο τους (εμένα ή εσάς μπορεί και να μας αρέσει στην τελική, αλλά αν προσέξετε τα σχόλια του "μέσου επιβάτη" αν μπείτε σε κάποιο τέτοιο αεροσκάφος θα καταλάβετε ότι απέναντι -επιτέλους- στα ολοκαίνουρια 320 του Βγενό δεν έχουν ελπίδα τα συγκεκριμένα 737).
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Συμφωνώ αλλά με μια σημείωση: να το κρατήσουν μόνο και μόνο για να καλύπτει έκτακτες ανάγκες.
Γιατί αν για κάποιο λόγο δε μπορεί να πάει το προγραμματισμένο 320, νομίζω ότι η εικόνα τους θίγεται λιγότερο από αν καλύψει την πτήση το 737 σε σχέση με το να την ακυρώσουν ή να καλέσουν την... Astra να το καλύψει.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Σωστό. Ίσως κάτι τέτοιο να έγινε και σήμερα. In which case I stand corrected.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Όλα τα Boeing θα αποσυρθούν από το στόλο της μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού σύμφωνα πάντα με την τελευταία παρουσίαση της εταιρείας.
 
Top