CHRISTOS55
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/01/2014
- Μηνύματα
- 787
- Likes
- 348
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Οι περισσότερες εταιρείες κρατάνε αρχείο με τα ονόματα όσων έχουν συνεργαστεί μαζί τους, τους έχουν εξετάσει, τους έχουν απορρίψει και για ποιό λόγο ή στα υπ' όψιν για μελλοντική πρόσκληση. Φυσικά υπάρχουν και άτομα που εμφανίζονται στον χώρο για πρώτη φορά ή κάποιοι που έχουν βελτιώσει τα προσόντα τους. Η απασχόληση-εξειδίκευση για την εκτέλεση των καθηκόντων της Ιπταμένης Συνοδού ή του Ιπτάμενου Φροντιστή δεν είναι επάγγελμα. Δεν κάνει κάποιος ιδιαίτερες σπουδές σε κάποιο ΤΕΙ ή Πανεπιστήμιο. Είναι μια εξειδίκευση που την κάνει κάθε εταιρεία σύμφωνα με τις δικές της απαιτήσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι πηγαίνοντας σε μια άλλη εταιρεία θα σας δεχθούν με ανοιχτές αγκάλες. Θα υποστείτε και στην νέα εταιρεία την ίδια εκπαίδευση. Απλά θα ληφθεί υπ' όψιν η προηγούμενή σας εμπειρία στην επιλογή. Δεν είναι μια συνηθισμένη εργασία και για τον λόγο αυτό υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις που στις περισσότερες φορές δεν είναι δυνατόν να περιγραφούν. Απαιτούνται πέραν των τυπικών και σωματικών προσόντων και ιδιαίτερες ικανότητες που θα φανούν με την εξέταση. Κάποια άτομα δεν έχουν μπει ποτέ σε α/φος και στην πρώτη ανατάραξη πανικοβάλλονται (φωνάζουν: αχ, ωχ, μαμά μου, θεέ μου, αλλάχ μου κλπ.) φαντάζεστε τι θα πει και τι θα κάνει ο επιβάτης? Δεν προσπαθώ να σας φοβίσω ή να σας πανικοβάλω. Πρέπει να έχετε το γνώθει σ' αυτόν για να ασχοληθείτε ή να διεκδικήσετε αυτή την θέση. Είναι δύσκολο να αντιληφθείτε γιατί επιλέχθηκε η Αμαλία και όχι η Ελισάβετ. Το βασικότερο όλων, δεν είστε μέσα στο α/φος για να σερβίρετε. Υπάρχουν και εταιρείες ή δρομολόγια που δεν γίνεται σέρβις και όμως οι Αεροσυνοδοί- Φροντιστές επιβαίνουν στο α/φος.