Aegean Cabin Crew

elentt

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
10/02/2020
Μηνύματα
6
Likes
0
Καλησπέρα , θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος αν θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις με βάση την Αθήνα ή αν έχουν ήδη γίνει.
 

Christi1007

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/11/2019
Μηνύματα
17
Likes
3
Mε βάση την Αθήνα πραγματοποιούνται γενικά πολλες φορές συνεντευξεις οποτε δεν εχει σημασια αν εχουν ηδη γινει
 

Peterpan

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
24/11/2019
Μηνύματα
2
Likes
0
AirNewZealand":28vwh91g said:
Marakiccm":28vwh91g said:
''...το μαλλί σου λίγο πιο τσίτα την επόμενη φόρα, λίγο τα τουφάκια σας...

Καλόπιστα και σαν επιβάτης στο παρελθόν και στο μέλλον της Aegean, αναρωτιέμαι αν το "λίγο πιο τσίτα μαλλί" προσφέρει κάποιο ειδικό πλεονέκτημα στη διαχείριση απείθαρχων επιβατών ή στην αντιμετώπιση άλλων έκτακτων καταστάσεων.
Όταν άλλες εταιρίες πλέον επιτρέπουν ακόμα και τα εμφανή μη-offensive τατουάζ (έστω και αν αποτελούν σημαντικό μέρος της κουλτούρας της χώρας), το να ασχολούμαστε με τις "τρίχες" προσωπικά δεν μου αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις. Αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να υπάρχει ένα ευπαρουσίαστο πλήρωμα καμπίνας, αλλά νομίζω η Aegean το τερματίζει. Όχι ότι γίνεται μόνο στην Aegean βέβαια, αλλά δεν περίμενα κάτι καλύτερο από τη σεξιστική ελληνική κουλτούρα.
Και εννοείται Marakiccm ότι δεν αποτελεί μομφή προς τα εσένα. Ίσα ίσα που τόσα χρόνια δεν θυμάμαι άλλη εν ενεργεία έμπειρη αεροσυνοδό να έχει ασχοληθεί τόσο και να παρέχει τις συμβουλές της εκτός από εσένα και άλλη μία (ή έναν?) από την Emirates.


Καλησπέρα!
Η εμφάνιση του πληρώματος όπως και των κυβερνητών είναι εξαιρετικά σημαντική. Θα νιώσεις την ίδια ασφάλεια με κάποιον απεριποίητο και κάποιον άλλο που εμφανώς φροντίζει τον εαυτό του; Δεν μιλάω φυσικά για ομορφιά και τα χαρακτηριστικά προσώπου, αλλά για κανόνες υγιεινής και ναι γιατί όχι και χτενίσματος. Συμφωνώ στο θέμα του βάρους αλλά η μυική δύναμη δεν προσδιορίζεται πάντα από τα κιλά του καθενός.
Σχετικά με τα τατουάζ, αυτό που είναι προσβλητικό για εσένα δεν είναι απαραίτητα προσβλητικό για κάποιον άλλο όπως και το αντίστροφο. Οπότε, έχοντας αυτό κατά νου είναι λογικό η Αιγαίου να θέλει όλα τα μέλη του πληρώματος να είναι κόσμια στο 100% ακόμα και αν αυτό σημαίνει για κάποιους «οπισθοδρομικές» απόψεις και αποφάσεις.
Τώρα σε ό,τι αφορά την συμπεριφορά των εργαζομένων σε λεωφορείο και λοιπά μέσα μαζικής μεταφοράς και σε δημόσιους χώρους σίγουρα είναι όμορφο να βλέπεις ευγενικές συμπεριφορές αλλά ελάχιστα με αφορά εφόσον δεν είναι μέσα στο χώρου του αεροσκάφους και εν ώρα εργασίας. Αυτό βέβαια ισχύει για τον καθένα από εμάς και όχι μόνο για τα μέλη πληρώματος.
 

Marakiccm

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
22/07/2018
Μηνύματα
15
Likes
17
Περιοχή
Athens, Greece
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
AirNewZealand":hiv8g2oa said:
Marakiccm":hiv8g2oa said:
''...το μαλλί σου λίγο πιο τσίτα την επόμενη φόρα, λίγο τα τουφάκια σας...

Καλόπιστα και σαν επιβάτης στο παρελθόν και στο μέλλον της Aegean, αναρωτιέμαι αν το "λίγο πιο τσίτα μαλλί" προσφέρει κάποιο ειδικό πλεονέκτημα στη διαχείριση απείθαρχων επιβατών ή στην αντιμετώπιση άλλων έκτακτων καταστάσεων.
Όταν άλλες εταιρίες πλέον επιτρέπουν ακόμα και τα εμφανή μη-offensive τατουάζ (έστω και αν αποτελούν σημαντικό μέρος της κουλτούρας της χώρας), το να ασχολούμαστε με τις "τρίχες" προσωπικά δεν μου αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις. Αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να υπάρχει ένα ευπαρουσίαστο πλήρωμα καμπίνας, αλλά νομίζω η Aegean το τερματίζει. Όχι ότι γίνεται μόνο στην Aegean βέβαια, αλλά δεν περίμενα κάτι καλύτερο από τη σεξιστική ελληνική κουλτούρα.
Και εννοείται Marakiccm ότι δεν αποτελεί μομφή προς τα εσένα. Ίσα ίσα που τόσα χρόνια δεν θυμάμαι άλλη εν ενεργεία έμπειρη αεροσυνοδό να έχει ασχοληθεί τόσο και να παρέχει τις συμβουλές της εκτός από εσένα και άλλη μία (ή έναν?) από την Emirates.

Καλησπέρα, αρχικά σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου μου αρέσει στον ελεύθερο μου χρόνο να μπορώ να δώσω κάποιες λεπτομέρειες σε άτομα που έχουν πάρει την απόφαση να περάσουν τις διαδικασίες της συνέντευξης και να απαντήσω ερωτήματα που δεν είναι εφικτό να μάθουν μέσω αναζήτησης στο google. Δυστυχώς ή ευτυχώς για μερικούς, είναι μια εταιρία που κοιτάει την ''καθαρότητα'' της ομορφιάς για να φαινόμαστε ''φρέσκιες'' και να κρύβουμε την κούραση, όχι κουρασμένα μάτια και μαλλιά, γι αυτό και μπαίνω στην διαδικασία να εξηγώ και την παραμικρή λεπτομέρεια για μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας, ένα από αυτά, τα μαλλιά και γενικά η εμφάνιση αυτών. Όλο αυτό ξεκάθαρα για το θέμα των συνεντεύξεων και της πρόσληψης πληρωμάτων.
Το θέμα πειθαρχίας και εκπαίδευσης είναι ένα μεγάλο κομμάτι που έρχεται έπειτα, όπου οι αρμόδιοι αποφασίζουν έπειτα απο 1,5 μήνα την ικανότητα τους για να ολοκληρώσουν την εκπαίδευση τους και να τους δοθούν τα ''φτερά'' τους.
Πολύ ευπρόσδεκτο το σχόλιο σου και θα τολμήσω να εκφράσω το ένα μέρος μου να συμφωνεί μέγιστα μαζί σου. Έχω δει πολλά "δυνατά" βιογραφικά στα χεριά μου που να τους κλείνουν την πόρτα στο πρόσωπο διότι τους έλειπε η λεύκανση δοντιού και το βρεφικό δέρμα προσώπου, είναι βέβαια μία διαδικασία που πολλές αεροπορικές εν δέχονται να είναι ακόμη πιο αυστηρές στην διαδικασία πρόσληψης προσωπικού (δείτε emirates) εχοντας ζήσει συνέντευξη και στην συγκεκριμένη εταιρία, ελέγχουν και το κάθε μικρό σημαδάκι στην περιοχή του προσώπου.
Σαν ιπτάμενη συνοδός, είσαι η εικόνα της εταιρίας και το πρόσωπο που έρχεται σε επικοινωνία με τους επιβάτες. Αναζητούν την καθαρότητα όπως είπα παραπάνω, να μην υπάρχει η οποιαδήποτε πρόκληση οπως τατουαζ με κάποια σημασία που δεν γνωρίζεις αν ενοχληθεί κάποιος, επίσης απαγορεύεται να φοράμε κομποσκοίνι στο χέρι. Προσπαθούν να αποφύγουν την οποιαδήποτε ''φλόγα'' που μπορεί να προκαλέσει έναν επιβάτη την αντίδραση του (πχ για θρησκευτικούς λόγους) και πιστέψτε με δεν μπορείς να γνωρίζεις τι κουβαλάει ο κάθε άνθρωπος μέσα του και δεν θα θέλαμε παραπάνω προβλήματα στον αέρα. Θεωρώ πως η σεξιστική κουλτούρα δεν είναι μόνο σε ελληνικές εταιρίες, δυστυχώς υπάρχει πολύ και έξω, ιδιαίτερα στις ιδιωτικές εταιρίες/vip cabin crew. Έχω περάσει από πολλά στάδια συνεντεύξεων και μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο μισθός ΔΕΝ αξίζει στην Ελλάδα για όλη την δουλεία που κάνουμε αλλά υπάρχει λιγότερη βρωμιά.
 

Zoi_K

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
05/02/2020
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλημέρα σας,

Διάβασα το thread αλλά βρήκα μόνο μια δημοσίευση το 2016, οπότε θέλω να ρωτήσω μισθολογικά μια κοπέλα που δουλεύει για πρώτη φορά ως αεροσυνοδός στην Aegean Airlines, που θα κυμαίνεται ο πρώτος μισθός της; Υποθέτω διαφέρει αναλόγως αν είναι άνω ή κάτω των 25.

Ευχαριστώ πολύ,
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.186
Likes
171
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Peterpan":1q3sdmab said:
Τώρα σε ό,τι αφορά την συμπεριφορά των εργαζομένων σε λεωφορείο και λοιπά μέσα μαζικής μεταφοράς και σε δημόσιους χώρους σίγουρα είναι όμορφο να βλέπεις ευγενικές συμπεριφορές αλλά ελάχιστα με αφορά εφόσον δεν είναι μέσα στο χώρου του αεροσκάφους και εν ώρα εργασίας. Αυτό βέβαια ισχύει για τον καθένα από εμάς και όχι μόνο για τα μέλη πληρώματος.

Οπότε δε θα σε ενοχλήσει φαντάζομαι να δεις έναν εργαζόμενο της Aegean, με στολή, να γίνεται λιώμα σε ξενυχτάδικο και να κυκλοφορήσουν ανάλογες εικόνες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σωστά; Αφού δεν είναι εν ώρα εργασίας.
Να είσαι σίγουρος/σίγουρη, την εταιρία θα την ενοχλήσει. Όταν φοράς στολή, εκπροσωπείς - θέλοντας και μη - τον εργοδότη σου όπου και αν είσαι,

Δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε και καταλαβαίνω τους λόγους που αναφέρετε, γνωρίζοντας ότι είμαι η μειοψηφία καθώς δεν θα με ενοχλήσει καθόλου να δω αεροσυνοδό/ιπτάμενο φροντιστή με tattoos, piercings, διαφορετικό - από τα συνηθισμένα - χρώμα μαλλιών ή και απουσία μαλλιών ακόμα και σε γυναίκα. Αρκεί το στυλ που έχει υιοθετήσει να μπορεί να το υποστηρίξει γενικά,

Πάντως μια εταιρία που στατιστικά έχει ελάχιστους άντρες μέλος πληρώματος θαλάμου επιβατών και ο μέσος όρος των γυναικών κινείται στα 25, για μένα έχει πρόβλημα κουλτούρας γενικά.

Peterpan":1q3sdmab said:
Η εμφάνιση του πληρώματος όπως και των κυβερνητών είναι εξαιρετικά σημαντική. Θα νιώσεις την ίδια ασφάλεια με κάποιον απεριποίητο και κάποιον άλλο που εμφανώς φροντίζει τον εαυτό του;

Φαντάζομαι θα πετάξεις με Pegasus νιώθοντας την μέγιστη ασφάλεια σωστά; Εντάξει, έχει τρία περιστατικά τα τελευταία 2 χρόνια και με 3 νεκρούς στο πιο πρόσφατο, αλλά οι αεροσυνοδοί είναι στην πένα. Και φαντάζομαι αποφεύγεις Ryanair όπως ο διάολος το λιβάνι. Παραδέχομαι ότι το πλήρωμά της είναι πολλές φορές ατημέλητο, αλλά τόσα χρόνια και τόσες πτήσεις και τόσα εκατομμύρια επιβάτες μετά, δεν έχει χάσει ούτε έναν...
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.666
Likes
843
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Στην εποχή των social media δε χρειάζεται να πας πολύ μακρυά για να δεις το πλήγμα που μπορεί να δεχθεί η εικόνα μιας εταιρείας (όχι κατ' ανάγκη αεροπορικής) από τις μη συμβατές με τους κανόνες ευπρέπειας που έχει θεσπίσει, εικόνες που ανεβάζουν οι εργαζόμενοί της. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μπεις στο σωστό instagram account.
 

Peterpan

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
24/11/2019
Μηνύματα
2
Likes
0
AirNewZealand":13nt55qa said:
Peterpan":13nt55qa said:
Τώρα σε ό,τι αφορά την συμπεριφορά των εργαζομένων σε λεωφορείο και λοιπά μέσα μαζικής μεταφοράς και σε δημόσιους χώρους σίγουρα είναι όμορφο να βλέπεις ευγενικές συμπεριφορές αλλά ελάχιστα με αφορά εφόσον δεν είναι μέσα στο χώρου του αεροσκάφους και εν ώρα εργασίας. Αυτό βέβαια ισχύει για τον καθένα από εμάς και όχι μόνο για τα μέλη πληρώματος.

Οπότε δε θα σε ενοχλήσει φαντάζομαι να δεις έναν εργαζόμενο της Aegean, με στολή, να γίνεται λιώμα σε ξενυχτάδικο και να κυκλοφορήσουν ανάλογες εικόνες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σωστά; Αφού δεν είναι εν ώρα εργασίας.
Να είσαι σίγουρος/σίγουρη, την εταιρία θα την ενοχλήσει. Όταν φοράς στολή, εκπροσωπείς - θέλοντας και μη - τον εργοδότη σου όπου και αν είσαι,

Δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε και καταλαβαίνω τους λόγους που αναφέρετε, γνωρίζοντας ότι είμαι η μειοψηφία καθώς δεν θα με ενοχλήσει καθόλου να δω αεροσυνοδό/ιπτάμενο φροντιστή με tattoos, piercings, διαφορετικό - από τα συνηθισμένα - χρώμα μαλλιών ή και απουσία μαλλιών ακόμα και σε γυναίκα. Αρκεί το στυλ που έχει υιοθετήσει να μπορεί να το υποστηρίξει γενικά,

Πάντως μια εταιρία που στατιστικά έχει ελάχιστους άντρες μέλος πληρώματος θαλάμου επιβατών και ο μέσος όρος των γυναικών κινείται στα 25, για μένα έχει πρόβλημα κουλτούρας γενικά.

Peterpan":13nt55qa said:
Η εμφάνιση του πληρώματος όπως και των κυβερνητών είναι εξαιρετικά σημαντική. Θα νιώσεις την ίδια ασφάλεια με κάποιον απεριποίητο και κάποιον άλλο που εμφανώς φροντίζει τον εαυτό του;

Φαντάζομαι θα πετάξεις με Pegasus νιώθοντας την μέγιστη ασφάλεια σωστά; Εντάξει, έχει τρία περιστατικά τα τελευταία 2 χρόνια και με 3 νεκρούς στο πιο πρόσφατο, αλλά οι αεροσυνοδοί είναι στην πένα. Και φαντάζομαι αποφεύγεις Ryanair όπως ο διάολος το λιβάνι. Παραδέχομαι ότι το πλήρωμά της είναι πολλές φορές ατημέλητο, αλλά τόσα χρόνια και τόσες πτήσεις και τόσα εκατομμύρια επιβάτες μετά, δεν έχει χάσει ούτε έναν...


Καλησπέρα!
Σαφώς και δεν επιλέγω μια αεροπορική αποκλειστικά και μόνο από την εμφάνιση του πληρώματος αλλά και αυτό παίζει τον ρόλο του. Σχολίασα αυτό, μιας και εσείς θεωρήσατε λογική την παρατήρηση ότι το «λίγο πιο τσίτα το μαλλί» δεν θα κάνει την διαφορά στην ασφάλεια, λες και αυτο εννοήθηκε από τις κοπέλες που συζητούσαν. Προφανώς δεν θα σε σώσει το χτένισμα αλλά όπως ξανά είπα, δυστυχώς ή ευτυχώς, αλλιώς εμπιστεύεσαι κάποιον περιποιημένο άνθρωπο και αλλιώς κάποιον απεριποίητο. Φυσικά και επιλέγεις εταιρίες που γνωρίζεις ή ελπίζεις οτι έχουν λάβει εξαιρετική εκπαίδευση, αλλά μετά, πέρα από αυτό, κοιτάς και αλλά χαρακτηριστικά, μέσα σε αυτά η εμφάνιση, οι on-board υπηρεσίες κοκ.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα τατουάζ, έχω και εγώ, αλλά καταλαβαίνω γιατί η οποιαδήποτε εταιρία που επιλέγει να μην έχει υπαλλήλους με τατουάζ σε εμφανή σημεία το κάνει.
Τώρα, σε ό,τι αφορά την συμπεριφορά εκτός αεροσκάφους όπως είπα προηγουμένως έχει να κάνει με την παιδεία του κάθε ανθρώπου. Αν δω εγώ κάποια κοπέλα που φοράει την στολή της Α3 να βάζει τα πόδια της στο μπροστινό κάθισμα θα την κρίνω ως μια επιβάτη που δεν σέβεται τον επόμενο που θα κάτσει σε εκείνη τη θέση και όχι σαν υπάλληλο της συγκεκριμένης (και εκάστοτε) αεροπορικής. Η Αιγαίου φυσικά και βγαίνει ζημιωμένη από άσχημες συμπεριφορές αλλά δίκη της απόφαση είναι αν θα υπάρξει επίπληξη ή/και κάποια περαιτέρω εκπαίδευση στο πως θέλει να φέρονται οι υπάλληλοι και εκτός αεροσκάφους.
 

astronautofemotion

Business-Class-Member
Εγγραφή
24/03/2015
Μηνύματα
479
Likes
130
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Επειδή το θέμα, αρχίζει να ξεφεύγει από την Αιγαίου και πηγαίνει προς την εργασία του ιπτάμενου σε γενικό επίπεδο, θα κάνω copy paste μια απάντηση μου, πριν χρόνια αλλά σε άλλο θέμα. Επίσης και από μένα μπράβο, στην Μαρία για το effort που βάζει, σε αυτό το φόρουμ. Λοιπόν δώστε βάση.

Re: Συζητήσεις Ιπτάμενων Συνοδών
07 Μαρ 2017, 01:13

Επειδή έχω όρεξη, θα ήθελα να αναλύσω το θέμα που συζητάμε. Απευθύνομε κυρίως σε εσένα Άρη, καθώς και στους υπολοίπους που μας διαβάζουν, εάν θες συγκράτησε αυτό που θα σου πω. Το καθήκον ενός πληρώματος καμπίνας, είναι ένα και μοναδικό, η ασφάλεια των επιβατών του. Η ασφάλεια τους, εντός η εκτός του αεροσκάφους, εξού και ο λόγος που σε κάποια αεροσκάφη μαζί με την τσουλήθρα/βάρκα υπάρχει η παροχή ασύρματου, έτσι ώστε ο ιπτάμενος/νη να είναι δυνατόν μέσα από την φουσκωτή βάρκα να επικοινωνήσει για βοήθεια, ένα παράδειγμα. Ζούμε μέσα σε μια χώρα στην οποίαν ελάχιστοι άνθρωποι, εμπλέκονται με το αεροπορικό στοιχείο, μάλιστα μέσα στους ελάχιστους, υπάρχουν ελάχιστοι, οι οποίοι διάλεξαν να εμπλακούν επειδή αγαπάνε την αεροπορική ιδέα. Ως αποτέλεσμα, όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι (οι εκατομμύρια της χώρας μας), δεν δίνουν δεκάρα για τον αεροπορικό τομέα, δεν τους αφορά, δεν τους ενδιαφέρει, και κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν θα έπρεπε και να εκφράζουν τις απόψεις τους για αυτόν τον τομέα, αλήθεια, πως μπορεί κάποιος ο οποίος, δεν έχει βασική γνώση για κάτι συγκεκριμένο να έχει γνώμη για αυτό; Θα ήταν απόλυτος.

Αυτό λοιπόν συνδέεται, με το γεγονός ότι, όταν κάποιος ακούσει ότι η γειτόνισσα είναι ιπταμένη, του έρχονται σχεδόν αυτομάτως στο μυαλό, ροζ ταινίες και γελοία ανέκδοτα. Δεν τον αδικώ, διότι έτσι έμαθε, μέσα σε αυτήν την άχρηστη και ελεεινή σημερινή κοινωνία στην οποία ζούμε. Ας μην αναφέρω, τι του έρχεται στο μυαλό, μόλις ακούσει ότι, όχι η γειτόνισσα αλλά ο γείτονας, είναι ιπτάμενος φροντιστής. Επηρεασμένες από την κοινωνία αυτήν, αρκετές κοπέλες επιλέγουν να παρευρίσκονται, στα λεγόμενα recruitment days, προκειμένου να διεκδικήσουν μια θέση μέσα στην καμπίνα. Ο λόγος που το θέλουν, είναι η fabulous ζωή που ονειρεύονται ότι θα αποκτήσουν, επίσης η αναβάθμιση τους μέσα στην κοινωνία, η αναγνώριση τους, τα ταξίδια που θα κάνουν, οι φωτογραφίες που θα ανεβάσουν στο Ίνσταγκραμ και στο Φέισμπουκ, τα λάικς, τα οποία από 100 θα εκτιναχθούν στα 1000, και ο κατάλογος ο μακρύς συνεχίζεται. Αυτές οι κοπέλες, για το καλό το δικό τους, αλλά και τον επιβατών, είναι σωστό να συνεχίσουν να εργάζονται, στις παραλιακές καφετέριες της Γλυφάδας και της Κρήνης. Όπως είπα και πριν, Το καθήκον ενός πληρώματος καμπίνας, είναι ένα και μοναδικό, η ασφάλεια των επιβατών του. Οι αεροπορικές εταιρείες, με τον καιρό πρόσφεραν στον επιβάτη, την δυνατότητα του φαγητού, των ροφημάτων, αγοράς προϊόντων κλπ. Έτσι, προστέθηκε ένας νέος ρόλος, στα καθήκοντα του ιπτάμενου προσωπικού, και οι άνθρωποι, λανθασμένα πίστεψαν ότι αυτή είναι η δουλειά τους, να σερβίρουν.

Θυμήθηκα μια μου εμπειρία στην Ryanair, τον Ιανουάριο του 2014. Γυρνούσα από το Τσιαμπίνο πίσω στην Θεσσαλονίκη, με ένα από τα 800άρια της εταιρείας, ils στον διάδρομο 16, νύχτα, ο καιρός ήταν πολύ καλός, την προσγείωση, την πραγματοποίησε ο συγκυβερνήτης, ο οποίος ήταν 22 χρόνων και μόλις είχε μπει στην εταιρεία. Έγινε της κολάσεως, ο μικρός το τερμάτισε. Το αεροσκάφος πάτησε στην διασταύρωση με τον τροχόδρομο Fox, brakes στο φουλ και maximum reverse, όλο το αεροσκάφος έτριζε, και ακούγαμε τα λάστιχα όπως ακούς το καντέτ να κάνει ντρίφτ. Τραβούσα με το smartphone και στο touch down μου έφυγε από τα χέρια, ως αποτέλεσμα να πεταχτεί μακριά μου. Πριν ακόμα καλά καλά βγούμε από τον διάδρομο, ο προϊστάμενος καμπίνας, σηκώθηκε όρθιος και στάθηκε δίπλα μου, μου είπε εάν μπορεί να με βοηθήσει. Που θέλω να καταλήξω, ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν τα μάτια της καμπίνας, κυριολεκτικά, ήταν ένα σκάνερ, έβλεπε τα πάντα. Όπως είπα και πριν, Το καθήκον ενός πληρώματος καμπίνας, είναι ένα και μοναδικό, η ασφάλεια των επιβατών του.

Τώρα όσον αφορά την ομορφιά, αρκετές κοπέλες όπως έγραψα πιο πάνω, επηρεάζονται από την κοινωνία, επειδή διαθέτουν μια άλφα εμφάνιση, νομίζουν ότι ταιριάζουν με το επάγγελμα αυτό, όχι δεν είναι έτσι. Όταν κάποιες στο recruitment day, ντύνονται λες και θα τραγουδήσουν σε κανένα σκυλάδικο, καταλαβαίνεις τι παίζει. Ναι, εκεί προτιμώ και εγώ τις γριές όπως λέτε (που κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τέτοιες εκφράσεις), οι οποίες γνωρίζουν καλά την εργασία τους. Τα καλύτερα πληρώματα, προσωπικά τα είδα στην Ryanair (η οποία έχει ξεφτιλίσει αυτήν την εργασία, από τα λαχεία και έπειτα), μου δόθηκε η εντύπωση ότι αυτοί οι άνθρωποι, επειδή πληρώνουν την εκπαίδευση τους, δίνουν μία διαφορετική βαρύτητα σε αυτό που κάνουν, ότι το παίρνουν στα σοβαρά. Φυσικά δεν είναι όλες οι εμφανίσιμες κοπέλες, κακές στην εργασία τους, γνωρίζω προϊστάμενες οι οποίες είναι και πανέμορφες και καλές σε αυτό που κάνουν. Καλό επίσης, είναι να μην κάνουμε απόλυτες δηλώσεις του τύπου, ήθελα αυτό ή εκείνο, όλα για κάποιον λόγο συμβαίνουν. Άντε καλό βράδυ και όνειρα αεροπορικά.
 

Dazy

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/02/2020
Μηνύματα
1
Likes
0
Υπάρχει κάποια κοπέλα που θα περάσει συνέντευξη για Ρόδο;;
 
Top