AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Α, μάλιστα, ξέχασα πως η Ζάκυνθος έχει ανακυρηχτεί άγονη. Λάθος μου. Σε ευχαριστώ :)
 
Πω πω, τι αχταρμάς που έγινε το ATH-RHO, κάθε βδομάδα έχει κι άλλο πρόγραμμα στο θερινό μέχρι τέλη Απρίλη που άντεξα να κοιτάω. Κάποιες μέρες μάλιστα φαίνεται να κατεβαίνει DH4 και να επιστρέφει Α320 :roll: ενώ άλλες μέρες φαίνεται κάποιες πτήσεις να εκτελούνται πιθανόν απο α/φη της Ρόδου.

Επίσης, ΑΣ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ να προσθέσει KZS, KSJ & JSH στη μηχανή κρατήσεων της ΟΑ3, ΕΛΕΟΣ :wall:
 
Στο Amadeus έχουν ήδη περαστεί:

Code:
 1   OA 026  13   RHO   KZS    1210    1250   0 19FEB14 24FEB14 DH8  0:40       
 2OA:A37026  13   RHO   KZS    1210    1250   0 17FEB14 26MAR14 DH8  0:40       
 3OA:A37026  57   RHO   KZS    1255    1335   0 14FEB14 28MAR14 DH8  0:40       
 4   OA 026  57   RHO   KZS    1255    1335   0 21FEB14 28MAR14 DH8  0:40


Code:
 1OA:A37034  1357 RHO   KSJ    0730    0840   1 14FEB14 28MAR14 DH8  1:10       
 2   OA 034  1357 RHO   KSJ    0730    0840   1 19FEB14 24FEB14 DH8  1:10

Code:
 1   OA 034  1357 RHO   JSH    0730    0930   2 19FEB14 24FEB14 DH8  2:00       
 2OA:A37034  1357 RHO   JSH    0730    0930   2 14FEB14 28MAR14 DH8  2:00
 
Kαι ανέβηκαν και στο site της Α3. Δίνει και ανταποκρίσεις προς εξωτερικό κάτι που δεν έκανε πριν η ΟΑ.
 
Ενδιαφέρον το rotation α/φους στο θερινό RHO-KGS-JKL-LRS-JTY καθώς θα ξεκινάει με τη δροσούλα από ΑΤΗ για JTY και έπειτα θα το εκτελεί ανάποδα απ' το συνηθισμένο, σίγουρα μια αλλαγή για τους νησιώτες που το έχουν μάθει αλλιώς...

Επίσης, με τα παράπονα που διαβάζω στον κωακό τύπο για τις τιμές της SEH, ας σκεφτούν ένα RHO-HER-KGS-HER-RHO 2-3/w με το 8άρι της Ρόδου και ως συμπλήρωμα στο ανεπαρκές 2x/w με 320 του RHO-HER.
 
Από την έναρξη του θερινού προγράμματος κάθε απόγευμα φεύγει το SX-DVT από Ηράκλειο στις 18.30 το οποίο εκτελεί την 325 προς ΕΛΒΕΝ και μετά από ένα σύντομο turnaround 35 λεπτών επιστρέφει πίσω εκτελώντας την 326.
Όπως βλέπω από το flightradar24.com, το οποίο γενικά θεωρώ αξιόπιστο, το αεροσκάφος δεν εκτελεί αλλη πτήση μεσα στη μέρα.Ποια η σκοπιμότητα λοιπόν να χρησιμοποιείται ένα Α320 για 1 ώρα πτήσης σύνολο την ημέρα;
Επίσης βλέπω ότι παρά το γεγονός ότι η κίνηση στο αεροδρόμιο Ηρακλείου είναι σχεδόν ανύπαρκτη ακόμα (και λογικό) η Α3 τα έχει κάνει θάλασσα.Οι απογευματινές πτήσεις μαζέυουν καθυστερήσεις και τις περισσότερες φορές τα turnarounds κρατάνε 55 με 60 λεπτά αντί για τα 30 με 35 λεπτά που έχουν προγραμματιστεί.Ξέρουμε αν συμβαίνει κάτι με handling λόγου χάρη ή έλλειψη προσωπικου;
Η Α3 παραπονιέται συχνά πυκνά για το αεροδρόμιο Ηρακλείου και με το δίκιο της αλλά όταν προγραμματίζουν turnaround στα 30 λεπτά και έχουν από τώρα εικοσάλεπτες καθυστερήσεις με ένα αεροδρόμιο άδειο και σχετικά χαμηλές φαντάζομαι πληρότητες (low season ακόμα) δε θέλω να φανταστώ τι θα συμβεί το βαρύ καλοκαίρι.Βάλε και τα underutilized aircrafts-φαντάζομαι η ορολογία που χρησιμοποιώ είναι δοκιμη-βλεπω ότι δε μας περιμένει ευοίωνη σεζόν για όσους αναγκαστικά πρέπει να χρησιμοποιήσουμε Α3 και HER.
 
Το αεροσκάφος που είδες προφανώς θα είναι based@HER απλά ακόμη δεν έχει αρχίσει το φουλ πρόγραμμά του. Όταν αρχίσει σταδιακά το φουλ πρόγραμμα φαντάζομαι δε θα έχει τόσο under-utilization.
 
Σύμφωνα με το site κρατήσεων της Α3, business class πλέον θα υπάρχει μόνο στα popular domestic routes από ATH για SKG, HER, RHO, CFU, CHQ και SKG-RHO, SKG-CHQ, SKG-HER. Σε όλες τις υπόλοιπες πτήσεις (είτε 320, είτε DH4), πάμε με full economy (ακόμα και στη χρυσοφόρα JTR που φαντάζομαι θα πουλάνε full-Υ βέβαια)
 
Υπάρχει ακόμα κόσμος που πληρώνει business class για τα εσωτερικού των 35-55';.. :shock: Θα πρότεινα να την καταργήσει εντελώς στα πρότυπα της ΕΙ,VY/IB..και να αυξησει των αριθμό των επιβατών και να χρεώνει φουλ-Υ..Εξάλλου εχουμε δει πολλές φορές οτι τα φουλ ειναι πιο ακριβά απτα business saver
 
Νομίζω ότι έτσι και αλλιώς στις πτήσεις για JTR & JMK η Αegean δεν είχε ποτέ business. Ουσιαστικά καταργείται μονάχα σε AXD και ΜJΤ. Πάντως περίεργο που κατάργησαν την premium economy των DH4 ειδικά στα JTR/JMK που Ιούλιο-Αύγουστο χρεώναν έως και 200€+ (οne way).

Επίσης Βusiness δεν υπάρχει και σε πολλά δρομολόγια εξωτερικού όπως τα KLX-MUC, KLX-ARN & ATH-NTE (μάλλον επειδή γίνονται σε συνεργασία με ΤΟ).
 
Top