AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Captain911":1a4ofku2 said:
@Greg.CHQ

Αν σου πω οτι κι εγω ειχα την ιδια απορια θα με πιστεψεις?? Πολυ καλη ενημερωση φιλε μου... σε ευχαριστω. Εχω παρατηρησει οτι η Α3 απο Ροδο για Αθηνα ξεκιναει με το 2 και η ΟΑ με το 7 (ετσι ηταν παντα).

Οπως επισης, εχω και την απορια για τα εροπλανα.... το 737, 777, το 767, 747, 380, 320, 787 κτλ κτλ αν δηλωνει κατι ή απλα ειναι αριθμοι. (ζητω συγνωμη αν ειναι οφ τοπικ).

Λιγους μηνες καθυστερημενα αλλα δν πειραζει :mrgreen:

Στην A3 το 8 δηλωνει πτηση απο Αθηνα προς Γερμανια (μπορει και Αυστρια, not sure) πχ Α3852 ειναι ATH-TXL και Α3840 ΑΤΗ-DUS. Αν η πτηση σταματαει SKG, εχει κωδικο 5, πχ Α3510 ειναι ATH-SKG-STR και Α3540 ΑΤΗ-SKG-DUS.

Οσο για τα αεροσκαφη, ειναι το μοντελο του αεροσκαφους. A3xx ειναι Airbus, 7xx Boeing. Αν ειναι Α332 σημαινει Airbus A330-200 και αντιστοιχα στα Boeing 763=767-300
 
Kαλησπερα σε ολους ,μπορειτε να μου λυσετε μια απορια?
Ενω η AEGEAN εχει συμπεριλαβει στην σελιδα της ολους τους προορισμους της OLYMPIC AIR γιατι δεν εχει τη Ζακυνθο ?δεν το παρατηρησατε?
 
Είχε παρατηρηθεί ότι λείπουν τα "τρενάκια" από τη RHO (RHO-KGS-JKL-LRS-JTY και RHO-AOK-KSJ-JSH) και το RHO-KZS.

Νομίζω όμως ότι το ΑTH-ZTH-ΑΤΗ θα είχε Codeshare αριθμό (και αυτός θα ήταν Α37074/5 και Α37076/7).
 
Είναι κανένα στέλεχος-ερτζιανίτης από την Κάλυμνο;

Δε μπορώ να ερμηνεύσω αλλιώς τέτοια εμμονή. Μία με τα ΑΤ7 που κατέβαζε (και έταζε πως θα κατεβάσει στο διαγωνισμό), μία με τα Q400 που κατεβαίνουν και παίρνουν πόσους άραγε επιβάτες; (Τελικά χάθηκε μέρα όπως είπαν αρχιχειριστές, γερογιάννηδες, δήμαρχοι κτλ;)

Προς το παρόν ας ευχηθούν κάτοικοι και επισκέπτες του νησιού να μη χαλάνε συχνά τα DH1 και γίνεται το πρόγραμμα άνω-κάτω...
 
Tα έως τώρα νεότερα που υπάρχουν για την Κάλυμνο, εδώ
 
"Κουτί" θα του έρθει του δημάρχου με τις Εκλογές.
 
Η Κάλυμνος έχει μια ιδιαιτερότητα την οποία λίγοι γνωρίζουν εντός Ελλάδας. Έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια ένα είδος τουρισμού ασυνήθιστο, ο αναρριχητικός τουρισμός. Έχει φοβερά αναρριχητικά πεδία, πολύ ωραίες διαδρομές σε βράχια και γι' αυτό είναι πλέον ξακουστή στους μετρ αυτού του είδους που είναι κυρίως οι Γάλλοι. Αποτέλεσμα τα Q400 για Κω είναι γεμάτα με alternative τύπους με σακίδια αξιοσέβαστου βάρους που κουβαλάνε τον ατομικό εξοπλισμό τους, σχοινιά και υλικά. Υφίστανται όμως μια ταλαιπωρία καθώς πρέπει από το αεροδρόμιο της Κω με κάποιο τρόπο (συνήθως ταξί) να μεταβούν στο λιμάνι του Μαστιχαρίου και από'κει απέναντι με καράβι στην Πόθια της Καλύμνου.
Πιθανολογώ ότι η πρεμούρα της Aegean στοχεύει κάπου εκεί. Και μάλιστα σε συνδυασμό με το άνοιγμα που επιχειρεί αυτή τη στιγμή προς αρκετούς Γαλλικούς προορισμούς.
 
Έχω μια απορία. Η πτήση για Ζάκυνθο έχει κωδικό της ΟΑ με codesharing της Α3 και η Κεφαλλονιά μόνο κωδικό Α3; Σωστά ή κάνω λάθος;
 
Όχι. Και η πτήση της Κεφαλονιάς έχει τετραψήφιο κωδικό OA (code share) αλλά, λόγω του ότι προς το παρόν, τα μη-άγονα με κωδικό ΟΑ, έχουν για τεχνικούς λόγους, ναυλολόγιο flex, δεν εμφανίζονται προς πώληση.
 
Top