AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα γιατί δεν συνεχίζει απο Σκύρο προς Θεσσαλονίκη και ανάποδα; Έτσι θα εξυπηρετήσει ΚΑΙ τη Θεσσαλονίκη προς τη Σκύρο αλλά ΚΑΙ το αεροπλάνο δεν θε πηγαινοέρχεται άδειο αφού κάποιοι όχι και τόσο βιαστικοί θα το χρησιμοποιήσουν για Θεσσαλονίκη, αν δεν ενοχλούνται απο την μικρή καθυστέρηση στη Σκύρο - και πιθανως ας το προωθήσει για Θεσσαλονίκη με χαμηλότερη επίσης τιμή. Η πτήση ας επιστρέφει πάλι στην Αθήνα απο Θεσσαλονίκη μέσω Σκύρου.
 
Γιατί το SKG-SKU είναι επίσης άγονο δρομολόγιο και έχει ανατεθεί στην Sky Express.
 
ToSofoPaidi":3vmyn472 said:
Είναι που πηγαινοέρχεται άδειο το Airbus στην άγονη γραμμή της Σκύρου...
Αυτό είναι πρόβλημα της Αιγαίου, ή όχι? Δεν βλέπω κάτι το μεμπτό, απ΄τη στιγμή που εγκρίθηκε το άγονο με Α320 σημαίνει -θέλω να πιστεύω- ότι η προσφορά τους κρίθηκε ικανοποητική. Απο εκεί και πέρα, ψάχνονται πώς να το γεμίσουν και αυτό είναι προς όφελος του νησιού. :)
 
Καλά τότε, αφού είναι άγονο, ας μη συνεχίσει για Θεσσαλονίκη, αλλά για Καβάλα/Αλεξανδρούπολη/Λήμνο. Άσχημα θα ήταν;
 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι όφελος έχει η Α3 από το συγκεκριμένο δρομολόγιο.Από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα το αναλάβει αναρωτιόμουνα.Και με Α320;
 
STAVROS_ATH":2e3jnr8l said:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι όφελος έχει η Α3 από το συγκεκριμένο δρομολόγιο.Από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα το αναλάβει αναρωτιόμουνα.Και με Α320;
Προφανώς το έψαξαν το θέμα. Η Α3 δεν έχει δείξει ιδαίτερα σημάδια κινήσεων μίου-μίου.

YCNZ":2e3jnr8l said:
Καλά τότε, αφού είναι άγονο, ας μη συνεχίσει για Θεσσαλονίκη, αλλά για Καβάλα/Αλεξανδρούπολη/Λήμνο. Άσχημα θα ήταν;
Άσχημα θα ήταν νομίζω, αφου αφενός μη άγονο σημαίνει φόροι άρα ακριβότερο εισιτήριο και αφετέρου μιλάμε για πολύ thin δρομολόγια. Θα χρειάζονταν υποστήριξη από τοπικά ταξ/κα γραφεία, ΜΜΕ κτλ μπάς και πάει κόσμος διακοπές στη Σκύρο εν μέσω κρίσης για όλους κ τα πάντα...
 
Αντιλαμβάνομαι ότι σίγουρα θατο έψαξαν ως εταιρία.Το τι προέκυψε από αυτό το ψάξιμο και τους έκανε να κάνουν πρόταση για τη γραμμή μου είναι άγνωστο.
Όσο για το αν η Α3 κάνει κινήσεις "μίου-μίου" όπως λες, επέτρεψε μου να διαφωνώ.
 
Δεν μπορεί η εταιρεία να τιμολογήσει χωριστά το Αθήνα - Σκύρος σαν άγονο και το Αθήνα - Αλεξανδρούπολη (μέ στάση στη Σκύρο) σαν κανονική πτήση; Και για τους 5 που θα πετάξουν Αλεξανδρούπολη - Σκύρο ας τους τιμολογήσει όπως θέλει.
 
STAVROS_ATH":2o9hwaol said:
Αντιλαμβάνομαι ότι σίγουρα θατο έψαξαν ως εταιρία.Το τι προέκυψε από αυτό το ψάξιμο και τους έκανε να κάνουν πρόταση για τη γραμμή μου είναι άγνωστο.
Όσο για το αν η Α3 κάνει κινήσεις "μίου-μίου" όπως λες, επέτρεψε μου να διαφωνώ.
Με πρόχειρους υπολογισμούς κ αν θυμάμαι σωστά η Α3 παίρνει για κάθε R/T προς SKU ~6.500Ε βάσει της κατακύρωσης των PSO. Αυτά τα 6.500 αντιστοιχούν σε κάποιες ζητούμενες θέσεις εβδομαδιαίως και περιλαμβάνουν την κάλυψη του κόστους της αεροπορικής σύν το εύλογο κέρδος. Απο εκεί και πέρα, είναι καθαρά θέμα της αεροπορικής αν θα επιλέξει να προσπαθήσει να γεμίσει το υπόλοιπο α/φός χωρίς να χάσει λεφτά. Τώρα, αν, πώς κ γιατί τους συμφέρει, μόνο οι ίδιοι θα μπορούσαν να το απαντήσουν...
Για τις κινήσεις μίου-μίου θέλω απλά να αποσαφηνίσω ότι εννοώ το καθαρά επιχειρησιακό κομμάτι απο άποψης ανοιγοκλεισίματος δρομολογίων. Το παλεύουν...

YCNZ":2o9hwaol said:
Δεν μπορεί η εταιρεία να τιμολογήσει χωριστά το Αθήνα - Σκύρος σαν άγονο και το Αθήνα - Αλεξανδρούπολη (μέ στάση στη Σκύρο) σαν κανονική πτήση; Και για τους 5 που θα πετάξουν Αλεξανδρούπολη - Σκύρο ας τους τιμολογήσει όπως θέλει.
Μιλάμε δλδ στην ουσία για ATH-SKU-AXD-SKU-ATH. Προσωπικά δεν θυμάμαι να αναφέρει κάποιο περιορισμό η προκηρυξη, ωστόσο δεν νομίζω να το προτιμούσαν πολλοί με προορισμό την AXD. Είναι σαν να μου λές εμένα ότι θα πετάξω RHO-KGS-SKG όταν έχω συντομότερη επιλογή για SKG (αν και ως βιτσιόζος θα το έκανα μια φορά για την εμπειρία :mrgreen: )
 
Γνωρίζει/θυμάται κανείς αν η σειρά αρ. πτήσεων Α38χχ χρησιμοποιείται ή υποδηλώνει κάτι?
 
Top