AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγνώμη, πιστεύει και κανείς άλλος πως ζούμε το θεάτρο του παραλόγου???

Για να αναφέρουμε εδώ όλο το ιστορικό, η ΟΑ στο "πρώιμο" χειμερινό πρόγραμμα που είχε δημοσιεύσει (από το καλοκαίρι ακόμα) προέβλεπε 2 πτήσεις για CFU (στις 05.45 και στις 11.00 [προσέξτε τις ώρες]). Η Α3 δημοσιεύοντας το χειμερινό της πρόγραμμα, και εντελώς "ξαφνικά", αποφασίσει να ολισθήσει την 402 (που κλασσικά τα τελευταία χρόνια αναχωρούσε μεταξύ 0730-0900) για τις 11.00 το πρωί.

Ώσπου πάλι "εντελώς ξαφνικά" (βεβαίως, βεβαίως), η ΟΑ αποφασίζει να κόψει την Κέρκυρα. Ακολουθεί το γνωστό στόρυ με τους τοπικούς παράγοντες να ωρύονται ώσπου η A3 αποφασίζει, έτσι για το καλό του τόπου, να δρομολογήσει την extra πρωινή πτήση. Μη ρωτήσετε τι ώρα, στις 0545 .

Συγχωρείστε με, για τις θεωρίες συνομωσίας.
 
Jerry κανεις παρεα με τον Λιακοπουλο??? Βλεπεις φαντασματα.... :twisted:
 
Σήμερα με την Πανελλαδική απεργία η Α3 κόβει τα δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη, Μυτιλήνη, Σητεία, Σαντορίνη, Μύκονο (στους τρείς τελευταίους δεν θα γίνει καμία πτήση). Ενώ ο έτερος εθνικός πρωταθλητής αφήνει χωρίς καμία αεροπορική σύνδεση τους προορισμούς: Ικαρία, Ιωάννινα, Κάρπαθο, Κάλυμνο, Κεφαλονιά, Λέρο, Μήλο, Νάξο, Σύρο, Ζάκυνθο. Ενώ εξυπηρετεί με μία πτήση τους προορισμούς (που εξυπηρετούν η Α3 & ΟΑ) Αλεξανδρούπολη, Μυτιλήνη, Σάμο, Χίο. Τέλος μία πτήση θα γίνει για Καβάλα, Λήμνο, Πάρο.

Θα ήθελα να μάθαινα εάν θα πληρωθούν για τα επιδοτούμενα δρομολόγια που δεν θα κάνουν.
 
Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν έστω και μία πτήση ανά προορισμό και δεν το πράττουν;
 
Είναι θέμα της τοπικής ΥΠΑ αν θα γίνει μία πτήση ανά προορισμό.
Στα περισσότερα περιφεριακά αεροδρόμια λόγω της απεργείας δεν υπάρχει ομάδα πυρασφάλειας και ετσι ακυρώνονται όλα τα δρομολόγια.
 
Οι πτήσεις αυτές των άγονων οταν ακυρωθούν, οι εταιρείες πρέπει να ειδοποιήσουν την ΥΠΑ και να τις αλλάξουν ημέρα. Σε περίπτωση που πέσει απεργία και ακυρωθούν, αν όλοι οι επιβάτες μπουν στην επόμενη πτήση και εξυπηρετηθούν τότε δεν υπάρχει λόγος να μπει και δευτερη πτήση (πάντα για τις άγονες μιλάμε).

Επειδή η υπα κάνει 24ωρη απεργία και σε κάποια αεροδρόμια η πυρόσβεση ανοίκει στην ΥΠΑ, αναγκαστικά τα αεροδρόμια παραμένουν κλειστά για όλο το 24ωρο. Στα υπόλοιπα μόνο για 4ώρες λόγο των ελεγκτών ...
 
Η Υπερεταιρεία είναι φτιαγμένη για μεγάλα πράγματα και ο στόλος της είναι φτιαγμένος για μεγάλα αεροδρόμια. Τι να μας πει τώρα ο Βασιλιάς Πύρρος...

Παραδόξως, στόλος ικανός (και λεφτά) υπάρχουν για το επιδοτούμενο-μονοπωλιακό της Σητείας, που έχει και 300μ λιγότερο διάδρομο (όταν ολοκληρωθούν τα έργα στα Ιωάννινα· αν δεν έχουν ήδη ολοκληρωθεί).
 
aakunz":38ehok4e said:
Παραδόξως, στόλος ικανός (και λεφτά) υπάρχουν για το επιδοτούμενο-μονοπωλιακό της Σητείας, που έχει και 300μ λιγότερο διάδρομο (όταν ολοκληρωθούν τα έργα στα Ιωάννινα· αν δεν έχουν ήδη ολοκληρωθεί).

Πάντως το πρόβλημα η Aegean δεν το είχε με τα 2402 m των Ιωαννίνων (full μέγεθος) αλλά με τα 1350 m (το μήκος που είχε ο διάδρομος λόγω έργων μέσα στο 2010). Στη Σητεία το μήκος είναι 2074 m που είναι εννοείται ΟΚ μέχρι και αεροσκάφη μεγέθους 757/321. :wink:
 
Top