AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα οι πτήσεις Α3 220-221 (ATH-KGS-ATH) πραγματοποιήθηκαν αντί του συνηθισμένου Α320 με Α321 το SX-DVO (Philoxenia)! :great:
 
Καλημέρα,
θα μπορούσαν οι έχοντες πρόσβαση στα συστήματα κρατήσεων να επιβεβαιώσουν αυτό που είδα στο site της A3, πως η Α3 138 ΑΤΗ-SKG στις 23:30 από καθημερινά θα πραγματοποιείται μόνο Παρασκευές και Κυριακές? Γνωρίζει κανείς τον λόγο?
 
Από 31/10 (χειμερινό πρόγραμμα) ισχύει αυτό που λες. Αναλυτικά οι πτήσεις της Α3 από ATH-SKG

Code:
Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n |
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
A3         102     ATH   08:00     SKG   08:55     320  0   1234567     00:55       
A3         104     ATH   09:30     SKG   10:25     320  0   123456-     00:55       
A3         108     ATH   11:00     SKG   11:55     320  0   1234567     00:55      
A3         116     ATH   14:00     SKG   14:55     320  0   1234567     00:55      
A3         510     ATH   15:55     SKG   16:45     320  0   1-34567     00:50      
A3         124     ATH   17:00     SKG   17:55     320  0   1234567     00:55     
A3         126     ATH   19:20     SKG   20:15     320  0   12345-7     00:55     
A3         128     ATH   20:00     SKG   20:55     320  0   ----5-7     00:55       
A3         138     ATH   21:00     SKG   21:55     320  0   1234-6-     00:55     
A3         138     ATH   23:30     SKG   00:25 +1  320  0   ----5-7     00:55
 
Αδυνατώ να καταλάβω γιατί έβαλε 3 Α321 στο ATH-SKG-ATH τη στιγμή που η κίνηση εσωτερικού εχει μειωθει και θα μειωθει κι αλλο,κι ο ανταγωνισμός εχει αυξηθει με τις ΚΑ και Αστρα..Γιατι ενα κομματι του κοινού που απέμεινε το παιρνουν.Δεν εχει να τα χρησιμοποιησει και τα έβαλε σ'αυτο το δρομολόγιο για να πετάνε ακόμα πιο άδεια..? :?
 
Είναι εύλογο το ερώτημά σου. Και επιβεβαιώνεται από το ότι χθες ας πούμε ενώ η ΑΕΕ 114 ATH-SKG ήρθε με το SX-DGA (A321), η εταιρία αναγκάστηκε να αλλάξει το αεροσκάφος που θα εκτελούσε την 115 για Αθήνα με το SX-DGG (A319) που ήταν stand-by μπροστά από το cargo terminal του Μακεδονία. Και βέβαια φώναξε κάποιους επιβάτες να τους αλλάξει τις κάρτες επιβίβασης γιατί είχαν θέσεις που δεν αντιστοιχούσαν σε σειρές του νέου α/φ.
Πληρότητα του 319 στο 70% με κανέναν business βέβαια...
 
Τα 321 αξιοποιούνται σε δρομολόγια εξωτερικού με υψηλή επιβατική κίνηση (π.χ. LHR, CDG, DUS και παλαιότερα BCN). Μοιραία, λόγω των προγραμμάτων μένουν "τρύπες" στο πρόγραμμά τους με αποτέλεσμα την αξιοποίησή τους σε δρολόγια εσωτερικού. Π.χ. όταν η μεσημεριανή για LHR αναχωρεί στις 13.30 (αμετάκλητα, λόγω του slot), το πρωί το αεροσκάφος δεν προλαβαίνει να κάνει άλλη πτήση εξωτερικού, οπότε προκειμένου να μη μείνει στο έδαφος δρομολογείται στην Α3354|5 για JTR που το "βαθύ" καλοκαίρι γεμίζει το 321 με τα full-Y (και φέρνει χρήμα).

Γενικότερα, όπου υπάρχει το καλύτερο κοκό, δρομολογείται και το 321 χωρίς συναισθηματισμούς. π.χ. το ATH-LHR από 01/06 μένει μόνο με 1 πτήση με 321 (οι 3 άλλες με 320) και το 321 τοποθετείται στο LHR-LCA. Αντίστοιχα, κάτι χειμώνες-Χριστούγεννα βλέπεις 321 και σε πτήσεις εσωτερικού όπως SKG-CHQ.

Επί του προκειμένου, η A3114|5 υπό φυσιολογικές συνθήκες δε γίνεται με 321 πάντως. Ίσως ήταν κάποια έκτακτη δρομολόγηση.

Με 321 είναι δρομολογημένες έως τέλη Μαίου οι Α3102|3, 126|7, 136|101. Μετά έχουμε περιορισμό σε 6 καθημερινές πτήσεις (η τελευταία πτήση από ATH θα φεύγει στις 19.00!) και μόνο 320.

Οι Σαλονίκες με τα 321 (ειδικά οι Α3126|7) έχουν πάντως ουκ ολίγες φορές πάνω από 168 επιβάτες οπότε δικαιολογείται η χρήση τους. Εκεί που με τίποτα δε γεμίζει το 321 είναι στην πρωινή του Ηρακλείου (Α3304|5).
 
Μεχρι την 1η Ιουνιου είναι όπως τα λες με τα Α321 στο ATH-SKG..Και εγω που γυρναγα Κυριακή των εκλογων με την 136,ήμασταν βαριά καμια 80αρια ατομα σε ολο το Α321 με 0 μπιζνες επιβατες φυσικα...Ανετότατα μας χωρούσε το Α319..
 
Επίσης να προσθέσω την προηγούμενη Παρασκευή στο ATH-SKG η ΑΕΕ136 με το Α321 η πληρότητα του α/φ ήταν γύρω στο 70-75%. Η προηγούμενη, δηλαδή η 126 ήταν τίγκα με Α320. Βέβαια έπαιζε ρόλο σίγουρα η μέρα,η ώρα και το timing (άνοδος ενόψει εκλογών).
 
Αξιέπαινη η προσπάθεια της Α3 για την ενίσχυση του τουρισμού στη Σκύρο 8)
Η AEGEAN επιδιώκοντας την γνωριμία του επιβατικού κοινού με την πανέμορφη Σκύρο προσφέρει 20.000 εισιτήρια για όλες τις πτήσεις προς/από Σκύρο με συνολική χρέωση €9 για απλή μετάβαση από Σκύρο προς Αθήνα και €19 για απλή μετάβαση από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών προς Σκύρο.
...
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθ. Σύμβουλος της AEGEAN μετά από συνάντηση που είχε σήμερα με τον Δήμαρχο Σκύρου κ. Μιλτιάδη Χατζηγιαννάκη δήλωσε: «Θέλουμε να διώξουμε την «κρίση» από την Σκύρο, ένα πανέμορφο νησί της «άγονης γραμμής», αξιοποιώντας την βοήθεια της πολιτείας και την έλλειψη φόρων στις άγονες γραμμές. To 2011, η επιβατική κίνηση στο αεροπορικό δρομολόγιο Αθήνα-Σκύρος ήταν μόλις 2.230 επιβάτες. Εφέτος ο στόχος μας είναι να επισκεφθούν την Σκύρο με την AEGEAN και να την αγαπήσουν δεκαπλάσιοι, δηλαδή 25.000 ταξιδιώτες».
:arrow: http://el.aegeanair.com/i-etaireia/grafeio-tupou/deltia-tupou/deltio-tupou/?prid=377

Αν και οι εποχές, ειδικά για τον εσωτερικό τουρισμό, είναι δύσκολες μακάρι να πετύχουν ώστε να υπάρξει ανάλογη συνέχεια και στα υπόλοιπα μικρονήσια. :great:
 
Είναι που πηγαινοέρχεται άδειο το Airbus στην άγονη γραμμή της Σκύρου. Αν, λέμε αν, γινόταν η συγχώνευση με τη ΟΑ, το Dash θα προσέφερε λιγότερες θέσεις και η ανάγκη για ενίσχυση του Ελληνικού τουρισμού δεν θα ήταν τόσο μεγάλη... :evil:
 
Top