GP707":17m7a35a said:Καλό θα είναι να μην παίρνουμε φόρα και γράφουμε κατεβατά χωρίς πρώτα να δούμε τι μπορεί να σημαίνει "επιχειρησιακοί λόγοι" ή κάποια άλλη ορολογία. Ρώτησες, σου απάντησαν μία πολύ γενική έννοια και έβγαλες αμέσως συμπέρασμα και ξεκίνησες "ποτάμι" για λάθος προγραμματισμούς, ότι δεν τους βγαίνουν τα αεροσκάφη, για λάθος υπολογισμούς πληρωμάτων, για μη ενοικίαση κλπ κλπ.spotterakis":17m7a35a said:Eστειλα μνμ στην Α3 για την διακοπη των πτησεων και μου απάντησαν οτι ειναι επιχειρησιακοί οι λογοι που γίνονται,για τις αναγκες καλυψης όλου του δικτύου..Δλδ δεν τους φτάνουν τα α/φη για τις άλλες πτήσεις και την πλήρωσε η SKG? Οταν εκαναν τον προγραμματισμο του θερινού προγραμματος με τα νέα δρομολόγια δεν ειχαν υπολογίσει τα α/φη,τα πληρωματα,τις δυνατοτητες κτλ; και γιατι δεν προχώρησαν σε (wet/dry)-lease εαν δεν βγαινει το προγραμμα με τον υπάρχοντα στόλο απ'το να κοψουν δρομολόγια,εστω και για ενα μηνα;
Και μετά συνεχίζεις, από μια υπόθεση μέλους, άλλο κατεβατό.
Ελα μωρε τωρα λες κ δεν ξερουμε ποσο χεσμενη εχει την Θεσσαλονικη η Aegean και μας κανει τρομερη εντυπωση η αποφαση της;
Ειχε κ τα μουτρα περσυ να πολεμαει λυσσασμενα να μην βαλει δευτερη καθημερινη η Turkish αλλα δεν του περασε του Βασιλακη