AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

jetflight":1aehnrzs said:
Τι ειναι καλυτερο το προσκαιρο κερδος μιας αρπαχτης 2 μηνων; η ενα κερδος ολοκληρο το χρονο; Δυστυχως τα Αβρο εχουν κανταντησει οπως και τα ATR των ΟΑ .
Συναισθημα στην Κρητη διοτι ολες οι αλλαγες αεροσκαφων κλπ παντα ξεκινουν στο Ηρακλειο τα Χανια τιποτα .
Υπηρχαν τουλαχιστον αλλοι 2 ανωτεροι απο τη Σαντορινη προορισμοι που σιγουρα θα ηταν προτιμοτερο να πετουσαν τα 320-1 αυτη τη στιγμη. Δυστυχως οπως και παλαιοτερα η Σαντορινη ευνοιθηκε .
Ας εχει ο καθενας την αποψη του προσωπικα κρινω οτι υπαρχουν ορισμενα λαθη στη στρατηγικη της εταιριας η οποια απλα παει καλα λογω του ασθενους πλεον ανταγωνιστη της στο εσωτερικο αλλα και ορισμενων αλλων αλλα πολυ ορθων κινησεων . Αλιμονο δεν ειπα οτι ολα ειναι λαθος.Δεν θελω να παραθεσω τα μειονεκτηματα που βλεπω.Τα εχω πει πολλες φορες.Και οταν λεω ανωτεροι προορισμοι απο τη σκοπια της τσεπης το λεω απο που αλλου...
Μου φενεται υπερβολη το νησακι της Σαντορινης να εχει παρει τοσο μεγαλο βαρος απο την Α3.

Μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε....

Λοιπόν, αγαπητέ φίλε,

* στην αρχή αρνιόσουν ότι υπάρχουν αλλοδαποί Κ1 στην Aegean, και μετά ήρθε η τάπα της αποκάλυψης συγκεκριμένων ατόμων (λίγο έστω) που είναι πρώτοι χειριστές στην Α3.

* μετά αρνιόσουν ότι η Α3 στέλνει Α321 στη Σαντορίνη. Ήρθε πάλι η τάπα με συγκεκριμένα δρομολόγια του συγκεκριμένου τύπου, όπου φαίνεται ότι είχες καταφανές άδικο.

* τώρα, ενώ παραδέχεσαι ότι πάνε Α321 στη Σαντορίνη (με ή χωρίς αλλοδαπούς χειριστές), σου φαίνεται υπερβολή το νησάκι της Σαντορίνης να έχει πάρει τόσο μεγάλο βάρος από την Α3.


Εγώ θα ασχοληθώ μόνο με το τελευταίο. Είναι η άποψή σου, προφανώς δεν μπορεί να ταπωθεί όπως η ανοικτή αμφισβήτηση γεγονότων με αποδείξεις. Θα σου πω μόνο τα εξής:

* Όσα γνωρίζει η μυλωνού, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Κάτι θα ξέρει η Α3 που δεν ξέρεις εσύ (πίστεψέ με, είναι στη σφαίρα της πιθανότας!!!). Κάτι θα γνωρίζει από τη ζήτηση εισητρηρίων, πιθανότητες για άλλες connecting flights, αλλά και σωστή αξιοποίηση του στόλου.

* Οι ιδιωτικές εταιρείες κρίνονται, ασφαλώς. Όταν αυτό γίνεται καλόπιστα, η κριτική βασίζεται στα αποτελέσματα. Γιατί, ναι, το να κυνηγάς το ρημάδι το € αυτό είναι έπαινος. Έλεος πια μ' αυτή τη λαϊκίστικη νοοτροπία στη χώρα μας. Δηλαδή θέλουμε οι εταιρείες να γίνουν όλες προβληματικές για να καμαρώνουμε; Επειδή σ' αυτό συνηθίσαμε, ε, ας μην πάρουμε τα σκα&^%&*% για άρωμα Givency!!! Είναι λοιπόν έπαινος για μια εταιρεία να έχει θετικά αποτελέσματα, όσο το δυνατό, ακόμα και μέσα στη θύελλα της 'πτήσης' της τιμής του πετρελαίου, μέσα στη γενική τάση συρρίκνωσης της αεροπορικής αγοράς διεθνώς, να ανανεώνει στόλο, να αναπτύσσεται, να δημιουργεί θέσεις εργασίας (και όχι θέσεις απασχόλησης), να προσφέρει πραγματικό ψωμί σε κόσμο. Αυτό είναι το bottom line. Όχι θέσεις απασχόλησης για τις οποίες έχει πληρώσει πολλαπλάσια ο Έλληνας φορολογούμενος...
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

jetflight":39ba3yun said:
[...] ενα ακομα λαθος της διοικησης της Α3 η οποια ακομα θελει να τρωει την ΟΑ οταν ξερει οτι η δευτερη μπορει να φυτοζωει αλλα ειναι σκληρο καρυδι λογω της φημης που εχει τοσα χρονια ειδικα στο εξωτερικο.

Απ΄οτι καταλαβαίνω, το κύριο πρόβλημα είναι ΕΔΩ. Μήπως jetflight είσαι προκατειλημένος υπερ της ΟΑ και κατά της Α3;

Και απο την άλλη, για ποιά φήμη της ΟΑ στο εξωτερικό μιλάς; Εγώ ζω κοντά μια δεκαετία στην Γερμανία και πίστεψε με πως οι λιγότεροι Γερμανοί ξέρουν την εταιρία αυτή και αν κάποιος έχει πετάξει με ΟΑ, συνήθως δεν έχει μείνει και με τις καλύτερες των εντυπώσεων...

Αμάν ποια με το παραμύθι της τόοοοσο μεγάλης, παγκοσμίου φήμης Ολυμπιακής.

Σίγουρα οι έλληνες του εξωτερικού την ξέρουν, αλλά να δούμε για πόσο ακόμα με τις περικοπές τόσων δρομολογίων :?:
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

CaptainChris":288a1ha0 said:
Λοιπων για να μην μαλωνεται, εδω τα δρομολογια των 2 Α321 για τον μηνα Αυγουστο.
Το 1ο πεταει καθε μερα Α3540/1 και μετα Α3406/7, το 2ο καθε μερα Α3900/1, Α3112/3 καθε μερα εκτος πεμ και κυρ οπου κανει την Α3354/5, μετα καθε μερα Α3904/5 και Α3906/7. Τωρα που παει καθε πτηση ξερεται φανταζομαι.

Καπετάνιε,

Μία μόνο παρατήρηση. Η επιστροφή της Α3900 είναι η Α3903 και όχι η Α3901. Η Α3901 είναι η επιστροφή της Α3908 (που παίρνει έναν υπνάκο στη LCA).
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ALKYON !!

η εταιρεια μου δεχεται τον χρονο σχεδον 100 επισκεψεις απο πελατες γερμανους.......
τις πτησεις τις κλεινουμε εμεις, απαιτηση μονο μια....... wenn es geht bitte nicht Olympic
( αν ειναι δυνατον οχι με Ολυμπιακη)........... !!

Συμπερασματα ?
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

TIRLIX":rt3cxeig said:

Συμπέρασμα ότι μάλλον θέλουν να έρθουν με Lufthansa!Και δεν είναι κακό να θέλεις να έρθεις με εταιρεία της χώρας σου.
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

imaginas":3egbgb10 said:
Συμπέρασμα ότι μάλλον θέλουν να έρθουν με Lufthansa!Και δεν είναι κακό να θέλεις να έρθεις με εταιρεία της χώρας σου.

Παρά το ότι δεν αναφέρθηκε ονομαστικά η Lufthansa (παρά μόνο από εσένα) γεγονός είναι ότι code share έχει η Α3 με αυτή , οπότε συμπερασματικά μπορούμε να υποθέσουμε ότι προτιμούν Α3 !!!

Φυσικά υπάρχει και το πιο απλό συμπέρασμα (που δεν διανοείσαι να αναφέρεις ......) ότι δεν ενδιαφέρονται με ποια εταιρεία θα πετάξουν αρκεί να μην είναι η Ο.Α ................
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Ρε εντάξει, το μόνο που μπορείτε να συζητήσετε είναι για το αν η Α3 είναι καλύτερη ή η ΟΑ.
Καταφέρατε και ξεφτιλίσατε άλλο ένα τόπικ.
Να φύγετε, να πάτε αλλού! :deadthread: :deadthread: :deadthread:
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

aas59":2olkjhzz said:
Παρά το ότι δεν αναφέρθηκε ονομαστικά η Lufthansa (παρά μόνο από εσένα) γεγονός είναι ότι code share έχει η Α3 με αυτή , οπότε συμπερασματικά μπορούμε να υποθέσουμε ότι προτιμούν Α3 !!!
Γερμανοί είναι όπως είπε,οπότε Γερμανική εταιρεία θα επέλεγαν.Τη μόνη που ξέρω να έχει προορισμό στην Ελλάδα,είναι η Lufthansa.

aas59":2olkjhzz said:
Φυσικά υπάρχει και το πιο απλό συμπέρασμα (που δεν διανοείσαι να αναφέρεις ......) ότι δεν ενδιαφέρονται με ποια εταιρεία θα πετάξουν αρκεί να μην είναι η Ο.Α ................
Μπα,αν έγραφαν "δε θέλουμε Ελληνική εταιρεία" θα φοβούνταν μήπως προσβληθούν οι οικοδεσπότες Έλληνες για την απαξίωση των Ελληνικών υπηρεσιών.
Τέρμα το off topic.
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Αποψεις ειναι αυτες και ολοι εχουν δικαιωμα κριτικης σε οποιονδηποτε ειτε προσωπο ειτε ετιαρια.
Φυσικα και δεν ειμαι προκατηλειμενος με την Α3 διοτι δεν εχω κανενα συμφερον απο κανεναν.
Δυστυχως τονιζεται και απαντατε στα αρνητικα που εγραψα, αλλα αγνοητε πληρως τα θετικα.
Εγραψα λοιπον οτι η Α3 επιβιωνει και προοδευει λογω της ανυπαρκτης ΟΑ ,αλλα και καποιοων στρατηγικων κινησεων , οπως π.χ η συνεργασια με την LH.Πολυ καλα εκανε και συνεργαστηκε διοτι αν δεν το εκανε θα παθαινε οτι και στο Λονδινο με τετοιες τιμες και μικρου βαρους ονομα στη διεθνη αγορα.
Τωρα πως ειναι δυνατον να προσπερναμε και να λεμε οτι εγω π.χ θελω να γινει ΟΑ η Α3 τι να πω...
Επισης ειπα για την επιλογη των 321 στη Σαντορινη εγω απλα τη βρισκω κινηση αρπαχτης εις βαρος προορισμων που στηριζουν την εταιρια ολο το χρονο και οχι μονο στην περιοδο αιχμης.
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Jetflight, το bottom line του συγκεκριμένου thread, που όπως σωστά είπε ο jerry διαλύθηκε, είναι κατά τη γνώμη μου πως οι αποφάσεις στόλου, πτητικού προγράμματος, δρομολόγησης αεροσκαφών κτλ λαμβάνονται από εξειδικευμένα τμήματα της εταιρείας. Σε καμία μεγάλη εταιρεία δεν παρεμβαίνει ο πρόεδρος στη δουλειά αυτών των τμημάτων. Η Α3-αν δε με απατά η μνήμη μου-έχει ξένο διευθυντή στο τμήμα προγραμματισμού πτήσεων που σίγουρα τον πληρώνει πολύ πολύ καλά. Δεν είναι δυνατόν να έχουν τέτοια στελέχη για να βγάζουν το πρόγραμμα και να τους δίνει εντολές ο Βασιλάκης «πριμοδοτήστε το Ηράκλειο γιατί είναι η πατρίδα μου κτλ».
Βέβαια το γεγονός ότι είναι ιδιωτική εταιρεία δε σημαίνει πως όλα τα στελέχη είναι τα εξυπνότερα στην αγορά ούτε ότι δεν κάνουν λάθη. Δηλαδή όπως όλα δείχνουν η Α3 κάτι έκανε λάθος με το Λονδίνο-είτε λάθος μάρκετινγκ, είτε υπεραισιόδοξο forecast, είτε λάθος εκτίμηση της αγοράς, είτε όλα μαζί. Αυτό το λάθος και θα το κρίνουμε και θα το συζητήσουμε σε αυτό το φόρουμ και θα προσπαθήσουμε να το αναλύσουμε.
Αλλά μια ανάλυση του επιπέδου «αγαπημένος προορισμός του προέδρου» δε νομίζω πως μπορεί να οδηγήσει κάπου.
 
Top