george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
Re: Aegean's Airbus Α320 Family
Μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε....
Λοιπόν, αγαπητέ φίλε,
* στην αρχή αρνιόσουν ότι υπάρχουν αλλοδαποί Κ1 στην Aegean, και μετά ήρθε η τάπα της αποκάλυψης συγκεκριμένων ατόμων (λίγο έστω) που είναι πρώτοι χειριστές στην Α3.
* μετά αρνιόσουν ότι η Α3 στέλνει Α321 στη Σαντορίνη. Ήρθε πάλι η τάπα με συγκεκριμένα δρομολόγια του συγκεκριμένου τύπου, όπου φαίνεται ότι είχες καταφανές άδικο.
* τώρα, ενώ παραδέχεσαι ότι πάνε Α321 στη Σαντορίνη (με ή χωρίς αλλοδαπούς χειριστές), σου φαίνεται υπερβολή το νησάκι της Σαντορίνης να έχει πάρει τόσο μεγάλο βάρος από την Α3.
Εγώ θα ασχοληθώ μόνο με το τελευταίο. Είναι η άποψή σου, προφανώς δεν μπορεί να ταπωθεί όπως η ανοικτή αμφισβήτηση γεγονότων με αποδείξεις. Θα σου πω μόνο τα εξής:
* Όσα γνωρίζει η μυλωνού, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Κάτι θα ξέρει η Α3 που δεν ξέρεις εσύ (πίστεψέ με, είναι στη σφαίρα της πιθανότας!!!). Κάτι θα γνωρίζει από τη ζήτηση εισητρηρίων, πιθανότητες για άλλες connecting flights, αλλά και σωστή αξιοποίηση του στόλου.
* Οι ιδιωτικές εταιρείες κρίνονται, ασφαλώς. Όταν αυτό γίνεται καλόπιστα, η κριτική βασίζεται στα αποτελέσματα. Γιατί, ναι, το να κυνηγάς το ρημάδι το € αυτό είναι έπαινος. Έλεος πια μ' αυτή τη λαϊκίστικη νοοτροπία στη χώρα μας. Δηλαδή θέλουμε οι εταιρείες να γίνουν όλες προβληματικές για να καμαρώνουμε; Επειδή σ' αυτό συνηθίσαμε, ε, ας μην πάρουμε τα σκα&^%&*% για άρωμα Givency!!! Είναι λοιπόν έπαινος για μια εταιρεία να έχει θετικά αποτελέσματα, όσο το δυνατό, ακόμα και μέσα στη θύελλα της 'πτήσης' της τιμής του πετρελαίου, μέσα στη γενική τάση συρρίκνωσης της αεροπορικής αγοράς διεθνώς, να ανανεώνει στόλο, να αναπτύσσεται, να δημιουργεί θέσεις εργασίας (και όχι θέσεις απασχόλησης), να προσφέρει πραγματικό ψωμί σε κόσμο. Αυτό είναι το bottom line. Όχι θέσεις απασχόλησης για τις οποίες έχει πληρώσει πολλαπλάσια ο Έλληνας φορολογούμενος...
jetflight":1aehnrzs said:Τι ειναι καλυτερο το προσκαιρο κερδος μιας αρπαχτης 2 μηνων; η ενα κερδος ολοκληρο το χρονο; Δυστυχως τα Αβρο εχουν κανταντησει οπως και τα ATR των ΟΑ .
Συναισθημα στην Κρητη διοτι ολες οι αλλαγες αεροσκαφων κλπ παντα ξεκινουν στο Ηρακλειο τα Χανια τιποτα .
Υπηρχαν τουλαχιστον αλλοι 2 ανωτεροι απο τη Σαντορινη προορισμοι που σιγουρα θα ηταν προτιμοτερο να πετουσαν τα 320-1 αυτη τη στιγμη. Δυστυχως οπως και παλαιοτερα η Σαντορινη ευνοιθηκε .
Ας εχει ο καθενας την αποψη του προσωπικα κρινω οτι υπαρχουν ορισμενα λαθη στη στρατηγικη της εταιριας η οποια απλα παει καλα λογω του ασθενους πλεον ανταγωνιστη της στο εσωτερικο αλλα και ορισμενων αλλων αλλα πολυ ορθων κινησεων . Αλιμονο δεν ειπα οτι ολα ειναι λαθος.Δεν θελω να παραθεσω τα μειονεκτηματα που βλεπω.Τα εχω πει πολλες φορες.Και οταν λεω ανωτεροι προορισμοι απο τη σκοπια της τσεπης το λεω απο που αλλου...
Μου φενεται υπερβολη το νησακι της Σαντορινης να εχει παρει τοσο μεγαλο βαρος απο την Α3.
Μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε....
Λοιπόν, αγαπητέ φίλε,
* στην αρχή αρνιόσουν ότι υπάρχουν αλλοδαποί Κ1 στην Aegean, και μετά ήρθε η τάπα της αποκάλυψης συγκεκριμένων ατόμων (λίγο έστω) που είναι πρώτοι χειριστές στην Α3.
* μετά αρνιόσουν ότι η Α3 στέλνει Α321 στη Σαντορίνη. Ήρθε πάλι η τάπα με συγκεκριμένα δρομολόγια του συγκεκριμένου τύπου, όπου φαίνεται ότι είχες καταφανές άδικο.
* τώρα, ενώ παραδέχεσαι ότι πάνε Α321 στη Σαντορίνη (με ή χωρίς αλλοδαπούς χειριστές), σου φαίνεται υπερβολή το νησάκι της Σαντορίνης να έχει πάρει τόσο μεγάλο βάρος από την Α3.
Εγώ θα ασχοληθώ μόνο με το τελευταίο. Είναι η άποψή σου, προφανώς δεν μπορεί να ταπωθεί όπως η ανοικτή αμφισβήτηση γεγονότων με αποδείξεις. Θα σου πω μόνο τα εξής:
* Όσα γνωρίζει η μυλωνού, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Κάτι θα ξέρει η Α3 που δεν ξέρεις εσύ (πίστεψέ με, είναι στη σφαίρα της πιθανότας!!!). Κάτι θα γνωρίζει από τη ζήτηση εισητρηρίων, πιθανότητες για άλλες connecting flights, αλλά και σωστή αξιοποίηση του στόλου.
* Οι ιδιωτικές εταιρείες κρίνονται, ασφαλώς. Όταν αυτό γίνεται καλόπιστα, η κριτική βασίζεται στα αποτελέσματα. Γιατί, ναι, το να κυνηγάς το ρημάδι το € αυτό είναι έπαινος. Έλεος πια μ' αυτή τη λαϊκίστικη νοοτροπία στη χώρα μας. Δηλαδή θέλουμε οι εταιρείες να γίνουν όλες προβληματικές για να καμαρώνουμε; Επειδή σ' αυτό συνηθίσαμε, ε, ας μην πάρουμε τα σκα&^%&*% για άρωμα Givency!!! Είναι λοιπόν έπαινος για μια εταιρεία να έχει θετικά αποτελέσματα, όσο το δυνατό, ακόμα και μέσα στη θύελλα της 'πτήσης' της τιμής του πετρελαίου, μέσα στη γενική τάση συρρίκνωσης της αεροπορικής αγοράς διεθνώς, να ανανεώνει στόλο, να αναπτύσσεται, να δημιουργεί θέσεις εργασίας (και όχι θέσεις απασχόλησης), να προσφέρει πραγματικό ψωμί σε κόσμο. Αυτό είναι το bottom line. Όχι θέσεις απασχόλησης για τις οποίες έχει πληρώσει πολλαπλάσια ο Έλληνας φορολογούμενος...