Aegean Lounge

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ πάντως όταν δεν είχαμε το lounge στην Θεσσαλονίκη και τους έκανα παράπονα μου έδωσαν 10.000 μιλια
 
Για τους silver δεν θα ισχύουν τα κουπόνια lounge για κανένα από τα 2 lounges στην Αθήνα, παρά μόνο για Θεσσαλονίκη και Λάρνακα.
Δεν θα ισχύει για τους silver η πρόσβαση σε κανένα ENTOΣ Schenghen lounge της Αθήνας (ούτε Aegean, ούτε Goldair).
Θα ισχύει στην Αθήνα μόνο στο ΕΚΤΟΣ Schenghen.
Απαράδεκτο να ανακαλεί μέσα σε μία νύχτα ένα δημοσιευμένο προνόμιο της silver βαθμίδας (τα 4 κουπόνια Aegean lounge access).
Έστω πρόσβαση στο Goldair θα έπρεπε να δίνει.
 
Αν πετάτε συνήθως προς Φρανκφούρτη, ίσως να θελήσετε να πετάξετε στο Κάιρο ή τη Βηρυτό για να εξαργυρώσετε τα κουπόνια σας απο την ασημένια βαθμίδα :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Εεε ναι, είναι απαράδεκτο. Ποιο είναι το κίνητρο για τη διατήρηση της βαθμίδας;

Υποθέτω ότι και οι πελάτες μπορούν να σταματήσουν να μαζεύουν μίλια μέχρι το αεροδρόμιο να αποφασίσει να χτίσει νέες εγκαταστάσεις. Ερε που τα βρήκατε αυτά τα φυντάνια :bash:
 
Για να αποκλείει τους Silver από το Intra Schengen lounge της Αθήνας, φανταστείτε τι πλεόνασμα από Gold members υπάρχει. Απαράδεκτο να με ενημερώνουν για τις αλλαγές λιγότερο από 24 ώρες prin την ημερομηνία εφαρμογής του νέο κανονισμού πρόσβασης.
 
Τι να το κάνεις το lounge οταν σου δίνει fast track. /sarcasm off

Ειδικά για τις μεγάλες ανταποκρίσεις, που δεν χρειάζεται καν να ξαναπεράσεις από έλεγχο, δεν θα χρησιμοποιήσεις ουτε καν αυτό.
Μεγάλο fail. Αφού ήδη ο κανονισμός ειχε την ρήτρα οτι μπορεί σε περίπτωση γεμάτου lounge να μη γινει δεκτό το κουπόνι, βάλε έστω περιορισμό ανάλογα την ώρα. Ωρες αιχμές πχ να μην δεχονται κουπόνια, ώρες μη αιχμής να το δέχεσαι.

Είπαμε, δεν έχει νόημα το να πάω 3 ωρες νωρίτερα στο αεροδρόμιο για να παω στο Lounge (οπως κάνουν κάποιοι για να νιώσουν σπεσιαλ, και να ποστάρουν και story. Αλλά σε μια μεγάλη αντάποκριση με 4 ωρες αναμονή μετά τις 17.00 που ειναι άδειο το lounge, ε συγνώμη γιατι να μην κρατήσεις χαρούμενος αυτους τους λίγους;

οπότε πλεον εχουμε κουπόνια αναβάθμισης θέσης που πρέπει να πετάς κάθε εβδομάδα μηπως και σου κατσουν 2 εβδομάδες για εξαργύρωση.

Κουπόνια lounge που δεν θα χρησιμοποιήσουμε, και fast track που δεν θα χρησιμοποιήσω καθότι πετάω πάντα με ανταπόκριση από Χανιά. Θα ηταν πιο χρήσιμο να δώσει βαλίτσα κ upfront, μα πλέον δεν εχει νοημα η επιλογή comfort flex για διατήρηση βαθμίδας.

Βασικά μπορεί να καταργησει και τελείως την silver σιγά σιγά. Gold or nothing!

Συνεχίζει η αυξηση δυσαρέσκειας, μετά το realization της τιμωρίας της επαρχίας (πολύ ακριβές ανταποκρίσεις σε σχέση με πέρυσσι).

This is the future :)
 
Πέρα από το σπέσιαλ γλιτώνεις τόσα χρήματα. Αφού έχει ήδη δώσει βέβαια τόσα για να έχεις αυτό το προνόμιο. Ας μην σταθούμε στο τι κάνουν κάποιοι, και καλά κάνουν.
Σημασία έχει τι κανει η εταιρία για να υποστηρίξει τις ανάγκες Όλων των πελατών της
Post automatically merged:

Πόσο είπαμε οτι κοστίζει ένας καφές και μια τυροπιτα στον Βενιζέλο;
 
... αν κάποιος gold έχει παρέα, θα πηγαίνει αναγκαστικά στο Goldair, καλά δεν κατάλαβα;

Εκτός αν πετάει με code Α3 και όχι της ΟΑ, οπότε χρησιμοποιεί και της Lufthansa...
 
Μέσα στο έτος, θα προχωρήσουμε και στη δημιουργία ενός ολοκαίνουριου Lounge στη Λάρνακα, με μεγαλύτερη χωρητικότητα και άνεση, στο οποίο ανυπομονούμε να σας υποδεχτούμε.

Βέβαια υπάρχουν και τα θετικά, αντικαθίσταται το μικρό, σκοτεινό και ασφυκτικό lounge της Λάρνακας με νέο. Είναι τόσο ασφυκτικό που είχα αποφασίσει, αν κάποια στιγμή έχω μεγάλη αναμονή, να πληρώσω 35 ευρώ και να πάω δίπλα στο Aspire Lounge. Η Lufthansa και η Austrian ήδη το κάνουν (έχουν πρόσβαση και στα δυο). Έχω δει επιβάτες, μετά από λίγη ώρα στο lounge, να φεύγουν και να πηγαίνουν σε κάποιο εστιατόριο στο επίπεδο αναχωρήσεων.
 
Ολα αυτά οφείλονται στην ευκολία που μοίραζε τις χρυσές και ασημένιες κάρτες. Τώρα τα βρίσκει μπροστά της. Μία είναι η λύση, ο διπλασιασμός των μιλίων γιά την απόκτηση ή διατήρηση των.
 
Κουπόνια lounge που δεν θα χρησιμοποιήσουμε, και fast track που δεν θα χρησιμοποιήσω καθότι πετάω πάντα με ανταπόκριση από Χανιά. Θα ηταν πιο χρήσιμο να δώσει βαλίτσα κ upfront, μα πλέον δεν εχει νοημα η επιλογή comfort flex για διατήρηση βαθμίδας.
Ξέχασες τα κουπόνια αναβάθμισης που δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις επίσης !

Τώρα όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από το πόσο θα κρατήσει η ρύθμιση με την Goldair. Eίμαι σίγουρος ότι η Α3 δεν έχει όρεξη να πληρώνει τα ζεστά της λεφτά στην Goldair, κάθε φορά που ένας επιβάτης gold πετάει με συνεπιβάτη - δεν μου ακούγεται και πολύ φτηνό, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε ότι πρόσβαση στο lounge (και δικαίωμα συνοδού) έχουν όλοι οι gold και από τις άλλες εταιρείες (που τους χρεώνει μεν στην εταιρεία τους, αλλά αυτό σημαίνει χαμένα έσοδα για την ίδια).

Απλά είναι αλήθεια ότι το να στέλνεις email που σου λέει ότι από αύριο αλλάζει αυτό που σου έχω υποσχεθεί όταν είχες αναβαθμιστεί/ανανεωθεί, είναι λίγο πασάλειμμα και πρόχειρο, εκτός αν τους έβαλε χέρι η πυροσβεστική, που μάλλον στην Ελλάδα δεν έγινε ποτέ. Δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι η premium αγορά, δείχνεις έλλειψη προγραμματισμού. Και για να πω την αλήθεια, η Α3 δεν μας είχε συνηθίσει σε τέτοιες προχειρότητες. Είναι πολύ πιο ''εύπεπτο'', τους μήνες (χρόνια; ) που θα κάνεις την μόντα με την goldair και όταν το lounge είναι γεμάτο, να βάλεις ένα ωραίο μαρκετίστικα γραμμένο χαρτάκι στην είσοδο, που να λες το πόσο λυπάσαι αλλά ότι εκείνη τη στιγμή υπάρχει μεγάλη αναμονή για την είσοδο. Και να ενημερώνεις τι γίνεται με τα +1, εφόσον το lounge είναι γεμάτο - πού όπως γράφτηκε παραπάνω δεν ισχύει πχ τις απογευματινές/βραδυνές ώρες. Τα ταρατατζουμ μέσω εμαιλ σε ουσιαστικά επικοινωνιακή γκάφα της εταιρείας, που ενώ μόλις ανακαίνισε και διαφήμιζε το νέο lounge, σου λέει ότι δεν θα μπορείς πλέον να το χρησιμοποιήσεις με τους ίδιους όρους, θα μπορούσαν να το είχαν αποφύγει. Μη μου πει κανείς ότι δεν ήταν γνωστό ότι η επέκταση του ΑΙΑ έχει καθυστερήσει; Ότι δηλαδή οι άνθρωποι της Α3, περιμέναν στις 11 Μαίου να ανοίξει κάποιος νέος όροφος ή τέρμιναλ και αυτό δεν έγινε...;

Ίσως βέβαια να είναι πολύ busy να φέρουν τα 787 με 6X30 επιβάτες business :1:
 
Top