Aegean Lounge

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Παντως θα βόλευε απίστευτα ένα lounge όπως της Θεσσαλονίκης για τις αμέτρητες καθυστερήσεις της A3 έτσι ώστε να επιβιβαζεσαι την ώρα που πρέπει. Υποτίθεται πως έχεις το προνόμιο να κάθεσαι στο lounge άνετα μέχρι να φύγεις αλλά μετά πας στο gate και περιμένεις συνήθως όρθιος μπορεί και 1.5 ώρα και πρόκειται για πραγματικη ταλαιπωρία. Και δεν μπορείς να πας πίσω στο lounge αφού πρέπει να είσαι στο gate. Υπέροχο προνόμιο για τα gold μέλη και για όσους έχουν χρυσοπληρωσει μια πτήση.
 
Το πραγματικό πρόβλημα είναι το ότι το lounge είναι πολύ μικρό για τον αριθμό των επιβατών που πληροί τις προϋποθέσεις να μπει σε αυτό και χωρίς την επέκταση της περιοχής Β των αναχωρήσεων, είναι πολύ δύσκολο να δούμε κάτι μεγαλύτερο.
 
Ποια ένωση καταναλωτών. Στη Χάγη πρέπει να τους πάτε.

Καλά δεν την καταλαβαίνω την ειρωνεία αλλά οκ.
Αγαπητέ aakunz είναι σίγουρο ότι είναι νόμιμο με βάση τους όρους του προγράμματος.
Αλλά κατανόησε και την αγανάκτηση κάποιων που μπορεί να επέλεγαν το πιο ακριβό μερικές φορές ναύλο της Α3 με ορίζοντα την απόκτηση προνομίων για το μέλλον
Αυτό ακριβώς. Υπήρχαν περιπτώσεις που μπορούσα να πάω με sky πληρώνοντας ακόμα και 50 ευρώ λιγότερο εισιτήριο αλλά προτίμησα να πάω με aegean με την λογική να μαζέψω μίλια.
Και η λογική ήταν να μαζέψω μίλια για να κρατήσω silver.
Εμένα με έχασε από πελάτη αυτής της λογικής πάντως. Πλέον θα πηγαίνω με ότι με συμφέρει.

υ.γ. αν έδινε έστω κουπόνι για άλλο lounge κάπως θα το δεχόμουν και θα καταλάβαινα.
 
κι εγώ παρόμοια περίπτωση με Aegean silver, τους είχα γράψει και σχετικό μακροσκελές μήνυμα όταν ακύρωσαν τα κουπόνια αλλά με παρέπεμψαν στην επέκταση της περιοχής Β. Με βάση τους όρους του προγράμματος έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αλλά μάλλον θα χάσουν αρκετούς επιβάτες ειδικά σε πτήσεις εσωτερικού.
Πάντως πριν λίγες μέρες που βρέθηκα στο Intra-Schengen Lounge της Aegean πολύ πρωινές ώρες (3:30-6:00) η κίνηση ήταν ελάχιστη...
Όπως έχουν γράψει κι άλλοι εδώ, θα μπορούσαν να κρατήσουν τα κουπόνια και αν είναι πλήρεις να μην σε αφήνουν να μπεις, κάτι που προβλέπεται επίσης από τους όρους. Επίσης, θα μπορούσαν να μην δώσουν νέα κουπόνια αλλά να ισχύουν κανονικά αυτά που είναι σε ισχύ.
 
Να δούμε σε κανέναν χρόνο ή παραπάνω που θα καθαρίσει το τοπίο με όλους όσους την είχαν γραμμένη, τώρα μάζεψε 70.000 αναβάθμισης για να την διατηρήσεις. Είπαμε συμμαχία αλλά μάλλον παράγινε.

Δηλαδή να μην μπορείς να προσφέρεις κάποιες φορές τις υπηρεσίες σου σε επιβάτες που είναι πράγματι Loyal επειδή έχει γεμίσει το Lounge κόσμο που μπήκε απ τα παράθυρα, βασικά το παραθυράκι, που ήταν γνωστό παντού, πως να γίνεις star alliance gold ? Aegean...
 
Καλά δεν την καταλαβαίνω την ειρωνεία αλλά οκ.
Να το πω πιο απλά: από τη στιγμή που η πρόσβαση στο lounge δεν αποτελεί συμβατική υποχρέωση, αλλά απλή παροχή, το να καταφύγει κανείς σε γραμματείες προστασίας καταναλωτών είναι άτοπο, ειδικά όταν υπάρχουν τα σχετικά disclaimers περί δικαιώματος μονομερούς ανάκλησης ή κατάργησης συναφών παροχών.
 
Το 99% των επιβατών αγοράζουν εισιτήρια με βάση την τιμή. Για τους κλαψο***νηδες εδώ μέσα που λένε τώρα ότι πλέον θα κοιτάξουν αλλού, μπράβο σας. Ελάτε να παραλάβετε τα βραβεία σας.
 
Ας το παραδεχτούμε: το Miles+Bonus προσφέρει -προς το παρόν- το ευκολότερο Star Alliance Gold Status για τους κατοίκους της Ελλάδας και της Κύπρου. Οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα εντός *Α ή κάποιας άλλης συμμαχίας, απαιτεί πολύ περισσότερα μίλια, πτήσεις και χρήματα.

Όλοι μας αγανακτήσαμε για τον έναν ή τον άλλο λόγο με τις πρακτικές και τις πολιτικές της Αιγαίου και τα shortcomings της. Στο τέλος όμως πάλι σε αυτήν καταλήξαμε.
 
Πάντως είναι λογικό να υπάρχει γκρίνια σχετικά με το lounge, εξίσου λογική και η γκρίνια για την σχεδόν αδυναμία χρήσης κουπονιών αναβάθμισης θέσης μετά την εισαγωγή του upgrade challenge, οπου 99% μπαίνεις σε λίστα αναμονής. Είναι η ίδια γκρίνα που εχει υπάρξει και σε κάθε Lufthansa με το μειωμένο σερβις, sas χωρίς σνακ στις πτήσεις, Finnair με την εισαγωγή του skybistro, η υποβάθμιση του φαγητού της Aegean σε τυρόπιτα κτλ κτλ κτλ. Καλώς ή κακώς ειναι μια υποβάθμιση υπηρεσιών, που για κάποιο λόγο θεωρείται δεδομένη στις πτήσεις. (πχ κάποιος που παιρνει το λεωφορείο Θεσσαλονίκη αθήνα, δεν αναμένει γευμα, lounge κτλ.

Παραμένει ομως ενα προιόν του οποίου το ισοζύγιο του ειναι θετικό, με αναμενόμενες ατέλειες οπως μικροκαθυστερήσεις κτλ. Παρόλαυτα και εξυπηρέτηση υπάρχει, και το call center είναι decent. Για εμένα το μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί η διασυνδεση της περιφέρειας, με μείωση δρομολογίων λόγω πχ ανταγωνισμού (δεν μπορει η Aegean να κρατήσει 5 πτήσεις για Χανιά, εχωντας πτηεις και η skyexpress, Ryanair, κτλ. με αποτέλεσμα πολλές πτήσεις επιστροφής απο εξωτερικό, να έχουν μια ομορφη 4-5ωρη αναμονή στην Αθήνα, για 30 λεπτά πτήσης.

Θέλω να πιστεύω οτι ο κανονας του lounge αφορά κυρίως τους θερινους μήνες, και ισως επανεξεταστεί, με τη δυσκολία φυσικά οτι δεν μπορείς να επαναφέρεις χειμώνα και αφαιρείς καλοκαίρι το "δικαίωμα"

Συμφωνώ όμως οτι παρόλαυτα δεν υπάρχει κάποιος που θα προτιμήσει πτήση Χανιά - Αθήνα - Φρανκφοούρτη - Τελικός προορισμό σε σχέση με το Χανιά - Αθήνα - Τελικό προορισμό, επειδή δεν θα εχει πρόσβαση στο lounge. Δυστυχώς το χειμώνα ειναι μονόδρομος, και ευτυχώς υπάρχει ομως και αυτο το δρομολόγιο, γιατι στο παρελθόν έχουμε φάει στη μάπα άλλον εναν μεσάζοντας είτε λέγεται lufthansa ή Sas ;h KLM, που προσθέτει άλλον εναν παράγοντα αβεβαιότητας σε περιπτώσεις απεργίας, κακοκαιρίας κτλ.

σημασία εχει να πετάς με το λιγότερο δυνατό άγχος. Απλά το lounge σε 4-5ωρη αναμονή στην Αθήνα ήταν μια "όαση" και μια μεγάλη ευκολία. Θυμάμαι πριν 25 χρόνια οταν είχα αναμονές 5 ωρες σε πτησεις DUS-FRA-HER είχαν σνακ για την economy με ψωμάκια, χυμούς κτλ :)

Παλιές καλές εποχές που το εισιτήριο ομως ειχε ενα μηνιάτικο.
 
Ου παντός πλείν ες Κόρινθον :mrgreen:
Αν έχεις συνηθίσει σε κάτι και ξαφνικά στο πάρουν, ε λογικό είναι να διαμαρτυρηθείς. Όταν η πρόσβαση έχει χρηματοδοτηθεί από την τσέπη σου ε δεν το καλό βλέπεις. Ακόμα και αν το 99% επιλέγει με βάση την τιμή που νομίζω είναι λίγο απλή σκέψη. Το παράδειγμα του angel είναι χαρακτηριστικό. Κάποιοι έχουν μεγάλες αναμονές στην Αθήνα και η πρόσβαση στο lounge είναι καθοριστικής σημασίας. Δεν είναι όλοι στην κατηγορία των ξιπασμένων ή influencer.
Όσο για τον ανταγωνισμό και τα μεγάλα layovers στην Αθήνα, αν αυτός που έχει το μεγαλύτερο έργο στην Αθήνα αυξήσει σημαντικά τις συχνότητες, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο μικρότερος να εξοβελιστεί και να μην υπάρχει ανταγωνισμός. Συν ότι θα χάσουν όλοι. Οι ισορροπίες είναι λεπτές και δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει. Νομίζω ότι ο καλύτερος συντονισμός πτήσεων στην παρούσα φάση είναι η μόνη λύση.
Σε ότι με αφορά έχω κόψει από την A3 όχι γιατί υπάρχουν τα θέματα με τις αναβαθμίσεις και το lounge αλλά γιατί κάποιες αλλαγές στο πρόγραμμα δεν με βολεύουν καθόλου. Αν δεν είχα φτάσει το όριο για την διατήρηση της βαθμίδας πριν τις ανακοινώσεις απλά δεν θα έμπαινα στον κόπο. Τώρα θα έχω μια βαθμίδα που απλά δεν έχει κανένα benefit. Δεν ξέρω, επαρκεί το «κλάμα» για ένα βραβείο ;)
Καλά έχω και άλλα βραβεία, αλλά για λόγους λογοκρισίας ή δεοντολογίας δεν μπορώ να τα αναφέρω :mrgreen:
 
Top