Aegean / Olympic Air ATR42/72

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aegean ξανά με ATR72

Καλα, σε ολα τα τηλεφωνικα κεντρα ετσι ειναι, μη νομιζεις οτι ολοι και ολες οσοι ειναι εκει ξερουν τα παντα απο αεροπορια...!Πολλοι απλά κανουν αυτη τη δουλεια γιατι αυτη μπορεσαν να βρουν!
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Ήδη έχουν αρχίσει και ενημερώνουν τον κόσμο και τα ταξιδιωτικά γραφεία για τροποποιήσεις στα ωράρια πτήσεων. Να σημειώσω ότι -όπως συνέβη και με την ΟΑ- στις διαθεσιμότητες πτήσεων με τα ATR αναφέρεται ότι η πτήση γίνεται με αεροσκάφος/πλήρωμα άλλης εταιρείας. Στο σύστημα της Α3, αυτό είναι ξεκάθαρο, στην ιστοσελίδα πάλι...

SUN 20SEP09 ATHENS /SAMOS *A3
1 ATH SMI 0720 0820 A3 240 Y4 B4 M4 K4 W4 S4 H3 L2 X1 O1#AT7 E
DESIGNATED NON-SMOKING SERVICE
AIRCRAFT OPERATED BY SWIFTAIR
2 ATH SMI 1410 1510 A3 244 Y4 B4 M4 K4 W4 S4 H4 L4 X3 O1#AT7 E
DESIGNATED NON-SMOKING SERVICE
AIRCRAFT OPERATED BY SWIFTAIR
>AM*A3 ·

Επίσης, σύμφωνα με κάποια κοινοτική οδηγία, ο αερομεταφορέας που διαθέτει την πτήση (marketing carrier) είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον επιβάτη για την ταυτότητα του πραγματικού αερομεταφορέα (operating carrier).

Κανονισμός 2211/05 του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκ.05

Η ταυτότητα του αερομεταφορέα ή των αερομεταφορέων οι οποίοι πράγματι εκτελούν το δρομολόγιο, αποτελεί ουσιώδη πληροφορία προς τον καταναλωτή.

Σύμφωνα με ενημέρωση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών (Υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας/Διεύθυνση αερ/κης εκμετάλλευσης), έχουν τεθεί σε εφαρμογή από 16 Ιουλίου 06 τα άρθρα 10, 11 και 12 του ανωτέρω Κοινοτ. Κανονισμού που αφορούν την ενημέρωση του επιβάτη σχετικά με την ταυτότητα του πραγματικού αερομεταφορέα. Να επιστήσουμε την προσοχή στο άρθρο 11, παρ.4 :

Ο αερομεταφορέας ή ο ταξιδιωτικός πράκτορας, κατά περίπτωση, εξασφαλίζει ότι ο σχετικός συμβαλλόμενος για την αεροπορική μεταφορά πληροφορείται την ταυτότητα του πραγματικού αερομεταφορέα αμέσως μόλις αυτή γίνεται γνωστή, ιδίως σε περίπτωση αλλαγής της εν λόγω ταυτότητας.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Οι προορισμοί που μπαίνουν τα ATR (με αυξημένες εβδομαδιαίες συχνότητες) είναι οι :

IOA (10 / εβδομάδα)
KVA (12 / εβδομάδα + 3 πτήσεις με 737)
LXS (11 / εβδομάδα)
EFL (9 / εβομάδα)
SMI (14 / εβδομάδα)

Πάντως από τα τέλη Οκτώβρη τα ATR δε φαίνεται να συνεχίζουν..
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Η δεν εχει ενημερωθει το συστημα, η θα εχουν μπει στις αγονες γραμμες που θα κερδισει η Α3...!

Ουτως η αλλως πρεπει να κανουν καποια δρομολογια μεχρι τοτε.Και υποτιθεται οτι το θεμα με το ποια αγονα δρομολογια θα κερδισει η καθε εταιρια ειναι ρευστο...
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Εκτός κι αν τα ΑΤ7 ήρθαν με σκοπό τη συμμετοχή στο διαγωνισμό των Άγονων Γραμμών. Στην περίπτωση που δεν πάρει η Α3 το δικαίωμα εκμετάλλευσης των άγονων γραμμών, λογικά δε θα τα χρειαστεί περισσότερο και θα τα επιστρέψει...
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

ΕΕΕ ρε γελιαααα.... να δω τους βλαχους που ταξιδευουν μονο Μπιζνες και εχουν και υφος, να ερχονται αντιμετωποι με ελικοφορο... Καλο κουραγιο στο προσωπκο εδαφους ευχομαι...
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Εφόσον αναφέρει aircraft operated by swiftair λογικά το πλήρωμα είναι της Α3. Ξέρει κάποιος να μας πει σίγουρα;
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Αν και την καταλαβαίνω αυτήν την αντιμετώπιση στα ελικοφόρα, μετά από τόσα χρόνια απορώ γιατί δεν έχει προσπαθήσει καμμία εταιρία να διορθώσει την εικόνα τους. Θα έπρεπε πρώτα απ'όλα να είχε ενημερώσει κάποιος το επιβατικό κοινό ότι πρόκειται για μηχανές τζετ που κινούν έλικες. Έπειτα έχουν τόσα σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των τζετ: έχουν περισσότερες επιχειρησιακές δυνατότητες (ειδικότερα όσον αφορά τα αεροδρόμια από τα οποία επιχειρούν), κάνουν ασφαλέστερες προσγειώσεις κι απογειώσεις αφού τα καταφέρνουν καλύτερα στα crosswind landings και συνήθως έχουν τους κινητήρες τοποθετημένους ψηλά σε σχέση με το έδαφος, καταναλώνουν (κατά πολύ) λιγότερα καύσιμα όντας έτσι πιο οικονομικά και οικολογικά και πλέον με τα συστήματα απόσβεσης θορύβων και δονήσεων που υπάρχουν προσφέρουν την ίδια άνεση με τα τζετ ενώ στα μικρά δρομολόγια που επιχειρούν το μειονέκτημα της ταχύτητας έναντι των τζετ δεν έχει μεγάλες επιπτώσεις ως προς το χρόνο που ταξιδεύουν. Οι επιβάτες επιμένουν να τα λένε "σαράβαλα" και "μπακατέλες" απλά και μόνο επειδή δεν έχουν ενημερωθεί σωστά.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

IATA":fpyoobom said:
Εφόσον αναφέρει aircraft operated by swiftair λογικά το πλήρωμα είναι της Α3. Ξέρει κάποιος να μας πει σίγουρα;

Αφού τά αεροπλάνα απ'ό,τι είδα είναι wet lease,πώς μπορεί το πλήρωμα να είναι τής A3;Εκτός άν διάβασα λάθος.

Κι'επειδή κάνει ζέστη και βαρυέμαι νά κάνω άλλο post μέ παράθεση,άς ξεφύγω λίγο από το θέμα γιά ν'απαντήσω και στον Mike:εγώ αντιθέτως αυτή την αντιμετώπιση στά ελικοφόρα δέν την καταλαβαίνω.Δηλαδή όταν το αεροπορικό ταξίδι ήταν σχεδόν αποκλειστικό προνόμιο τών εύπορων τάξεων,μέ τί πήγαινε π.χ. ο μεγαλοεπιχειρηματίας μέ την οικογένειά του γιά διακοπές στην Κέρκυρα;Μέ το DC6 τής OA (καί μέ τίς Ντακότες,όταν η γραμμή είχε κεσάτια).Καί τό DC6 σάν τύπος δέν είχε και τήν καλύτερη φήμη από άποψη ασφαλείας,ούτε εσωτερικά ήταν και καμμιά χλίδα.Κι'άν πής γιά ταξίδια στό εξωτερικό,μέ ελικοφόρα δέν γινόντουσαν κι'αυτά;Καί μάλιστα γιά να πάς π.χ. στό Λονδίνο ήθελες σχεδόν μιά μέρα,μέ τά tech stops.Ας τ'αφήσουν λοιπόν αυτά όσοι παραπονιούνται,μιά χαρά αεροπλάνα είναι και τά ελικοφόρα καί τίς ίδιες τεχνολογίες μέ τά τζέτ χρησιμοποιούν.Αλλά μόλις μάθαμε νά πηγαίνουμε non-stop Αθήνα-Κοπεγχάγη σέ τρεις ώρες μέ τήν Καραβέλα τής Sterling αντί σέ επτά μέ το DC6 καί δυό ενδιάμεσους σταθμούς,γίναμε όλοι μας "μοντέρνοι".....
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Με συγχωρείς αλλά μιλάμε για το σήμερα, όχι το χθες... κι έπειτα οι επιβάτες κι ειδικά οι Έλληνες θα είναι πάντα αχάριστοι κι αυτό δεν αλλάζει. Αυτό που μπορεί να αλλάξει είναι η εικόνα της κάθε αεροπορικής εταιρίας και η επικοινωνία της με το επιβατικό κοινό. Την ολυμπιακή μέχρι τώρα δεν την ενδιέφερε κάτι τέτοιο αφού χρησιμοποιούσε τα περισσότερα για επιδοτούμενα δρομολόγια και γενικά είχε παγιωθεί ως εθνικός αερομεταφορέας. Για παράδειγμα, θα βοηθούσε την aegean να προωθήσει τα ελικοφόρα - αν αυτά παραμείνουν στο στόλο της - ως μια εναλλακτική, οικολογική λύση για τις αερομεταφορές ...έστω κι αν αυτό είναι απλά ένα επικοινωνιακό τρυκ, το αποτέλεσμα μετράει... ξέφυγα πολύ απ'το θέμα;;; :rolleyes:
 
Top