Aegean Services

  • Thread starter Thread starter nick7488
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κι εγώ καμία τέτοια εμπειρία. Και στις πτήσεις όλα οκ όπως ήταν και τα πληρώματα ευγενέστατα και με επαγγελματισμό. Στο τηλεφωνικό κέντρο μπορώ να πω ότι σε 5-6 πρόσφατες περιπτώσεις η αναμονή ήταν και λιγότερη από παλιότερα.
 
Τηλεφωνικό κέντρο μια χαρά, μία εμπειρία με gate agent ατο εξωτερικό εξαιρετική, με πληρώματα καμπίνας πάντα ήμουν από μακριά και αγαπημένοι οπότε μια χαρά είναι, αλλά με αυτές τις θέσεις, αυτό το seatpitch, και τη γελοιότητα το ότι δεν μπορείς καν να επιλέξεις θέση, χίλιες φορές ryanair, που τουλάχιστον χωράω στη θέση. Xίλιες φορές να έκοβαν τη τυρόπιτα (ποιος θα μου έλεγε ότι θα μου λείψουν τα μακαρόνια) αλλά όχι το αλκοολ παρακαλώ.
 
και τη γελοιότητα το ότι δεν μπορείς καν να επιλέξεις θέση
εννοεις αν κλείσεις light δεν μπορείς να επιλέξεις δωρεάν θέση.
με τους λοιπούς ναύλους μπορείς.
 
Όχι ότι και στον light ναύλο είναι "χαμένοι". Πρόσφατα φιλικό μου πρόσωπο έλαβε από το σύστημα up front θέση σε τέτοια κατηγορία ναύλου.
 
Υπάρχει αυτή η πιθανότητα αν κάνεις κράτηση τελευταία στιγμή ή αν - χωρίς να κάνεις check in - αφήσεις το σύστημα να σου δώσει θέση λίγες ώρες πριν την πτήση, ακόμα και 2 ώρες πριν που λήγει η διορία του check in. Για το λόγο ότι πιθανώς οι υπόλοιπες θέσεις να είναι ήδη κατειλημμένες.
 
Ενίοτε αυτό συμβαίνει ακομα και αν κάνεις check in δύο μέρες πριν την πτήση!
 
Top