Αγοραστή για την Ολυμπιακή αναζητά ο Βγενόπουλος

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Έχω διαβάσει και ακούσει την άποψη ότι η CY μπήκε στην Ελληνική αγορά για να "εξυπηρετήσει" τη συγχώνευση Α3/ΟΑ.

Αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει (που προσωπικά δεν νομίζω) τι ακριβώς έχει να κερδίσει η CY από την όλη κατάσταση?
 
Χορηγία από MIG ίσως;

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
kleopatra Δεν είναι το ίδιο πράγμα, άλλο οι περικοπές που δεν γίνεται να αποφευχθούν και άλλο κατεβάζω ρολά! Το ίδιο είναι να απολυθούν 300 και 400 άτομα από την κάθε εταιρία, με το να μείνουν άνεργοι 3.000 και 4.000 (ή όσο είναι το εργατικό δυναμικό της ΟΑ ας πούμε). Οι συχνότητες θα μείνουν ίδιες και μέχρι η μια εταιρία να αναλάβει το έργο της άλλης θέλει χρόνο και δεν νομίζω οι άνεργοι να έχουν ειδική μεταχείριση από τους ενοικιαστές τους, την ΔΕΗ, ΟΤΕ, Εφορία κτλ για να μην αναφέρω αυτούς που έχουν οικογένεια!
 
Μια απορία ... Που βασίζονται οι φήμες για κλείσιμο της ΟΑ και πόσο έγκυρες μπορεί να είναι? Απ' όσο γνωρίζω η Ολυμπιακή, με τη στρατηγική συρρίκνωσης που ακολούθησε, πάει για ελάχιστες ζημιές στο τέλος του χρόνου. Αντίθετα η Aegean παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο 38,5 εκατομμύρια ζημιές (από 20 περίπου που είχε το 2011). Τα νούμερα υποδεικνύουν διαφορετικά σενάρια από αυτά που φημολογούνται, εκτός αν κάτι δεν καταλαβαίνω. Τα φρου φρου και αρώματα τα βλέπω από την πλευρά της Aegean που ακολούθησε ένα ξέφρενο πρόγραμμα ανάπτυξης που τώρα φαίνεται να μην μαζεύεται με τίποτα.
 
Παρεξήγησες, δεν είπαμε ότι θα κλείσει η ΟΑ και τέλος, όσο κίνδυνο έχει η μία έχει και η άλλη, απλά η Α3 έχει μετόχους που μπορούν να της δώσουν παράταση στα σοβαρά προβλήματα, κατά την γνώμη μου....
 
CyPa":3h3x5k9c said:
Έχω διαβάσει και ακούσει την άποψη ότι η CY μπήκε στην Ελληνική αγορά για να "εξυπηρετήσει" τη συγχώνευση Α3/ΟΑ.

Αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει (που προσωπικά δεν νομίζω) τι ακριβώς έχει να κερδίσει η CY από την όλη κατάσταση?
Από άτομο που έχει έμμεση σχέση με Cyprus μου είπε όταν ρώτησα απορρημενη πως και κάνουν τέτοιο άνοιγμα έν όψει χειμερινής σαιζον, η απάντηση ήταν ότι λόγω συρρίκνωσης των δρομολογίων λόγω περιόδου, απ το να έχουν αεροπλάνα να κάθονται, προτίμησαν να προσθέσουν δρομολόγια στην Ελλάδα, μιας και το Ath-Skg πήγε πολύ καλά.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
συμφωνω απολυτα με τον προλαλησαντα
εχουνε φαγωθει ορισμενοι με το να κλεισει η ΟΑ
αν δεν εχουν καποιο ιδιον ωφελος τοτε υπαρχει αρκετη εμπαθεια προσ μια εταιρεια που υπηρχε πολυ πριν απο ορισμενους απο εμας.
εκτος αν συμφωνα με μια παρομια του λαου που λεειη.......και αν κρυφτει η χαρα δεν την αφηνει!!!! :D :D Τ
babaloukos":1ijs9zc2 said:
Μια απορία ... Που βασίζονται οι φήμες για κλείσιμο της ΟΑ και πόσο έγκυρες μπορεί να είναι? Απ' όσο γνωρίζω η Ολυμπιακή, με τη στρατηγική συρρίκνωσης που ακολούθησε, πάει για ελάχιστες ζημιές στο τέλος του χρόνου. Αντίθετα η Aegean παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο 38,5 εκατομμύρια ζημιές (από 20 περίπου που είχε το 2011). Τα νούμερα υποδεικνύουν διαφορετικά σενάρια από αυτά που φημολογούνται, εκτός αν κάτι δεν καταλαβαίνω. Τα φρου φρου και αρώματα τα βλέπω από την πλευρά της Aegean που ακολούθησε ένα ξέφρενο πρόγραμμα ανάπτυξης που τώρα φαίνεται να μην μαζεύεται με τίποτα.
 
Μην ξεχνάτε ότι μια εταιρία δεν κλείνει ποτέ λόγω ζημιών αλλά λόγω ελλειψης ρευστού.
Μπορεί να μην καταλαβαινετε τη διαφορά αλλά υπάρχει (τζάμπα το 'βγαλα το business school; :D ).

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Φημες και οχι μονο σημερα απο το αεροδρομιο... οχι απλα για συγχωνευση ,αλλα εξαγορα απο την αιγαιου η ολημπιακη
 
Ναι αλλα και η Α3 δεν παει καλυτερα οικονομικα να αγορασει την ΟΑ .
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top