Αγοραστή για την Ολυμπιακή αναζητά ο Βγενόπουλος

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ε πες και σ´εμάς να μάθουμε

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Στην Aegean!
 
Καλημέρα σε όλους.


Δεν είμαι υπέρμαχος ούτε της μιας, ούτε της άλλης -ελληνικής- αεροπορικής εταιρείας. Άξιον απορίας όμως, πως γενικά κάποιοι -δεν αναφέρομαι στον χρήστη Kiwi Jumbo από πάνω- είναι τόσο σίγουροι πως η Aegean θα αντέξει στην κρίση ως έχει, πόσο μάλλον να.....εξαγοράσει-απορροφήσει και την Olympic.

Η έλλειψη αγοραστικής δύναμης & διαθέσιμων τραπεζικών πηγών δανεισμού, η οικονομική κρίση που καταστρέφει ολοκληρωτικά τη χώρα και κυρίως η υψηλή φορολογία, δυστυχώς "προδίδουν" το αντίθετο...
 
Και πως θα γίνει αυτό; Χωρίς την έγκριση της επιτροπής ανταγωνισμού; Χωρίς καμία ανακοίνωση από την εισηγμένη;

Εκτός αν μιλάμε για πτώχευση της ΟΑ και η Α3 να αναδειχθεί ο σωτήρας του επιβατικού κοινού. Αυτό βέβαια σημαίνει ισχυρό πλήγμα στη MIG, εκτός αν τα βρήκαν κάτω από το τραπέζι

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
TheGianneto: Εγώ πάντως ήθελα να πω ότι δεν θα μου κάνει εντύπωση να καταλήξει εκεί! Άλλωστε ο Βασιλάκης θέλει να βάλει στο χέρι το όνομα της ΟΑ χρόνια τώρα! (ούτε τίτλος του Sir να ήταν).
 
Kiwi Jumbο: ξεκαθάρισα πως δεν απευθυνόμουν σε εσένα και κατάλαβα απολύτως τι ήθελες να πεις. Το θέμα είναι πως και ο Βγενόπουλος χρόνια τώρα ήθελε τον Παναθηναϊκό, όμως τώρα (τη χρονική συγκυρία) που "ο δρόμος δεν έχει εμπόδια" μπορεί; Έτσι και ο Βασιλάκης. Χρόνια ήθελε το brandname της ΟΑ, αλλά σε άλλους -οικονομικά- καιρούς. Αμφιβάλλω αν σε αυτό το timing μπορεί (ή αξίζει οικονομικά) να το πράξει. Εκτιμώ πως για την επόμενη δεκαετία, καμία κίνηση συγχώνευσης-δημιουργίας νέου σχήματος δεν θα μπορέσει να ευδοκιμήσει χωρίς ξένη-ισχυρή χρηματοδότηση. Για νεες δε εταιρείες, ούτε λόγος (βλέπε Athens Airways). Όσον αφορά την Olympic πιστεύω πως η εταιρεία θα διατηρηθεί συρρικνωμένη κάτω από την σκέπη της MIG, με την είσοδο κάποιου αραβικού fund στον όμιλο (καμία σχέση πάντως με τους Άραβες του Παναθηναϊκού :) )

Σημ: τα Υδροπλάνα, αν δεν κάνω λάθος υπάγονται στην αεροπλοϊα και υπόκεινται σε διαφορετικούς πτητικούς και οικονομικούς κανόνες. Εκεί θα αφήσω ένα "παραθυράκι" θετικής εξέλιξης, αλλά συμφέροντα και γραφειοκρατία μάλλον θα το "κλείσουν".
 
Εκτιμώ πως για την επόμενη δεκαετία, καμία κίνηση συγχώνευσης-δημιουργίας νέου σχήματος δεν θα μπορέσει να ευδοκιμήσει χωρίς ξένη-ισχυρή χρηματοδότηση.
Για αυτό το "ενωμένο" μαγαζί μάλλον θα το πάρει στη συνέχεια η LH.
 
Για νεες δε εταιρείες, ούτε λόγος (βλέπε Athens Airways).

Το έχεις αναλύσει με κανένα έγκυρο επιστημονικό τρόπο ή το λες έτσι .Εάν έχεις κάποια ανάλυση που να το αποδεικνύει θα σε παρακαλέσω να την δημοσιεύσεις
Δεν θέλω αντιπαράθεση και ούτε θέλω να το πάρεις προσωπικά .
 
Καμία αντιπαράθεση χρήστη ragmar. Διαβάζοντας το τελευταίο σχόλιό μου, θα διακρίνεις στην αρχή της τρίτης σειράς τη λέξη "εκτιμώ". Δεν χρειάζεται απαραιτήτως κάποια επιστημονική εξήγηση/ανάλυση για να αναρτήσω μια προσωπική μου άποψη. Εκφράζω την άποψη πως έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η αγορά στην Ελλάδα -κυρίως οικονομικά και πληθυσμιακά-, είναι εξαιρετικά δύσκολο να σταθεί και άλλη ελληνική αεροπορική εταιρεία μεσαίου-μεγάλου μεγέθους στην υπάρχουσα αγορά, ειδικά χωρίς ξένη ισχυρή χρηματοδότηση/υποστήριξη. Υποτίθεται άλλωστε, πως οι δυο μεγάλες (ΟΑ-ΑΕ) θέλουν να συγχωνευθούν γιατί δεν μπορούν να επιβιώσουν ανεξάρτητες στην μικρή ελληνική αγορά.

Επίσης για το σχόλιο του χρήστη alex96, θέλω να πω πως μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει η LH κάποια πρόθεση εξαγοράς κάποιας ελληνικής αεροπορικής εταιρείας και προσωπικά δεν βρίσκω κάποιο λόγο να το κάνει. Περισσότερο θα πόνταρα σε κάποια αραβική εταιρεία που πιθανότατα θα ήθελε να κάνει κάποιο hub σε ένα σημαντικό τουριστικό προορισμό με σπουδαία γεωγραφική θέση και παράλληλα δεν θα "πείραζαν" το πορτοφόλι της, υψηλά τέλη και φόροι.
 
Ναι το όνομα της ΟΑ για μερικούς είναι για τα σκουπίδια και για άλλους είναι η κότα με τα χρυσά αυγά. Η Γερμανίδα αν την βάλει στο χέρι την ΟΑ (δες Ισπανία ΒΑ και Ιταλία AF-KL) τότε θα έχει κλείσει η Μεσόγειος και γενικά το μέλλον της ΟΑ (αν επιβιώσει) θα είναι όπως είναι της Αιγαίου τώρα που κάνει ότι πει η μαμά και ας είναι εις βάρος της δλδ μένουμε ΕΕ και ΤΕΛΟΣ ! Πάντως συνεχώς έρχονται φωνές από τις 2 εταιρίες που λένε για πτώχευση της ΟΑ και μετά δεν θα υπάρχει εμπόδιο στο να την πάρει η Αιγαίου και να συνεχίσει εντελώς μονοπωλιακά! Ο καιρός θα δείξει....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top