Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δέν ξέρω πόσο πρόσφατα ταξίδεψες μέ το intercity στό ATH-SKG,πάντως φέτος τον Γενάρη,στο πρώτο μου ταξίδι μέσω τής νέας σήραγγας στά Τέμπη,κατέγραψα χρόνο 4 ώρες καί 17 λεπτά (σημείωσα μάλιστα στο logbook μου την ένδειξη “lowest trip duration on this route»)

Εν πάσει περιπτώσειε,δέν νομίζω οτι στην συγκεκριμένη γραμμή το υδροπλάνο (καί δή ο συγκεκριμένος τύπος) θά είχε να προσφέρη κάποια πλεονεκτήματα έναντι τών ήδη υπαρχόντων μεταφορικών μέσων..
 
Mάλλον συμφωνούμε, μιας και λες ότι το
4 ώρες καί 17 λεπτά (σημείωσα μάλιστα στο logbook μου την ένδειξη “lowest trip duration on this route»
είναι το συντομότερο, και η δική μου άποψη είναι ότι, στατιστικά, είμαστε πιο κοντά στις 5 ώρες.

Σε ό,τι αφορά στο θέμα μας, πάλι, θα συμφωνούσα ότι ο συγκεκριμένος τύπος υδροπλάνου δεν είναι κατάλληλος για τη συγκεκριμένη διαδρομή (μικρή ταχύτητα ΑΦ, μικρή χωρητικότητα κλπ). Όχι όμως η ιδέα του υδροπλάνου για τη διαδρομή αυτή. Aυτή έχει βάση. Φανταστείτε ότι από το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι το κέντρο της Αθήνας με κανονικό αεροπλάνο χρειάζονται κάπου ...3h 30.

Ιδού η ανάλυση: Από κέντρο Θεσσαλονίκης μέχρι το Αεροδρόμιο ~ 30 λεπτά. Πρέπει να φθάσεις μια ώρα πρίν την αναχώρηση, κάπου μία ώρα η πτήση, κάπου 20 λεπτά να πάρεις τη βαλίτσα σου και άλλα 40 λεπτά για το κέντρο της Αθήνας (βάλε να μένεις νότια προάστια, π.χ Φάληρο, πιο πολύ) = 3h 30.

Με υδροπλάνο γλυτώνεις πολύ ...παρελκόμενο χρόνο, και μπορείς να πατάς στο Φάληρο από το κέντρο της Θεσσαλονίκης σε 2h30 άνετα.

Τώρα δεν γνωρίζω καθόλου αν υπάρχουν υδροπλάνα με ~50 θέσεις και με συμπιεζόμενη καμπίνα, και με ταχύτητες παρόμοιες των συμβατικών turboprop, που να μπορούν να κάνουν την πτήση στη 1 ώρα. Γνωρίζει κανείς;;
 
Κάποια version Beriev νομίζω ότι έχει τέτοιες δυνατότητες. :?
 
captainjumbo":1nfjlvzl said:
Κάποια version Beriev νομίζω ότι έχει τέτοιες δυνατότητες. :?

Βασικα το πιο συγχρονο, το Βe-200, το οποιο ειχε προταθει στην Πυροσβεστικη για να συμπληρωσει τα CL-215 και CL-415! Το Βe-200 εχει δυνατοτητα να μετατραπει σε οτι το χρειαζεται κανεις, ακομα και αν ειναι η βασικη εκδοση: Σε πυροσβεστικο, επιβατικο, cargo, μεταφορας ασθενων και στρατευματων κλπ Αρκει να εχεις αγορασει το.. καταλληλο κιτ! ;)
 
george_a":2e950s5b said:
Όταν θα γίνει η γραμμή διπλή σε όλη της τη διαδρομή, και ειδικά το κομμάτι από ΠαλαιοΦάρσαλα μέχρι Λειβαδιά αντικατασταθεί με εντελώς νέα σχεδίαση, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για 3h30 με σιγουριά. Σήμερα τα πράγματα είναι πιο κοντά στις 5 ώρες παρά στις διαφημιζόμενες 4h15, μιλάω εκ προσωπικής πείρας.

Δεν είπα ότι όλα τα Intercity πραγματοποιούν την διαδρομή σε 4 ώρες και 15.

:arrow: Τα IC50 και IC56 (ή αλλιώς Intercity Express) την πραγματοποιούν σε 4h15.

:arrow: Το IC70 σε 4h54, Το IC52 σε 4h56, To IC54 σε 4h55 και το IC74 σε 4h58.

Από την προσωπική μου εμπειρία -τα τελευταία χρόνια- οι χρόνοι τηρούνται. Όσο για το τμήμα μονής γραμμής που έχει απομείνει και αναβαθμίζεται είναι αυτό μεταξύ Δομοκού-Τιθορέας. Back to the topic! ;)
 
george_a":1z1n1vww said:
Mάλλον συμφωνούμε, μιας και λες ότι το
4 ώρες καί 17 λεπτά (σημείωσα μάλιστα στο logbook μου την ένδειξη “lowest trip duration on this route»
είναι το συντομότερο, και η δική μου άποψη είναι ότι, στατιστικά, είμαστε πιο κοντά στις 5 ώρες.

Σε ό,τι αφορά στο θέμα μας, πάλι, θα συμφωνούσα ότι ο συγκεκριμένος τύπος υδροπλάνου δεν είναι κατάλληλος για τη συγκεκριμένη διαδρομή (μικρή ταχύτητα ΑΦ, μικρή χωρητικότητα κλπ). Όχι όμως η ιδέα του υδροπλάνου για τη διαδρομή αυτή. Aυτή έχει βάση. Φανταστείτε ότι από το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι το κέντρο της Αθήνας με κανονικό αεροπλάνο χρειάζονται κάπου ...3h 30.

Ιδού η ανάλυση: Από κέντρο Θεσσαλονίκης μέχρι το Αεροδρόμιο ~ 30 λεπτά. Πρέπει να φθάσεις μια ώρα πρίν την αναχώρηση, κάπου μία ώρα η πτήση, κάπου 20 λεπτά να πάρεις τη βαλίτσα σου και άλλα 40 λεπτά για το κέντρο της Αθήνας (βάλε να μένεις νότια προάστια, π.χ Φάληρο, πιο πολύ) = 3h 30.

Με υδροπλάνο γλυτώνεις πολύ ...παρελκόμενο χρόνο, και μπορείς να πατάς στο Φάληρο από το κέντρο της Θεσσαλονίκης σε 2h30 άνετα.

Τώρα δεν γνωρίζω καθόλου αν υπάρχουν υδροπλάνα με ~50 θέσεις και με συμπιεζόμενη καμπίνα, και με ταχύτητες παρόμοιες των συμβατικών turboprop, που να μπορούν να κάνουν την πτήση στη 1 ώρα. Γνωρίζει κανείς;;

Εγώ θυμάμαι οτι μιά φορά που είχα επιστρέψει από Θεσ/νίκη στην Αθήνα (επί εποχής Ελληνικού),μέ το SX-BED μάλιστα,η πτήση ήταν γύρω στά 35 λεπτά.
Καί επειδή το Ελληνικό ήταν πιό δύσκολο από άποψη πρόσβασης (μόνο μέ λεωφορείο ή ταξί,το ΙΧ δέν το υπολογίζω διότι δέν διαθέτω...) σίγουρα έκανα περισσότερη ώρα να φτάσω στό κέντρο τής Αθήνας απ'ότι θά έκανα άν υπήρχε από τότε το τιμημένο μας hub μέ τά παρελκόμενα μεταφορικά μέσα.

Επίσης φαντάζομαι οτι και μέ το υδροπλάνο θα ισχύη οτι πρέπει να είσαι περίπου μία ώρα πρίν από την αναχώρηση οπότε δέν γλυτώνεις και ιδιαίτερο χρόνο.
Οσο γιά την πρόσβαση στό ΣΕΦ,δέν είναι πολύ πιό χρονοβόρα από την πρόσβαση στο Ελγκαβ γιά κάποιον που μένει κοντά στην περιοχή που εξυπηρετεί το δίκτο τού ηλεκτρικου-μετρό,ενώ καί στίς δύο περιπτώσεις κάποιος που μένει μακρυά από το δίκτυο αναγκαστικά πρέπει να το προσεγγίση οδικώς.
Αλλωστε καί στη Θεσσαλονίκη δέν φαντάζομαι να θέλουν να δένη το υδροπλάνο απέναντι από τα Goodys τού Λευκού Πύργου (καί να προσθαλασσώνεται στόν όρμο δίπλα στά βαπόρια που είναι στη ράδα...)
 
...πάντως απέναντι από το Macedonia Palace έχει μπόλικο χώρο και για να 'δέσει' πετούμενο καράβι και για να πλησιάσουν οι επίδοξοι επιβάτες-γλάροι...
 
Να δω πάντως τα θαλασσοπούλια να προσθαλασσώνονται σε Κυκλαδονήσι Αυγουστιάτικα και τότε θα πειστώ ότι μποτρεί και να συνδέουν και τις Κυκλάδες με άλλα hub. :!:
 
captainjumbo":2dt3b84h said:
Να δω πάντως τα θαλασσοπούλια να προσθαλασσώνονται σε Κυκλαδονήσι Αυγουστιάτικα και τότε θα πειστώ ότι μποτρεί και να συνδέουν και τις Κυκλάδες με άλλα hub. :!:


Ακριβως αυτη ειναι και μενα η απορια μου. Με τοσα μελτεμια και με ορια π/γ-α/γ πιο χαμηλα απο αυτα των catamaran δεν ξερω τι διαθεσιμοτητα θα εχουν μεσα στο Αυγουστο στις Κυκλαδες. :?:
 
Το υδροπλάνο θα χρειαστεί τουλάχιστον άλλα 5 χρονάκια για να αποκτήσει ύφος και χαρακτήρα στο ελληνικό γίνεστε. Κατά καιρούς ακούμε διάφορα μακρόπνοα σχέδια της εταιρείας παρόλα αυτά όμως εγώ προσωπικά δεν έχω πειστεί για τίποτα.

Το υδροπλάνο και ιδιαίτερα το DHC-6 (Twin otter) είναι ένα από τα καλύτερα αεροπλανάκια στο boarder των 5.700 κιλών και γενικότερα χρησιμοποιείτε από πολλές αερολέσχες για ρίψεις αλεξιπτωτιστών. Είναι αξιόπιστο και αρκετά εύκολο στην πτήση του ασχέτως των V-stall ιδιαιτεροτήτων του. Με πλωτήρες είναι πιο όμορφο απ’ ότι με NLG & MLG configuration και είναι μια καλή αλλά όχι και φτηνή υδροπλανική λύση για την Ελλάδα.

Αυτή την στιγμή ο μοναδικός κερδοφόρος Operator με DHC-6 βρίσκετε στις Μαλδίβες με μέγιστο χρόνο σκέλους τα 32 λεπτά και Fleet με 17 α/φ του ιδίου τύπου.

Η φασαρία μέσα σε ένα DHC-6 δεν παίζετε! Η AirSea Lines έχει DHC-6-300 με τους PT6-27A της P&W. Ακόμα και με αυτούς τους tourboprop ο θόρυβος είναι πολύ δυνατός. Από την άλλη ο χώρος της καμπίνας PAX έχει περιορισμένες διαστάσεις και καθίσματα αναδιπλούμενου τύπου γενικής αεροπορίας. Δύσκολα κάθεστε μέσα για πάνω από μια ώρα.

Από την ‘άλλη δεν ξέρω πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το κόστος του ταξιδιού LGAV-SKG. Γενικά δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή χρειαζόμαστε άλλη μια πτήση από την Αθήνα για Θες/νικη. Δηλαδή ο Βασιλάκης κλέφτης θα γίνει?

Με το Αιγαίο τι θα κάνουν βρε παιδιά? Αυτό μας καίει αλλά μάλλον δεν είναι και τόσο εύκολο!

Ο χρόνος θα δείξει αλλά δεν το βλέπω να περπατάει.
 
Top