Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
KC":2zzmwpl6 said:
Τ

Από την ‘άλλη δεν ξέρω πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το κόστος του ταξιδιού LGAV-SKG. Γενικά δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή χρειαζόμαστε άλλη μια πτήση από την Αθήνα για Θες/νικη. Δηλαδή ο Βασιλάκης κλέφτης θα γίνει?

αν μας χρειαζεται λεει?!?!? απλως δεν μας χρειαζεται ενας <<κανονικος>> operator..αλλα ενας εναλλακτικος.....σου θυμιζω πως η ryan ξεκινησε με το route dublin-london και η easy με το london-gla....ως ελλαδα χασαμε την πρωτη αναγεννηση πριν μερικους αιωνες ας μην χασουμε και την δευτερη... :)

και εγω δεν πιστευω πως τa θαλασοπουλια προοριζονται για τετοια ρουτς....ειδικα με τις συνθηκες πτησεις που περιγραφησαν παραπανω.... μπορουν ομως καλιστα να εκτελουν ρουτς σε νησια που δεν εχουν αεροδρομιο... αρχικα ισως ως επιδοτουμενες πτησεις.
πανω απο ολα ομως πρεπει να κινηθουν καλυτερα στο web marketing... πρεπει να κανουν καλυτερη σελιδα να την κανουν γνωστη στο εξωτερικο και να πεισουν τουριστες να τα χρησιμοποιουν για να πετανε απο το ενα νησι στο αλλο...σωστα kgp?
 
καλησπερα και καλως σας βρηκα.
Λοιπον η παραπανω εταιρια κανει και δρομολογιο γιαννενα-πατρα πλεον το οποιο διαρκει μια ωρα. Οταν με το λεοφορειο ειναι 4 ωρες και πληρωνεις 15 ευρω δεν ειναι υπερβολη για ενα μικρο υδροπλανο να δινω 90 ευρω και μαλιστα one way?

εαν δραστηριοποιειται και αλλη εταιρια σε αυτο το δρομολογειο με υδροπλανα παρακαλω δοστε μου λινκ. ευχαριστω :)
 
Καλησπέρα,

επειδή ξέρω πολύ καιρό την εταιρία (http://www.airsealines.com/) λόγω του ότι ειμαι Κερκυραίος και κάνει δρομολόγια Κέρκυρα - Παξοί, Κέρκυρα - Ιωάννινα και Κέρκυρα - Πάτρα (και τούμπαλιν :p) ξέρω οτι οι τιμές δεν είναι ακριβές.. Για το δρομολόγια Ιωάννινα - Πάτρα δεν το ήξερα (προφανώς ξεκίνησε μετά τον Αύγουστο που έφυγα από την Κέρκυρα) αλλά δεν πιστεύω οτι βάλαν την ίδια τιμή που έχει και το Κέρκυρα - Πάτρα.. Τώρα αν γενικά είναι ακριβά, είναι μια "νέα" υπηρεσία που θα δείξει πως θα εξελιχθεί στο μέλλον (έχουν αναγκείλει και δρομολόγια για Ιταλία)
 
το δρομολογιο γιαννενα-πατρα ξεκιναει τη δευτερα. Τιμη 90 ευρω μου ειπαν. Πηρα να κλεισω θεωρωντας οτι θα εχει κανενα 50αρι.
Ειναι μολις 4 φορες πιο γρηγορο με αεροπλανο αλλα ειναι 6 φορες πιο ακριβο.
Προφανως με τετοια τιμη δεν θα το χρησιμοποιησω ποτε..

Να και τα δρομολογια της http://www.airsealines.com/index.php?page=schedule
 
morfeas-dsl-":3b0y4hm6 said:
το δρομολογιο γιαννενα-πατρα ξεκιναει τη δευτερα. Τιμη 90 ευρω μου ειπαν. Πηρα να κλεισω θεωρωντας οτι θα εχει κανενα 50αρι.
Ειναι μολις 4 φορες πιο γρηγορο με αεροπλανο αλλα ειναι 6 φορες πιο ακριβο.
Προφανως με τετοια τιμη δεν θα το χρησιμοποιησω ποτε..
Να και τα δρομολογια της http://www.airsealines.com/index.php?page=schedule


4 φορές πιο γρήγορο και 6 φορές πιο ακριβό από τι ακριβώς; Το ΚΤΕΛ;

Ας πούμε ότι πας με το αυτοκίνητό σου. Για το χρόνο, συμφωνώ. Για το κόστος όμως, όχι. Για να περάσεις στην Ηγουμενίτσα απέναντι θέλεις 25 € για το αυτοκίνητο και 10 € το άτομο. Μέχρι τα Γιάννενα θα κάψεις 20 € βενζίνη οδηγώντας οικονομικά (άσε τη φθορά του αυτοκινήτου σου). Πιάσαμε τα 55 €; Είναι λοιπόν κάπου 1.5 φορά πιο ακριβό από το να πάρεις το αυτοκίνητό σου. Δεν χαίρομαι γι' αυτό, αλλά δεν νομίζω καθόλου ότι είναι απαγορευτικό.
 
η τιμη δεν ειναι καθολου απογοητευτικη ειδικα αν αναλογιστουμε το μεγεθος του αεροσκαφους. διοτι με τοσο μικρα αεροσκαφη ειναι ουτοπικο να στοχευει μια εταιρια να ανταγωνιστει το κτελ. στοχος της ειναι μια εναλλακτικη προταση...ισως πιο executive...

εγω διαφωνω με την πολιτικη της εταιριας. επεπε να ειναι πιο επιθετικη. να βγαζει προσφορες για early booking και off season ετσι ωστε να την μαθει ο κοσμος.....το marketing μου θυμιζει ολυμπιακη...και δυστυχως αυτη δεν εχει 10,000,000 υπερηφανους να την χρηματοδοτουν...
 
Ενδιαφέρον τό άρθρο,αλλά καί πάλι θά επαναλάβω την απορία μου γιατί δέν βλέπω νά εμπλέκεται πουθενά η πιό "καθ'ύλην" αρμόδια υπηρεσία,δηλαδή η ΥΠΑ.

Τό έχω ξαναπεί,τό υδροπλάνο δέν είναι πλοίο αλλά αεροπλάνο καί σάν τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστή.Δηλαδή μέ δικές του κατάλληλα σημασμένες περιοχές απο/προσθαλάσσωσης (καί όχι όπου λάχει ανάμεσα από παραπλέοντα τάνκερ,φερρυ-μπώτ,πάπιες καί χήνες..) καί μέ αντίστοιχες υποδομές (καί όχι μέ "τσόντες" σέ διάφορες μαρίνες,λιμάνια καί στάδια...) ,μέ ενσωμάτωσή του στην λοιπή εναέρια κυκλοφορία κλπ.Μέ τον τρόπο που προσπαθούν τώρα νά υλοποιήσουν τό όλο project,απλώς βγαίνει στην επιφάνεια η προχειρότητά τους.
 
george_a":2ahagydk said:
morfeas-dsl-":2ahagydk said:
το δρομολογιο γιαννενα-πατρα ξεκιναει τη δευτερα. Τιμη 90 ευρω μου ειπαν. Πηρα να κλεισω θεωρωντας οτι θα εχει κανενα 50αρι.
Ειναι μολις 4 φορες πιο γρηγορο με αεροπλανο αλλα ειναι 6 φορες πιο ακριβο.
Προφανως με τετοια τιμη δεν θα το χρησιμοποιησω ποτε..
Να και τα δρομολογια της http://www.airsealines.com/index.php?page=schedule


4 φορές πιο γρήγορο και 6 φορές πιο ακριβό από τι ακριβώς; Το ΚΤΕΛ;

Ας πούμε ότι πας με το αυτοκίνητό σου. Για το χρόνο, συμφωνώ. Για το κόστος όμως, όχι. Για να περάσεις στην Ηγουμενίτσα απέναντι θέλεις 25 EUR για το αυτοκίνητο και 10 EUR το άτομο. Μέχρι τα Γιάννενα θα κάψεις 20 EUR βενζίνη οδηγώντας οικονομικά (άσε τη φθορά του αυτοκινήτου σου). Πιάσαμε τα 55 EUR; Είναι λοιπόν κάπου 1.5 φορά πιο ακριβό από το να πάρεις το αυτοκίνητό σου. Δεν χαίρομαι γι' αυτό, αλλά δεν νομίζω καθόλου ότι είναι απαγορευτικό.

Τι λετε ρε παιδια? Γιαννενα ειμαι και θελω να παω πατρα. Με αυτοκινητο ερχεται 20 ευρω και με λεωφορειο 15. Ουτε ηγουμενιτσα περναω ουτε τιποτα. 90 ευρω ειναι και απαγορευτικο και απαραδεκτο σε τιμη.
 
Η μανουρα δεν καταλαβαινω που ειναι. Οποιος θελει παει με το twotter. Οποιος οχι, παει απ το δρομο. Κ ολοι ειμαστε ευχαριστημενοι
 
Top