Airbus A321 Long Range

Σε ευχαριστώ μόλις έγινε η μετατροπή 4700 nm από Αθηνα.Έκανα επίσης και ένα από Λάρνακα που θα μπορούσε και εκεί μια μεσαία εταιρεία ονόματα δεν λέμε όπως αναφέρθηκε πιο πάνω να κάνει χρήση δρομολογίων σε εξωτικούς προορισμους το καλοκαίρι όπως πετούσε η παλαιά Cyprus airways σε συνδυασμό ερχόμενο από την Αθήνα .βλέπε παλια τρενάκι Αθήνα-λάρνακα-Βυρηττός σαν ένα μικρό παράδειγμα σε μεγαλύτερη κλίμακα .
7A795930-A3D1-4B6A-A112-E57DF57027A8.jpeg128430C0-DACA-4A29-9EE5-BBBCAFEDBA93.jpeg
 
Last edited:
Το 4.700 ΝΜ ας μη το δένουμε κόμπο. Αυτή είναι η μέγιστη δυνατή εμβέλεια, υπό ιδανικές συνθήκες και χωρίς πλήρες φορτίο.

Κάποιοι ειδικοί αναφέρουν ότι η πραγματική, σίγουρη και αναμενόμενη εμβέλεια κάθε αεροσκάφους μπορεί να είναι έως και 20% μικρότερη από την «επίσημη» αν συνυπολογιστούν πλήρες φορτίο, τα reserves, ο καιρός κ.λπ.
 
Εγώ πάντως και με -20% μικρότερη πραγματική εμβέλεια, μια χαρά βλέπω την Αιγαίου να μπορεί Σευχέλλες, Μαυρίκιο, Μαλδίβες και ίσως Phuket ( υπό κανονικές οικονομικές συνθήκες ) και να εκμεταλλευτεί την μεγάλη ζήτηση για αυτούς τους προορισμούς από Βόρεια Ευρώπη. Το πραγματικά σημαντικό ερώτημα για μένα είναι κατά πόσο συμφέρει ένα καινούργιο και ακριβό Α321 από ένα Α332 δεκαετίας… Φθηνά, υπάρχουν παντού και έχουν την αναμφισβητητη γοητεία / άνεση ενός widebody….
 
Η αλήθεια είναι ότι με απαιτούμενα καύσιμα για εναλλακτικά κοντρα ανέμους κλπ που χρειαζεται για να εκτελέσει μια πτήση πάνω κάτω στα 4100 με 4200nm βγαίνει το range του που και πάλι είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο που καλύπτει σχεδόν όλη την Αφρική . Και όπως έχει αναφερθεί σε αλλά θέματα με maximum capacity 200 άτομα στυλ Qantas η της. Delta που έχει μέσα και premium economy θα είναι value for money αεροσκάφος .Χάρτης με εμβέλεια 4200nm και layout της delta a321neo που με αφαίρεση της μπροστινής τουαλετας φτάνει τις 200 θέσεις με άνεση σε όλους τους επιβάτες .642C678C-7DB4-4038-8AFB-C90BBA05A05A.jpeg57D274CB-A956-4BC0-88F3-F047FDB40A2C.png130516C0-FA41-42C7-A4E5-E7699A01569F.jpeg
 
Last edited:
Εγώ πάντως και με -20% μικρότερη πραγματική εμβέλεια, μια χαρά βλέπω την Αιγαίου να μπορεί Σευχέλλες, Μαυρίκιο, Μαλδίβες και ίσως Phuket ( υπό κανονικές οικονομικές συνθήκες ) και να εκμεταλλευτεί την μεγάλη ζήτηση για αυτούς τους προορισμούς από Βόρεια Ευρώπη. Το πραγματικά σημαντικό ερώτημα για μένα είναι κατά πόσο συμφέρει ένα καινούργιο και ακριβό Α321 από ένα Α332 δεκαετίας… Φθηνά, υπάρχουν παντού και έχουν την αναμφισβητητη γοητεία / άνεση ενός widebody….
Νομίζω ότι με το πετρέλαιο σε αυτές τις τιμές, θα δούμε αποσύρσεις, αν μείνουν σε αυτά τα επίπεδα και όσο αυξάνονται οι παραδόσεις του XLR... Για την άνεση του widebody δεν ξέρω τι ποσοστό των επιβατών α) αποφασίζει με βάση αυτό β) καταλαβαίνει την διαφορά με το τι πέταξε... Για την Α3, φαίνεται να είναι στο όριο και να μην μπορεί με τέτοιο αεροσκάφος να πάει στην ακτή της Κίνας αλλά ίσως οριακά για Πεκίνο; Το άλλο οριακό που φαίνεται να χάνει είναι η ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε
-κατά πόσο το range αυτό μεγαλώνει αν βγουν πχ μερικές σειρές και αν μπορεί να κάνει ΝΥ ή PVG. Η Airbus πάντως διαφημίζει το FCO-JFK. H αγορά στις δυο αυτές περιοχές είναι τεράστια.
-Για τι είδους διαφορά κόστους μιλάμε συγκριτικά με το 321neo.

Επίσης αν οι λοκο θα κάναν τέτοιο βήμα, και να πας με ΕΖΥ πχ Καραιβική ή Βραζιλία. Πλέον δεν θα χρειάζεται να περνάς από το LHR ή το AMS (όχι ότι τώρα μπορείς :2:) και γενικά όλα τα υπερhubs, οι μεσαίες πόλεις θα μπορούν να εξυπηρετούνται απευθείας σε κάποιους προοορισμούς. Ίσως να δούμε αλλαγές που δεν φανταζόμαστε δηλαδή, μέχρι να βγει το νέο καύσιμο που θα ξαναλλάξει την βιομηχανία.
 
Η (επίσημη) εμβέλεια των Α321neo είναι 3.200 ΝΜ. Δεν λείπουν από την Α3 τα 1.500 μίλια του XLR για να πάει εκεί που θέλει. Εδώ που τα λέμε, το KEF είναι στα 2.200 ΝΜ και το KHI στα 2.200 επίσης. Η Τενερίφη είναι στα 2.000. Δεν προτείνω προορισμούς, δίνω ένα γεωγραφικό μέτρο της εμβέλειας

Τα έχουμε ξαναπεί. Οι μακρινές αποστάσεις (>2000 ΝΜ) δεν ανήκουν στα σχέδιά της. Και ας μην αναλύουμε τώρα τι σημαίνει να πετάς προς έναν προορισμό 9-10 ώρες μακριά, τι πληρώματα χρειάζεσαι, τι προβλέπεται για την ανάπαυσή τους, τι διαμόρφωση καμπίνας και άλλα πολλά. Αυτό θα απαιτούσε πολύ σοβαρή μεταβολή του day-to-day operations μιας μεσαίου μεγέθους περιφερειακής.
 
  • Like
Reactions: SK
Έλα η πτήση για Karachi είναι έτοιμη για αναχώρηση
Θα ήταν επικό τρολαρισμα.
Αν ήταν πρόταση θα σε μαλώνε κανένας!? Συζήτηση κάνουμε δεν γράφουμε academic papers!
Λες και μπορεί το φόρουμ να έχει τοσο μεγάλη επίδραση στην τελική. Ίσως και να έχει δεν έχω ενδείξεις :)
Το KEF δεν έχει βρεθεί κανένας τρελός να το κάνει τόσα χρόνια σε βάση charter?
 
-200nm στην εμβέλεια του XLR, με πηγές να λένε ότι πραγματική του εμβέλεια θα είναι πιο κοντά σε 4000nm.
Πράγμα που σημαίνει ότι ακόμα και με ιδανικό routing, δε βγαίνει το Αθήνα-USA:
2023-08-01 16_30_45-Window.png
 
Ευτυχώς που δεν βγαίνει.. Είμαστε σίγουροι ότι θελουμε 9 ώρες ταξίδι σε narrowbody? :oops:
 
Η Aegean δεν είναι χαζή να βάλει Α321 για Αμερική, ποιός θα ταξίδευε μαζί τούς; Και όποιος το έκανε από λάθος γιατί δεν ήξερε η λόγο χαμηλής τιμής δεν πρόκειται να το κάνει ξανά, ειδικά όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες που πετάνε με Β777/787 και Α330/350. Τα Α321XWB μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για να ανοίξει προορισμούς όπως Dakar, Lagos, Nairobi, Delhi, Mumbai, Islamabad, Nur Sultan, Bishkek η Tashkent.
 
Top