Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Παραθέτω εδώ ένα άρθρο σχετικά με τα logistical issues της P&W που επηρεάζουν την ομαλή διεξαγωγή πτητικού έργου των Neo στην Ινδία. Το παραθέτω μετά από την συζήτηση για τα Neo της A3 την χρήση και την καθήλωση ορισμένων αεροσκαφών για να έχουμε για μια σχετική εικόνα μεγεθών ;)

50+ IndiGo & Go First Aircraft Grounded Due To Pratt & Whitney Engine Woes
 
13 A321XLR για την Icelandair (+12 option), που θα αντικαταστήσουν τα Β757.
 
Νόμιζα ότι το είχαν ανακοινώσει πριν από μήνες, επικαλούμενοι την αδυναμία του MAX στην κάλυψη των αναγκών της εταιρείας που σημαίνει ότι θα έχουν και XLR και MAX :stupid:
 
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η Icelandair αγοράζει Airbus. Άλλος ένας πελάτης «χαμένος» για την Boeing.

Το άλλο ενδιαφέρον είναι πως με όρους εμβέλειας και φορτίου, το αντίστοιχο του 757 είναι το 321LR, ενώ η FI παίρνει το XLR, πράγμα που σημαίνει μακρινότεροι προορισμοί και καλύτερα economics. Με τα XLR θα μπορεί να φτάνει SFO και LAX (με τα 757 η εμβέλεια είναι κάπου στο SEA).

Λογικά, εκτός από τα 757 που θα αποσύρει σταδιακά (ο στόλος τους είναι πάνω από 25 ετών, κάποια frames σχεδόν 30) θα αποσύρει και τα 767 (25 έτη μ/ο ηλικίας) και θα ξεζουμίσει τα 15-20 ΜΑΧ που έχει μέχρι να παραλάβει τα 321.

Σε κάθε περίπτωση, μια πολύ θετική εξέλιξη για την εταιρεία.

Y.Γ.
Ο μόνος operator 757 που δεν έχει ακόμα αποφασίσει για αντικαταστάτη είναι η DL. Αλλά τι άλλη επιλογή έχει;
 
Last edited:
Διαβάζω ότι η Avolon μετέτρεψε την παραγγελία των 50 Α320neo σε ισάριθμα Α321neo και ρίχνω μια ματιά στα νούμερα των παραγγελιών μέχρι και τον Ιούλιο φέτος για να δω πώς το Α321neo είναι πια το δημοφιλέστερο narrowbody στον κόσμο.

-Η σειρά neo έχει 9.617 παραγγελίες (όλη η σειρά των ceo, από τη δεκαετία του '80 είχε κάπου 8.100).
-Το Α321neo έχει 5.200 παραγγελίες, έναντι 4.300 του 320neo. Για σύγκριση, το Α320ceo είχε 2,5 φορές περισσότερες παραγγελίες από το Α320ceo.
-Αν συνυπολογιστούν οι 800 παραγγελίες του Α220, η Airbus έχει 10.400 παραγγελίες για narrowbody και το backlog είναι 7.000 αεροσκάφη!!

Και επειδή μ' αρέσουν οι γενικότερες συγκρίσεις, ολόκληρη η σειρά MAX της Boeing έχει 5.600 παραγγελίες (λογικά, σε λίγο θα έχει λιγότερες από του 321neo μόνο), το backlog είναι κάτι ανάμεσα σε 3.800 και 4.300 αεροσκάφη, και στην αγορά των narrowbodies δεν έχουμε πια duopoly, αλλά έναν κυρίαρχο κατασκευαστή και έναν που ακολουθεί (65%-35%).

Τέλος, η Airbus άνοιξε το νέο υπόστεγο συναρμολόγησης του Α321XLR στο Αμβούργο με τα γνωστά ταρατατζούμ, με υπέροχους αυτοματισμούς, sustainability κλπ. Κάπου είδα ένα βίντεο, αλλά δεν το βρίσκω πια. Αν το έχει βρει κάποιος, ας το παραθέσει.

Εδώ με λεπτομέρειες και ένα ωραίο διάγραμμα.
 
Η ταϊβανέζικη EVA Air ανακοίνωσε την παραγγελία 18 Α350-1000 και 15 Α321neo.

Η EVA γίνεται για πρώτη φορά πελάτης του Α350Κ και με αυτό θα αντικαταστήσει κάποια από τα 773ER της (καλά σαράντα στο 777Χ). Τα 321neo θα αντικαταστήσουν τα αντίστοιχα 321ceo.

Και επειδή όλα είναι θέμα ισορροπίας, η EVA εδώ και καιρό είναι γνωστό ότι αντικαθιστά τα Α330 με 787-9 και -10.

Καλά ταξίδια στο -1000άρι, είναι καταπληκτικό αεροσκάφος και χαίρομαι πολύ που μαζεύει παραγγελίες (πάνω από 250 πλέον). Και θα μαζεύει ακόμα περισσότερες όσο γερνούν τα (πάντα υπέροχα) 773.

Πηγή (μία από τις πολλές)
 
Νεα παραγγελια απο τους εμιρετιανους, για Α350-900, 15 συνολικα. Ενδιαφερον οτι ο στολος τους αποτελειται απο συνολικα 65 350-900, κανενα 1000 ρι προς το παρον

Πηγη
 
Με τη σημερινή παραγγελία της Turkish Airlines, και αν υπολογίζω σωστά τα νούμερα:
-Η οικογένεια των 320/321neo έφτασε τις 10.000 παραγγελίες.
-Το Α321neo (μαζί με τα LR και τα XLR) ξεπέρασε σε παραγγελίες ολόκληρη τη σειρά των 737MAX
-Το A350F έφτασε τις 50 παραγγελίες.

Ήταν κάτι που αναμενόταν εδώ και μήνες, επιφυλάσσομαι μέχρι να δω τα επίσημα (όσο είναι δυνατόν) νούμερα.
 
Top