Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H Delta παρήγγειλε 20 Α350-1000 (+20 options) και έγινε ο πρώτος αμερικανικός operator του τύπου (όπως ήταν και με το 359).

Το 350Κ φτάνει σχεδόν τις 300 παραγγελίες.

Η Delta διαθέτει 450 αεροσκάφη Airbus (όλους τους τύπους, από το 220 ως το 350) και έχει άλλα 200 υπό παραγγελία.

Πηγή

Σχόλιο δικό μου:
Το Α350 αποδεικνύεται καταπληκτικό και δημοφιλές προϊόν (όπως ήταν στην εποχή του το 773) και είναι βέβαιο ότι θα πετάει για δεκαετίες αφού είναι ακόμα στην 1η του γενιά (EIS 2015, 2018 το 350Κ) και έχει άφθονο χώρο για εξέλιξη.

Κάποια στιγμή θα έρθει η στιγμή της αλήθειας και για τους άλλους US operators, όταν θα πρέπει να αντικαταστήσουν τα 773. Το 787 είναι μικρότερο, και το 777Χ πολύ μεγαλύτερο (και έχει ήδη καθυστερήσει τρομακτικά). Θα δούμε.
 
Last edited:
Ρεκόρ παραγγελιών για την Airbus το 2023 καθώς εξασφάλισε 2.094 παραγγελίες (2.319 πριν τις ακυρώσεις) και το backlog της είναι πια στα 8.598 αεροσκάφη. Τα narrowbodies είναι sold out ως τέλος της δεκαετίας, τα widebodies ως το 2028 (αλλά λογικά θα αυξηθεί η παραγωγή και οι χρόνοι θα καλυτερέψουν κάπως).

Η εταιρεία παρέδωσε 735 αεροσκάφη το 2023 (πολύ κάτω από τα 800+ που είχε παραδώσει το 2019).

Για σύγκριση, η Boeing το 2023 εξασφάλισε 1.314 παραγγελίες και παρέδωσε 528 αεροσκάφη.

Πηγή
 
Αφιερωμένο σε αυτή την ψυχούλα της SkyExpress που με στεντόρεια φωνή διαλαλούσε από την μαρτυρική Κύπρο ότι είναι αδιανόητο να ψάχνει ο επιβάτης τι κινητήρες έχει το αεροσκάφος που θα πετάξει :3:
Ας τον ρωτήσει κάποιος, είναι σίγουρος!
Hexallen, φανταστικές γαργάρες :1:

 
Καινούρια παραγγελία από την Indigo για 30 A350.


Επίσης, η Air Canada επισφραγίζει τη συνεργασία της με την Airbus αναβαθμίζοντας τα συστήματα πιλοτηρίου και ηλεκτρονικών σε έως και 76 αεροσκάφη της οικογένειας Α320.

 
Η Cathay Pacific παρήγγειλε 30 A330-900 τα οποία θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για περιφερειακές πτήσεις εντός Ασίας.


Νομίζω το κατάλληλο αεροσκάφος τόσο για περιφερειακές όσο και για πιο μακρινές πτήσεις και για άλλες εταιρίες, ονόματα δεν λέμε κλπ κλπ ;)
 
Υπέροχα νέα για την Airbus που με κόστος ανάπτυξης περίπου 2 δισ. δολάρια προσφέρει ένα αεροσκάφος ανταγωνιστικό στο 787 (που ακόμα δεν έχει κάνει break even μετά από 1.100 deliveries), έχει εξασφαλίσει 356 παραγγελίες και σίγουρα θα εξασφαλίσει κι άλλες αφού περίπου 1.200 Α330ceo (σύμφωνα με το airfleets) πετούν ακόμα και θα χρειαστούν κάποια στιγμή αντικατάσταση είτε από 330neo είτε από Α350.

Προφανώς, δεν πρόκειται για το widebody του αιώνα (αυτό είναι το Α350 :mrgreen: ), αλλά είναι μια τίμια και οικονομική επιλογή για όποιον δεν μπορεί να πληρώσει ή δεν αντέχει να περιμένει για τα Α350/787.
 
Top