Airbus News

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η οποία παραγωγή όμως είναι sold out μέχρι το 2018-19 περίπου...με μόνη πιθανή εξαίρεση αν γίνει αγορά από αμερικανική εταιρεία.
 
Μπορεί να βρεί slot δεξιά κ αριστερά, πχ απ' την ακύρωση της DAE Capital. Άσε κ τους λιζεράδες, αυτοί χωρίς δουλειά θα μείνουν?
Ωστόσο, τελικά, καλά τα έλεγε ένας industry analyst ότι Airbus κ Boeing θα μοιραστούν μελλοντικές παραγγελίες λόγω αδυναμίας κάλυψης της ζήτησης...
 
Από ''ανωτάτη'' πηγή: η Airbus ελπίζει να αφήσει την Boeing ''χωρίς'' παραγγελίες για το 737 για τα επόμενα 5 χρόνια. Η λογική που λέει redesign, θα πάρει κάποια χρόνια στους Αμερικανούς γιατί δεν έχουν τα engineering resources για την ώρα λόγω 787 κλπ. Οι Ευρωπαίοι σκοπεύουν να παίξουν μόνοι τους, όχι μόνο λόγω της ανταγωνιστικότητας του αεροσκάφους (ας μην ξεχνάμε τα CSeries που ψάχνουν πελάτες ενώ είναι άκρως οικονομικά στην πτήση) αλλά επειδή χτυπάνε στο finance κομμάτι. Η ΑΑ και οι άλλες αμερικανικές θα είχαν αλλάξει και τα MD και τα DC (η Delta έχει 200 DC!) αν είχαν τις πηγές, καθώς καύσιμο και maintentance τους κοστίζει άλλο τόσο..

Για τους μεγαλοπελάτες, όπως ο Τόνυ ή οι Αμερικανοί μάλλον θα βρεθεί μια λύση και αυτή πιθανόν να είναι η αύξηση της παραγωγής (με ότι προβλήματα θα φέρει η μετέπειτα μείωση της).

Βέβαια η Airbus αντιστοίχως την έχει πατήσει με το 773ER που δεν σταματά να πουλά, ενώ το Α350 θα καθυστερήσει και άλλο, θα είναι οριακά πιο οικονομικό και θα μεταφέρει λιγότερους επιβάτες. Στην Airbus μετανιώσαν που δεν προχωρήσαν με re-engined Α330 πριν μερικά χρόνια.
 
Νομίζω ότι όσο κ να αυξήσει την παραγωγή, σε λογικά πάντα πλαίσια, την ζήτηση δεν θα μπορεί να την καλύψει. Ήδη έχει φτάσει τα 1.000 α/φη με πρώτη παράδοση το 2016 οπότε θα επέλθει κορεσμός αφού στο 2019 αναμένεται η απάντηση της Boeing.

Kαι μία ερώτηση flesland, είναι όντως ο Leahy η "γάτα" της Airbus? :mrgreen: Είχα διαβασει ένα εκπληκτικο αφιέρωμα του reuters για αυτόν και νομίζω ότι κ το ΝΕΟ ήταν δικό του "σπρώξιμο"...
 
Δεν υπάρχει αμφιβολία για τις ικανότητες του Leahy, o οποίος πέρα από το ΝΕΟ υπήρξε καθοριστικός και για το Α380 ( το οποίο γίνεται κερδοφόρο από την νέα χρονιά - όταν πολλοί αμφεβάλλαν αν ένα τόσο μεγάλο αεροσκάφος μπορεί να πωληθεί). Υπήρχε βέβαια όλη αυτή η φιλολογία πριν ένα χρόνο για το ΝΕΟ και αν ο Gallois ή ο Enders το στήριζαν κλπ...

Όμως από αυτά που διαβάζουμε τα μισά είναι αλήθεια, γιατί και οι ίδιες οι εταιρείες θέλουν να θολώσουν τα νερά και να μην δίνουν την είδηση εύκολα στον ανταγωνισμό. Όπως επίσης είναι γεγονός ότι το re-engined ήταν σχεδόν μονόδρομος αφού η Airbus δεν είχε τα engineering resources για νέο πρόγραμμα ταυτόχρονα με το XWB (btw για όποιον ενδιαφέρεται το group αναμένεται να προσλάβει τους επόμενους μήνες 3000 μηχανικούς και λοιπό προσωπικό). Σίγουρα όμως πολλά έχουν αλλάξει από τότε που ο Enders, o Bregier και ο Leahy είναι στο τιμόνι από το 380 και το 320 μέχρι το Α400Μ που μπήκε υπό την σκέπη τους. Κυρίως στο πως η Airbus λειτουργεί σαν εταιρεία και όχι σαν παράρτημα κυβερνήσεων...

Επόμενο ερωτηματικό είναι πώς και πότε θα προχωρήσει το Α350-800 πέρα από τα 900/1000.
 
110 Α320 για τον όμιλο της Qantas, ανάμεσά τους και 78 neo.
 
κι αυτό από μια εταιρεία με σημαντικό (44+18 orders) από 738.
 
Άλλη μια ειδησούλα με τη σημασία της
Russia's Transaero airline and the Airbus concern signed a memorandum of intentions to purchase eight Airbus Neo A320 planes, European concern representatives said here on Tuesday. The document also envisions an option for four aircraft.

Transaero has not operated Airbus planes before.
:arrow: http://www.itar-tass.com/en/c154/204717.html

Επίσης, στην Τουλούζη πιάστηκε το χέρι τους να υπογράφουν, αφού είχανε 2 finalisations (Cebu Pacific-->30 A321N, Garuda-->15 A320+10 A320N ) και 3 firm orders (CIT-->50 A320N, Lufthansa-->25 A320N+5 A321N, Thai-->4 A359+5 A320)
 
Top