Cross
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/10/2003
- Μηνύματα
- 1.213
- Likes
- 49
Παρεμπιπτόντως, τα "Μπουγάτσα chips" είναι το υγιεινότερο σνακ της εγχώριας αεροπορικής αγοράς.jerry":3r8r54vr said:Αγαπάμε ΟΑ, αγαπάμε μπουγάτσα τσιπς![]()
Παρεμπιπτόντως, τα "Μπουγάτσα chips" είναι το υγιεινότερο σνακ της εγχώριας αεροπορικής αγοράς.jerry":3r8r54vr said:Αγαπάμε ΟΑ, αγαπάμε μπουγάτσα τσιπς![]()
tupolev":3eiqlmpx said:Και νομίζω πως μια βόλτα με ένα μπουκάλι νερό και ποτήρια 2-3 φορές κατά τη διάρκεια της πτήσης δε θα ήταν τόσο κουραστικό.
Αλλά, πως να στο πω, η Ολυμπιακή έχει μείνει πολύ πίσω και σε αυτό σαφώς δεν φταίνε τα πληρώματα και πίστεψε με, λυπάμαι πολύ που το λέω. Ας πούμε, στα Α340 παίζει τις ίδιες ταινίες και στο σκέλος ATH-JFK και στο JFK-ATH. Ή η έλλειψη amenity kit για μια πτήση 11 ωρών. Για μένα προσωπικά όλα αυτά είναι αδιάφορα και μακάρι η Ολυμπιακή να είχε πιο φτηνούς ναύλους να την χρησιμοποιούσα πιο συχνά, αλλά για πολλούς δεν είναι και συνεκτιμούνται στην εντύπωση που σο αφήνει μια εταιρία.
Και δεν ξέρω τι κάνει η Lufthansa και δε με αφορά. Ξέρεις άλλωσε, πως η Lufthansa ποτέ δε φημιζόταν για το in-flight-service της. Και το service της Ολυμπιακής δεν είναι πια αυτό που ήτανε. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Η μιζέρια διαχέεται και επηρεάζει την εταιρεία στο σύνολό της. Πάρτε μια swiss να πάτε Νέα Υόρκη και ελάτε να τα ξαναπούμε.
Και για να κλείσω, όποιος δεν βλέπει την ανάγκη αναβάθμισης των υπηρεσιών στις μακρινές πτήσεις ας συνεχίσει να ονειροβατεί και να ασχολείται με «γαριδομπουγατσάκια».
ΥΓ: Chrispilot, καλό είναι να μην αφήνεις απλά υπονοούμενα αλλά να μας πεις ευθέως: Υπονοείς πως η ΒΑ δε συντηρεί τα αεροσκάφη της; Περιμένω στοιχεία να μη την ξαναχρησιμοποιήσω αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο.
Επίσης σχετικά με τη συντήρηση της ΟΑ, δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω τίποτα. Θέλω να πιστεύω πως συντηρεί πολύ καλά τα αεροπλάνα της. Όμως αναρωτιέμαι, η συντήρηση περιορίζεται μόνο στα βαριά μέρη; Γιατί, μία στις δύο φορές που παίρνω ΟΑ, το κάθισμα μου δεν έχει ήχο, το κάθισμα είναι λίγο χαλασμένο(πηγαίνει προς τα πίσω μόνο του) ή η λάμπα μου είναι καμμένη;
tasev":hlibd5o7 said:MIKEAIR εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά προωλέπω να πέφτουν να σε φάνε!!!το airliners.gr κοντέυει να μετονομαστεί σε aegeaners.gr ή antiolympicers.gr..sorry για το off topic αλλά δεν μπορούσα να το κρατήσω μέσα μου
tupolev":hlibd5o7 said:Όταν η Ολυμπιακή μού προσφέρει στην πτήση ATH-JFK διάρκειας σχεδόν 11 ωρών μου προσφέρει ένα ζεστό γεύμα κι ένα σνακ(και υποτυπώδες σέρβις του στυλ: νερό έχει πίσω), και η ΒΑ στο BOS-LHR το ίδιο φαγητό συν κουβέρτες, μαξιλάρια, κάλτσες και amenity kit και αεροσυνοδοί πηγαινοέρχονται με νερό και χυμούς(για την αφυδάτωση) για μια πτήση 6ωρών και κάτι, ναι υπάρχει διαφορά τεράστια.
tupolev, οι ΟΑ έχουν ελλείψεις, αλλά όχι ακριβώς αυτές όπου επικεντρώνεσαι. Και το λέω αυτό έχοντας γυρίσει πρόσφατα από ATH-LAX-ATH με τη swiss που αναφέρεις. Οι ΟΑ έχουν κάποια συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, παρά τις ελλείψεις. Το catering των ΟΑ από άποψη ποιότητας είναι πολύ καλύτερο και από τη swiss και από πολλές άλλες εταιρίες. Το seat pitch αξιοπρεπέστατο γενικώς. Η δυνατότητα επιλογής θέσης επίσης πολύ βολική. Δεν είναι ότι αυτά δεν τα προσφέρουν κι άλλοι, αλλά σίγουρα δεν τα βρίσκεις παντού. Και υπάρχουν κι άλλα θετικά.tupolev":2ev6cwzl said:Αλλά, πως να στο πω, η Ολυμπιακή έχει μείνει πολύ πίσω (...) Και το service της Ολυμπιακής δεν είναι πια αυτό που ήτανε. Πως να το κάνουμε δηλαδή. (...) Πάρτε μια swiss να πάτε Νέα Υόρκη και ελάτε να τα ξαναπούμε.
Να επισημάνω ότι στις φωτογραφίες (και γενικά) η πορτοκαλάδα των ΟΑ είναι 100% φυσικός χυμός, ενώ της Α3 νέκταρ (νερό, ζάχαρη, κλπ.).George":205g9tvz said:Ο διαχωρισμός "quantity-quality" γίνεται με βάση την ποσότητα του προσφερόμενου προϊόντος και τα συστατικά του. Οι δεκατρεισήμιση (!) σειρές συστατικών του κρουασάν της Α3 (και το φουσκωμένο μου στομάχι μετά τη βρώση) δεν είναι κάτι που θα μπορούσα να χαρακτηρίσω ως ποιοτικό προϊόν.