Αναβάθμιση οικονομικής θέσης εσωτερικού

  • Thread starter Thread starter chrispilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jerry":3r8r54vr said:
Αγαπάμε ΟΑ, αγαπάμε μπουγάτσα τσιπς :!:
Παρεμπιπτόντως, τα "Μπουγάτσα chips" είναι το υγιεινότερο σνακ της εγχώριας αεροπορικής αγοράς.
 
tupolev":3eiqlmpx said:
Και νομίζω πως μια βόλτα με ένα μπουκάλι νερό και ποτήρια 2-3 φορές κατά τη διάρκεια της πτήσης δε θα ήταν τόσο κουραστικό.
Αλλά, πως να στο πω, η Ολυμπιακή έχει μείνει πολύ πίσω και σε αυτό σαφώς δεν φταίνε τα πληρώματα και πίστεψε με, λυπάμαι πολύ που το λέω. Ας πούμε, στα Α340 παίζει τις ίδιες ταινίες και στο σκέλος ATH-JFK και στο JFK-ATH. Ή η έλλειψη amenity kit για μια πτήση 11 ωρών. Για μένα προσωπικά όλα αυτά είναι αδιάφορα και μακάρι η Ολυμπιακή να είχε πιο φτηνούς ναύλους να την χρησιμοποιούσα πιο συχνά, αλλά για πολλούς δεν είναι και συνεκτιμούνται στην εντύπωση που σο αφήνει μια εταιρία.
Και δεν ξέρω τι κάνει η Lufthansa και δε με αφορά. Ξέρεις άλλωσε, πως η Lufthansa ποτέ δε φημιζόταν για το in-flight-service της. Και το service της Ολυμπιακής δεν είναι πια αυτό που ήτανε. Πως να το κάνουμε δηλαδή.
Η μιζέρια διαχέεται και επηρεάζει την εταιρεία στο σύνολό της. Πάρτε μια swiss να πάτε Νέα Υόρκη και ελάτε να τα ξαναπούμε.
Και για να κλείσω, όποιος δεν βλέπει την ανάγκη αναβάθμισης των υπηρεσιών στις μακρινές πτήσεις ας συνεχίσει να ονειροβατεί και να ασχολείται με «γαριδομπουγατσάκια».

ΥΓ: Chrispilot, καλό είναι να μην αφήνεις απλά υπονοούμενα αλλά να μας πεις ευθέως: Υπονοείς πως η ΒΑ δε συντηρεί τα αεροσκάφη της; Περιμένω στοιχεία να μη την ξαναχρησιμοποιήσω αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο.
Επίσης σχετικά με τη συντήρηση της ΟΑ, δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω τίποτα. Θέλω να πιστεύω πως συντηρεί πολύ καλά τα αεροπλάνα της. Όμως αναρωτιέμαι, η συντήρηση περιορίζεται μόνο στα βαριά μέρη; Γιατί, μία στις δύο φορές που παίρνω ΟΑ, το κάθισμα μου δεν έχει ήχο, το κάθισμα είναι λίγο χαλασμένο(πηγαίνει προς τα πίσω μόνο του) ή η λάμπα μου είναι καμμένη;

Αυτό για τις ταινίες που αναφέρεις έχει να κάνε με το ότι παίζονται όλες οι ταινίες και στο outbound και στο inbound σκέλος (δηλαδή αν έχει 4 ταινίες στο πήγαινε και 4 στο έλα, παίζονται συνολικά 8 ταινίες!). Όσον αφορά στις κουβέρτες και στα μαξιλαράκια, εγώ προσωπικά στη δική μου πτήση ATH-JFK-ATH είχα και στα δύο σκέλη. Ενδεχομένως εδώ να είναι και το πρόβλημα της εταιρείας, ότι δηλαδή σε κάποια άλλη πτήση μπορεί να υπήρχαν ελλείψεις, ότι δηλαδή μία ίδια πτήση μπορεί να διαφέρει από κάποια άλλη σε όλες μα σε όλες τις παραμέτρους και να σε κάνει να σχηματίσεις δύο εντελώς αντίθετες γνώμες.

Υπερατλαντικά έχω κάνει με Air France, Olympic και Air Tahiti Nui. Βγάζοντας την τελευταία που είναι εκτός συναγωνισμού στο service, έχω να πω πως στην Air France για μία πτήση 6-7 ωρών κοντέψαμε να πεινάσουμε γιατί μεταξύ γεύματος-σνακ δεν υπήρχε τπτ στο γκάλει παρά μόνο αναψυκτικά. Και το σνακ ήταν κάτι μπισκοτάκια... Μπισκοτάκια που η ΟΑ τουλάχιστον τα είχε σε όλη τη διάρκεια της πτήσης στο γκάλει. Από την άλλη η Lufthansa σε "χώνει" σε ένα τζάμπο ή σε ένα στενό 340 χωρίς προσωπικές οθόνες και σε ταίζει κάπως καλύτερα. Δεν ξέρω για τη ΒΑ που λες αλλά σίγουρα όλες οι εταιρείες κάπου χάνουν. Amenity kit απόσο ξέρω δε δίνει ούτε η Lufthansa αλλά ούτε και η Swiss.

Σίγουρα η ΟΑ δεν ήταν η εταιρεία που είναι κάποτε αλλά νομίζω όταν στις πτήσεις εμφανίζεται η καλή της εικόνα, τότε συναγωνίζεται τα λοιπά ευρωπαικά μεγαθήρια (δε μπαίνω καν στον κόπο να τη συγκρίνω με την άμεση ανταγωνίστρια Delta χωρίς personal IFE,με παρόμοιο service). Όταν βγαίνει η κακή της εικόνα όμως...όλοι ξέρουμε τι μπορεί να συμβεί :roll:

p.s. Μόλις συνειδητοποίησα ότι το τόπικκ αναφέρεται στην αναβάθμιση προιόντος οικονομικής θέσης εσωτερικού :wink:
 
tasev":hlibd5o7 said:
MIKEAIR εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά προωλέπω να πέφτουν να σε φάνε!!!το airliners.gr κοντέυει να μετονομαστεί σε aegeaners.gr ή antiolympicers.gr..sorry για το off topic αλλά δεν μπορούσα να το κρατήσω μέσα μου

Αγαπητέ tasev, πριν 6 μήνες μέλος αποχώρησε από το forum, γιατί θεώρησε ότι ήμασταν φιλικά προσκείμενοι στην Ολυμπιακή και ότι κατηγορούσαμε αδίκως την Aegean! Θεωρώ ότι κάτι δεν έχετε καταλάβει κάτι σωστά. To airliners.gr που κατηγορείτε είναι μια σελίδα με παρουσίασεις των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών, των αεροσκαφών ελληνικού νηολογίου και των ελληνικών αεροδρομίων. Πολύ απλά περιλαμβάνει απλώς δεδομένα και γεγονότα. Το forum του airliners.gr (που μάλλον εκεί αναφέρεσαι) είναι κάτι τελείως διαφορετικό, και μαζεύει τις απόψεις οποιουδήποτε μέλους 13-99 ετών έχει λογαριασμό εκεί, σχετικού ή μη με την αεροπορία, και για τις οποίες οι διαχειριστές του δεν ευθύνονται. :wink:

tupolev":hlibd5o7 said:
Όταν η Ολυμπιακή μού προσφέρει στην πτήση ATH-JFK διάρκειας σχεδόν 11 ωρών μου προσφέρει ένα ζεστό γεύμα κι ένα σνακ(και υποτυπώδες σέρβις του στυλ: νερό έχει πίσω), και η ΒΑ στο BOS-LHR το ίδιο φαγητό συν κουβέρτες, μαξιλάρια, κάλτσες και amenity kit και αεροσυνοδοί πηγαινοέρχονται με νερό και χυμούς(για την αφυδάτωση) για μια πτήση 6ωρών και κάτι, ναι υπάρχει διαφορά τεράστια.

Πέρυσι σε 5ωρη πτήση της ΟΑ DXB-ATH είχαμε πολύ καλή εξυπηρέτηση όσο αφορά και τις κουβέρτες (που δεν τις αρνήθηκαν σε όποιον ζήτησε - μέχρι που τέλειωσαν), και σε νερό κτλ. Το κακό με την ΟΑ είναι ότι δεν υπάρχει μια standard εξυπηρέτηση, αλλά εξαρτάται λίγο-πολύ σε τι πλήρωμα θα πέσεις. :roll:
 
tupolev":2ev6cwzl said:
Αλλά, πως να στο πω, η Ολυμπιακή έχει μείνει πολύ πίσω (...) Και το service της Ολυμπιακής δεν είναι πια αυτό που ήτανε. Πως να το κάνουμε δηλαδή. (...) Πάρτε μια swiss να πάτε Νέα Υόρκη και ελάτε να τα ξαναπούμε.
tupolev, οι ΟΑ έχουν ελλείψεις, αλλά όχι ακριβώς αυτές όπου επικεντρώνεσαι. Και το λέω αυτό έχοντας γυρίσει πρόσφατα από ATH-LAX-ATH με τη swiss που αναφέρεις. Οι ΟΑ έχουν κάποια συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, παρά τις ελλείψεις. Το catering των ΟΑ από άποψη ποιότητας είναι πολύ καλύτερο και από τη swiss και από πολλές άλλες εταιρίες. Το seat pitch αξιοπρεπέστατο γενικώς. Η δυνατότητα επιλογής θέσης επίσης πολύ βολική. Δεν είναι ότι αυτά δεν τα προσφέρουν κι άλλοι, αλλά σίγουρα δεν τα βρίσκεις παντού. Και υπάρχουν κι άλλα θετικά.

Αναφέρομαι φυσικά στο σύνολο του προϊόντος των ΟΑ και όχι μόνο στις πτήσεις εσωτερικού. Υπάρχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα που προσωπικά πολλές φορές με κάνουν να την προτιμώ συνειδητά. Για να μην αναφερθώ και στη Διακεκριμένη (Ευρώπης και εσωτερικού), όπου έχω παρατηρήσει επίσης συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, ακόμη κι αν τη συγκρίνεις με τη swiss.

Γενικώς, δεν είναι το σνακ στην Οικονομική εσωτερικού που θα αλλάξει ριζικά την εικόνα, αλλά προσωπικά δεν το βρίσκω και καθόλου κακή ιδέα. Θα κάνει σίγουρα κάποιους να γκρινιάζουν λιγότερο μέσα στο αεροπλάνο. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι πολλές φορές ένα "κακό" πλήρωμα έχει δημιουργηθεί από κακούς επιβάτες.
 
Aν και πλέον κινδυνεύω να βγω εκτός θέματος, να πω φίλε Γιώργο πως φυσικά και υπάρχουν πιο σημαντικές ελλείψεις από αυτές που αναφέρομαι. 'Ομως θεώρησα ότι μπορώ να αναφερθώ σε αυτές στο συγκεκριμένο thread, μιας και μιλάμε για in-flight-service.
Εγώ θεωρώ πως το in-flight-service της Ολυμπιακής στα υπερατλαντικά θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Και δε νομίζω πως είμαι ο μόνος. Στο airlinequality πολλοί μοιράζονται την ίδια γνώμη-χωρίς να θέλω να πω πως αυτή είναι μια έγκυρη πηγή.
Όλα αυτά τα ανέφερα με το εξής σκεπτικό: Τα λεφτά για τα μπουγάτσακια θα μπορούσαν να πάνε για βελτίωση των υπηρεσιών στα μακρινά δρομολόγια γιατί εκεί μπορούν να πιάσουν τόπο. Όπως ξαναείπα, νομίζω πως το μόνο που σε νοιάζει σε μια πτήση εσωτερικού είναι να φτάσεις στην ώρα σου,ξεκούραστα και αξιοπρεπώς-και να μην ακυρωθεί η πτήση σου κατ'επέκτασην. Αυτή είναι η άποψή μου. Άλλοι μπορεί να διαφωνούν φυσικά.
Όσο για αυτό που λες περί του seat pitch, συμφωνώ απόλυτα πως είναι αξιοπρεπέστατο.
Και γενικά η Ολυμπιακή εξακολουθεί να έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά κι αυτά εξαρτώνται από που θα πέσεις-δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί θα βγω τελείως εκτός.
Τέλος, ξέρω κι από προσωπική εμπειρία, πως και η ποιότητα του service εξαρτάται πολύ από σε τι πλήρωμα θα πέσεις.
Και για να καταλήξω, είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό, δηλαδή η πλήρης απουσία εταιρικής εικόνας, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 
Ekfrazontas kai ego tin gnomi mou gia afto to thema na po pos ta domestic dromologia einai afti ti stigmi ena poly dynato komati tou diktiou ton oa (an oxi to megalytero) isos pio poly kai apo ta yperatlantika. Episis stin agora afti antimetopizei megalo antagonismo apo tin aegean. Synepos to na anavathmizei to inflight service einai aparaitito gia na diaforopoiisei to proion tis oso mporei. Theoro loipon eksypni tin kinisi afti xoris na simenei pos den yparhoun perithoria veltiosis kai sto international. Ekei tha symfoniso oti einai ligo kai thema tyxis se ti pliroma tha peseis. An peseis pantos se kalo pliroma einai safos anotero apo poles megales kai tranes!
 
Αγαπητοί συνδαιτημόνες :lol: ,θα ξαναγράψω το εξής:Τη μεγαλύτερη επίδραση στην άποψη κάποιου επιβάτη την ασκούν οι υπηρεσίες που προσφέρει η αεροπορική εταιρία στο έδαφος.Η εξυπηρέτηση κατά τη πτήση είναι σημαντική γιατί απλά η ΟΑ δε τα κατάφερνε τα τελευταία χρόνια και γιατί οσοι συζητάμε οτι την αλλαγή με τα "μπουγατσάκια" είμαστε εξοικοιωμένοι με το χώρο του αεροδρομίου,του αεροσκάφους,του ελεγκτήριου εισιτηρίων,της πίστας κλπ.Για τον επιβάτη ο οποίος έχει διαφορετική ψυχολογική κατάσταση απο όλους εμάς μεγαλύτερη σημασία έχει η εξυπηρέτηση στο έδαφος όσο και αν αυτό ακούγεται σε κάποιους παράδοξο.Κανένα σφάλμα που έγινε στο έδαφος (πριν ή μετά απο τη πτήση) δε διορθώνεται κατά τη διάρκειά της.Σφάλμα (εμπορικό) που έγινε εν ώρα πτήσης διορθώνεται ευκολότερα στο έδαφος.
 
Μια σύντομη σύγκριση του προσφερόμενου catering στις πτήσεις εσωτερικού ΟΑ-Α3:
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10747

Ο διαχωρισμός "quantity-quality" γίνεται με βάση την ποσότητα του προσφερόμενου προϊόντος και τα συστατικά του. Οι δεκατρεισήμιση (!) σειρές συστατικών του κρουασάν της Α3 (και το φουσκωμένο μου στομάχι μετά τη βρώση) δεν είναι κάτι που θα μπορούσα να χαρακτηρίσω ως ποιοτικό προϊόν.

Φυσικά, το catering δεν είναι το ουσιαστικότερο συστατικό του in-flight service. Αναλυτική σύγκριση στο αμείλικτο συγκριτικό ρηπόρτ που ετοιμάζεται...
 
George":205g9tvz said:
Ο διαχωρισμός "quantity-quality" γίνεται με βάση την ποσότητα του προσφερόμενου προϊόντος και τα συστατικά του. Οι δεκατρεισήμιση (!) σειρές συστατικών του κρουασάν της Α3 (και το φουσκωμένο μου στομάχι μετά τη βρώση) δεν είναι κάτι που θα μπορούσα να χαρακτηρίσω ως ποιοτικό προϊόν.
Να επισημάνω ότι στις φωτογραφίες (και γενικά) η πορτοκαλάδα των ΟΑ είναι 100% φυσικός χυμός, ενώ της Α3 νέκταρ (νερό, ζάχαρη, κλπ.).
 
Από τις αρχές του μήνα προσφέρεται και κρύο τσάι.
 
Top